Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1393
Heisann.

Jeg har unngått å poste dette bildet her, men siden jeg er syk etter å få kritikk på dette, så gjør jeg det allikevel. Bildet har fått gode tilbakemeldinger på en del utenlandske forumer jeg er medlem i (ett av de er for invites only).

ISO320, f/16, 1/200sec, 18mm
Nikon D70s, Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5

foto; rock on !

Setter stor pris på ordentlig kritikk
Ekstremt kult bilde! Passa veldig bra med svart hvitt. Likte også veldig godt himmelen.
Stilig
Himmelen, havet og brygga skapte en bra "bakgrunn" for bildet.
La spessielt merke til at buksa på personen var bretta opp, eneste minuset jeg fant..
+ for brygga
+ for havet
+ for svart/hvit
Hehe, stillig bilde! Fine kontraster, og i motsetning til Planken så likte jeg brygga. Ga meg en dypbdefølelsen, samtidig som de "horisontale" stripene til plankene har en kult effekt.
Tror plankene mente han likte brygga,havet og at det var svart hvit, Men at han ikke likte at buksa var bretta.

Ekstremt fint bilde, Har ingen erfaring med fotografering men ser veldig fint ut i mine øyne.
Søtt! Klassisk norsk rocker. Det er noe herlig typisk norsk over stemningen. Veldig klassisk rockeroutfit, men hadde kanskje sett at trøya var litt mer tettsittende. Siden du har er mørkt felt øverst til venstre tror jeg det hadde vært kult med litt vignettering. Litt forstyrrende med øya i bakgrunn, men det er jo vansklig å gjøre noe med. Tror kanskje jeg ville hatt hardere kontrast på skyene og siktet litt høyere. Blir litt mye brygge. Kult ellers..
Er ikke helt fan av såpass harde skygger og kontraster, men jeg vet at dette er mye av din stil. Derfor gjennomtenkt, tøft og ganske rocket bilde. Er til dels enig med Vanquish, og savner enten mer av bryggen, altså at avstanden er litt lenger, eller at du kutter den litt. Ellers var det forstyrrende med det lyse feltet til venstre, og som sagt øyen til høyre. Dette syntes jeg skaper en ubalanse i bildet. Dette var kritikk-delen. Nå vil jeg også slenge inn no søppelnerdish som "dritt fett" og "dette kunne jeg hatt på veggen min" - tøft bilde
Et ok bilde, men jeg er sinnsykt lei av "kunstneriske" sort-hvitt bilder... Det er liksom det første alle skal begynne med; og blir veldig fort pretensiøst og kvasi-intellektuellt.. Sjekk: www.kimm.no <---- Der ser du en som ikke er redd for farger, ikke er redd for å drite seg ut - og allikevel klarer å ta sinnsykt fete bilder :-)

Men bare så det er sagt: Bra bilde altså! Stå på
Sist endret av Stormen; 27. september 2006 kl. 23:19.
Desidert det beste bilde du har postet her Lundern (og du har postet mye bra)..Virker nesten som bildet er laget i flere lag som en collage..ser utrolig fett hvertfall
Jeg synes ideen om mer brygge høres bra ut, vi skal ut på en ny photosession snart så da skal jeg ta dette med meg videre.

Tusen takk for alle kommentarer og kritikk, skal se hva jeg får gjort etter skolen ^^
Veldig bra dette Eneste jeg vil gjort annerledes er å tatt det hakket lenger mot froskeperspektiv og henderne hakket lenger opp. Og kanskje gjort et forsøk på å fjerne landet til høyre der. Men supert bilde det der
Snasent bilde.
Likte at bølgene kom bra fram og skapte en "uro" i bildet.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Utrolig bra bilde, men som Mushy sier; jeg er litt lei av svart-hvitt bilder. Det blir for simpelt på en måte. Ikke at jeg har så mye erfaring med fotografering men Bildet gav meg dog litt blandede følelser. Bakgrunnen er stille og rolig, så personen ser ut til å desperat prøve å skape litt uro og kaos. Følte at det ikke ble harmoni mellom bakgrunnen og personen. Mulig jeg fokuserer litt for mye på innholdet i bildet nå, men det er nå det jeg syns. Ellers et utrolig fett bilde som vanlig, Lundern
Jeg syns det var utrolig kult at sola for det meste hadde forsvunnet bak skyene, og at vannet ble litt urolig. Får meg til å tenke at han er en slags ondskaps-skikkelse. Naglene og rockestilen forsterker denne feelingen. Kanskje det er satan du har fanga på bildet?:P
Veldig kult og facinerende! Stå på!
Jeg likte dette. Men jeg syns ikke utsnittet funker 100% Kanskje litt tettere hadde vært bedre? Ellers kunne du kanskje prøvd burntool på himmelen for å lage den litt mer dramatisk, samt øka kontrasten litt på resten av personen, og lagt ekstra skarphet på armene, (som jeg oppfatter som budskapet i bildet)
Men for all del, bra.
Jeg likte ikke dette bildet. Det vil si, jeg likte ikke motivet. Det er noe ved det som gjør det falskt, på en måte jeg ikke kan forklare.

Men sånn teknisk sett med farger og dybde var det skambra.