Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 831
Ja, dette er min pc!

Har en gammel stasjær pc med Windows Xp Profesional, med uorginal login screen, ikke en sånn god gammeldags med allebrukerne som en egen tab osv. men en sånn boks hvor man må skrive inn brukernavn manuelt osv.

Kan ikke, på noen måter huske passordet mitt.. Har prøvd og prøvd, men pcen henger seg opp etter 5 forsøk, så er ikke lett detta..

Har prøvd sikkerhetsmodus, men har akkurat samme alternativ der, prøve, prøve og prøve..

Hjeeelp?
heisann , Last ned noe som heter 0phcrack .
Det er et Live Linux OS som automatisk Dekrypterer alle passord og brukernavn på pcn din.
Gl hf søk på google.
Trådstarter
72 0
Ophcrack ! ooooh.. Må _inn_ i pcen først, værtfall utifra det jeg har forstått.. kommer til innloggings menyen, and no further!
Nei, du brenner 0phcrack på en cd som du bruker til å boote på.
Trådstarter
72 0
Ok, da vet jeg det.. _men_ har ikke program til å brenne en Iso Image fil..
Noen tips om et brenneprog jeg kan brenne Iso Image files med, som ikke tar så jævli stor plass å lang tid å laste ned..?!

EDIT: Har nå brent den som Image(ISO) fil.. satt cd-rommen som boot 1 i bios, restarta, null funk.. går rett til innloggings menyen, prøvde tre ganger, men funker ikke.. HVA er galt nå ?!:S
Sist endret av Planken; 16. desember 2006 kl. 21:30.
sorry for at jeg ikke svarte deg etter replyet mitt:P Dvd Decrypter går det bra å brenne ut alle slags image filer med (men jeg ser du har fått det til)
la meg gjette... Du brann ut cdn som en vanlig cd?? med en stor fil på cdn? hehe eller brannt du "imaget" ??
vet du for sikkert at cd/dvd rom funker på pcn?
For sikkerhets skyld last ned Dvd decrypter og brenn imaget med den.
ISO burn. Har jeg selv brukt for å gjøre akkurat det der
http://www.free-codecs.com/download/ISOBurn.htm
Sist endret av zero0; 17. desember 2006 kl. 03:28.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Samme skjedde med meg for noen dager siden,
og da jeg endelig fikk logget på var alle filene og de vanlige brukernavnene fucket!
Håper ikke det samme er skjedd med din pc..:s
Det går ann å skrive Gjest i brukernavnfeltet, også ingenting som passord,
though, da kommer du ikke innpå din egen konto da, bare gjestegreien..

MEN, du kan skrive inn Administrator i brukernavnfeltet, og bruk ditt vanlige passord.
Var det som funket for meg. Skrev vertfall Administrator som brukernavn,
men husker ikke om jeg brukte mitt vanlige passord eller lot det feltet stå tomt.
Men det er jo bare til å prøve begge deler
Administrator - Ingen passord
Pleier å være løsningen i sånne situasjoner.
Har ikke tilgang på youtube akkuratt nå fordi jeg sitter på skolen, men så en video på youtube, tror jeg. Der viste de step-by-step hvordan du skiftet passord på en brukerkonto uten det tidligere passordet. Tror videoen het Windows Hack / cheat. Kan sjekke dette opp nærmere å prøve å finne videoen når jeg kommer hjem

Edit: Fant det nå på Break.com. Søk på windows xp så ser du video nummer 3 fra toppen
Sist endret av Az0g; 10. januar 2007 kl. 09:48.