Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 592
Jeg har mye musikk i lossless kvalitet, og ønsker å kunne ha det med meg hvor enn jeg drar. Det trenger ikke være spesielt bærbart, så lenge jeg kan ha det i sekken.

Jeg ønsker å spille musikk fra en 1 eller 2 tb disk, og lurte på om noen har forslag?

Noen avspillere som gjør dette allerede, der jeg bare kan stappe inn harddisken, og få bra lydkvalitet? Ekstern strømkilde er ikke nødvendigvis et problem.


Det kan gjerne være en dings som spiller av mp3/flac filer fra en microUSB gang også, hvis det er mer sannsynlig?


Hovedformålet er altså å ha mest mulig musikk bærbart i en sekk.


Apple produkter er fullstendig utelukket, uansett.


Noen tips? Eller forslag?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen idéer?
hva med en laptop? regner med at du sikkert kan faa en saapass stor lagringsplass paa den, saa store HDDer trenger nokk stikkontakt


torr jeg sporre hvordan i faen du har skaffet det 2tb med musikk??

selv har jeg bare nesten 1k sanger og det tar ca 6-7gb kan nesten garantere at du ikke har bruk for 2tb med musikk on the go
Sist endret av skruspett; 22. september 2010 kl. 02:31.
Sitat av sinquah Vis innlegg
hva med en laptop? regner med at du sikkert kan faa en saapass stor lagringsplass paa den, saa store HDDer trenger nokk stikkontakt


torr jeg sporre hvordan i faen du har skaffet det 2tb med musikk??

selv har jeg bare nesten 1k sanger og det tar ca 6-7gb kan nesten garantere at du ikke har bruk for 2tb med musikk on the go
Vis hele sitatet...
loseless

ofte 50 mb per sang !

ellers kjøp deg pc med ekstern lydkort + en ekstern 2 TB disk så er du god 2 go
Sitat av nidhogg Vis innlegg


Apple produkter er fullstendig utelukket, uansett.

Vis hele sitatet...


Har pønsket litt på en lignende løsning. Tror jeg kom fram til at en mini laptop (7"-11"), eventuelt med en liten 1-2tB ekstern HD ved siden av er løsningen.