Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 12062
Synes den er kjedelig jeg. En annen ny svensk sang som er litt basshunter rip er mye kulere. Dj Roine - Ragnar Lagde tråd om sangen for et par uker siden men den ble slettet
Heisann Epitaph
Har du link til hvor jeg får lastet ned Dj Roine'en din?
Finner ikke den på limewire
Takk i alle fall.
Dette kommer ihvertfall til å bli en bra fest-låt
Sitat av exh-member1
Heisann Epitaph
Har du link til hvor jeg får lastet ned Dj Roine'en din?
Finner ikke den på limewire
Takk i alle fall.
Dette kommer ihvertfall til å bli en bra fest-låt
Vis hele sitatet...
Jeg fant den på Limewire jeg
Herregud. Dette var en utrolig stygg sang! Unnskyld ordbruken her, men Jesus Kristus..
Beste sangen fra sverige.. ja siden ABBA
Sitat av Archj
Når jeg leser russe/TG låt trenger jeg ikke engang å høre på den for å si at den SUGER BOMBE.
Vis hele sitatet...

Er det ikke meningen at russelåter skal være så sugne?
Det blir ruddelåt fordi russen skal plage alle med pissmusikk!
Å nei, herre! Jeg kjenner boten anna syndromet komme, akkurat samme følelse har jeg nå som jeg hadde om anna for ett år siden. Jeg starta med å hate den, etterhvert var jeg veldig likegyldig, og så var det for sent, jeg ble avhengig av den, jeg liker den ikke, bare går rundt å synger på den hele tiden.
DEt her er feteste vorspiel låta
Btw, Peaches har kommet ut med julecd
Cheezy stuff.
Vocoderen sugde, og melodien var bare en billig kopi av vipzone sine midier, hell no, tipper faen meg at det ER en av de midien (aka melodiene) man kan kjøpe av vipzone.
Nå begynte jeg virkelig og lure her dere.. "Ballad om ingenting" hørte jeg på for fan! Så var det den andre.. haha Genialt.
Det er bare så ekstremt råttent at det blir bra. *sukk*
arrrg.. vondt i hodet.. Må 10 dager med Metallica for å få meg renset fra den dritten!

Vg liste aktuel? JA, for f...
fatter ikke at de seriøst står frem med noe sånnt dritt...
det tragiske er at hvis du skal bli "kjendis" idag, er det sånn drittmusikk du må lage..
tragisk at skikkelige musikere ikke blir verdsatt av dagens fjortisser :/
Spar meg, for f*en..
Oooh.. vedder mange av mine penger på at jeg blir nødt til å høre denne driten i vært jævla friminutt etter jula...:S *Gråter*

Støtter alle mulige drapsforsøk på Bompibjørnane eller hva f*en dem kaller seg, fullt ut!
Sist endret av Planken; 14. desember 2006 kl. 16:35.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jaja... denne sanger er DØMt til å bli en sommerlåt!.. skjekk www.russ.no . Den leder med 5% på mika!!!
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Noen burde gi de gutta her et nakkeskudd!
Genial sang XD Så teit at den er bra
Gud, vær så snill, meld dere inn på russ.no og få den vekk fra førsteplassen, om dere gjør det vil jeg få en lykkelig russetid.
For en fantastisk rolig og koselig sang

