Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1187
Skolen har nettopp blokket muligheten for å laste ned alt.
Jeg er ikke ute etter å laste torrents, men vil gjerne laste ned ny web browser og noen andre tileggsprogrammer. Noen som har noen ideer over hvordan jeg kan unlocke slik at jeg kan laste ned firefox og div. andre programmer?

MVH patron
Det finnes masse tråder om dette emnet, bruk søk funksjonen! Grunnen til at de har blokkert alt av nettsider og for nedlasting er at jo at elevene skal kunne gjøre skolearbeid istedenfor å sitte på MSN, Facebook, Youtube etc.

Men i all hovedsak kan du bruke en Proxyside som denne http://www.ninjacloak.com/
Og du kan forsøke deg med å ta administrator passordet på PC'en og har tilgang til å installere hva du vil. Last ned filen http://ophcrack.sourceforge.net/ start PC'en fra CD rom. Velg Ophcrack og vær tolmodig.
Ta dem inn på en minnepinne hjemmefra, så slipper du laste ned på skolen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har nå skaffet admin på skolen . Får lastet ned programmer osv ,men får ikke lastet ned sanger / filmer fra Limewire og Bitlord. Noen forslag ?
Sitat av duligot Vis innlegg
Jeg har nå skaffet admin på skolen . Får lastet ned programmer osv ,men får ikke lastet ned sanger / filmer fra Limewire og Bitlord. Noen forslag ?
Vis hele sitatet...
det er sperret i firewall og ikke på pc'en din, eneste du kan gjøre med det er og kjøre tunnel hjem eller annet sted på inet, eller bruke proxy.
Sitat av ranvik Vis innlegg
det er sperret i firewall og ikke på pc'en din, eneste du kan gjøre med det er og kjøre tunnel hjem eller annet sted på inet, eller bruke proxy.
Vis hele sitatet...
Jeg har enda ikke vært på en skole hvor det går å bruke proxy (i østfold)... Har prøvd MANGE, men filteret tar de.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Jeg har enda ikke vært på en skole hvor det går å bruke proxy (i østfold)... Har prøvd MANGE, men filteret tar de.
Vis hele sitatet...
tviler på at min er addet til lista. er veldig mange som bruker den.