Edit : Altså baladen om ingenting! Den derre teknosangen deres sugde balle
Sist endret av SgTeRiK; 22. april 2007 kl. 21:58.
Svensk trance. Party!! Og drikka skumpa
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Sitat av Coldfire
Genial sang XD Så teit at den er bra
Vis hele sitatet...
Hadde vel heller vært teit om den var genial og sangen var dårlig.
Du sier jo imot deg selv.
Dying ferus ftw
Hmm, hører at hele driten stort sett er bygd opp av stuff som allerede er ferdiglaget (Vengeance Essential Clubsounds og ferdiglagde melodier man kan kjøpe herfra)
Selve melodien i sangen er jeg sikker på at jeg har hørt i en av de derre ferdiglagde pakkene med melodier de selger på vipzone-samples.com
Hæhæ.. dem gir seg aldri.
Jeg vet ikke om noen har nevnt det allerede, men det kan være greit for alle å vite at russ.nos avstemning ikke på noen måte er offisiell. Årets russelåt er allerede bestemt av Russens Hovedstyre, en elendig sang imho... Husker ikke navnet, men mener at det var noe russisk techno. Men jeg lar det ikke på noen måte ødelegge russetiden min, og jeg kan ikke skjønne hvordan det skal ødelegge noens russetid. Ingen tvinger noen til å høre på den låta, jeg oppfordrer bare alle som er russ i år til å spille det de liker, og helst holde seg unna den forbanna russiske sangen
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Viser til: http://www.russ.no/nyheter/les/1552/...aat-er-kaaret/

På Russ.no har vi den siste tiden samlet sammen de ti mest populære sangene blant over 6000 nominerte sanger - og over 15 000 russ har stemt på den låta de ønsker skal bli årets russelåt. Vinneren av avstemningen ble Kobojsarna med låta Sång Om Ingenting, med hele 26,1% av stemmene!
Ikke hørt denne før nå. -_- Men fytti, dette var _grusomt_!
▼ ... noen uker senere ... ▼
den er bra, den ble også årets russelåt for russ 2007 (jeg var) =D
studentsangen var jo femti ganger fetere enn sangen om ingenting
F*en!
Da var russetia over, og gjett sånn ca. 1 gang hvilken sang som ble spilt mest(les: hele tiden) her hvor jeg bor..

Nemlig, "Sång om ingenting".. Jeg er, lei!
Sitat av sparco
Hadde vel heller vært teit om den var genial og sangen var dårlig.
Du sier jo imot deg selv.
Vis hele sitatet...
Kverrulant - det går da fint ann at innholdet i teksten er så bizzart idiotisk at den blir fengende.. Enten du er enig eller ikke..
men vakker er ikke akkurat..
En klar landeplage. Jeg hater sangen enda mer etter å ha sett musikkvideoen. Påstår at "mayahii-" sangen var bedre.
skulle vært en lov mot sånt som dette.. noe sånt som misbruk av datamaskiner til å skade mennesker prykisk.. minst dødstraff!
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Kan ikke enkelte være mer seriøse. (Dere vet selv hvem dere er) Greit nok at dere ikke liker slik type musikk, men det er andre som liker det. Kommer ikke noe godt ut av at dere klager. Får ikke mer rezp3ct på nettet av å disse trance.
jeg er ikke ute etter rezzzzp3ct, men jeg må gå lov til å mene at sangen rett og slett er grusom:P kan innrømme at den kanskje kan være fengende første gang, men etter det er den ikke det. det er min personlige mening..
Sitat av Thoryllo
Viser til: http://www.russ.no/nyheter/les/1552/...aat-er-kaaret/

På Russ.no har vi den siste tiden samlet sammen de ti mest populære sangene blant over 6000 nominerte sanger - og over 15 000 russ har stemt på den låta de ønsker skal bli årets russelåt. Vinneren av avstemningen ble Kobojsarna med låta Sång Om Ingenting, med hele 26,1% av stemmene!
Vis hele sitatet...
Nå er det en stund siden du skrev, men jeg så det ikke før nå. Vet ikke helt om du prøvde å svare på min post, men i så fall så viser jeg til min post, der du kunne lest at jeg er fullt klar over avstemningen, men at den på ingen måte var offisiell, og at bare på grunn av at russ.no har en stor brukerskare, skulle den avstemningen aldri representere en offisiell russelåt. Føler meg litt kverulerende nå, men du må tydeligvis få det inn med teskje.
Og så bare for å ramme det inn:
den låta de ønsker skal bli årets russelåt
Vis hele sitatet...