Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 527
Hei, lasta ned det nye Prince of Persia spillet.. Jeg mounta image på deamon tools som vanlig.. Men jeg måte bruke SFnightmare eller SFcure.. Disse programmene er nye for meg og jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal bruke dem..

Er det noen som har litt peiling på dette? Stara SFnightmare og skrudde av cd romen.. Men det funker ikke Somebody help me!!!
Du skal åpne .exe fila til spillet med SFcure tror jeg...

EDIT: Du kan også bruke Securom_Loader
Sist endret av SpideQ; 27. juli 2006 kl. 22:48.
Anbefaler deg å søke på reales navnet på http://www.nforce.nl/
Trådstarter
50 0
Sitat av SpideQ
Du skal åpne .exe fila til spillet med SFcure tror jeg...

EDIT: Du kan også bruke Securom_Loader
Vis hele sitatet...
Ja, men spillet er jo beskyttet med starforce da.. Veit ikke om det funker
Hmf... Fulgte alle anvisningene jeg fant på nettet om det spillet (alle sa at jeg måtte mounte det, og fysisk fjerne cd-rom'en på datamaskinen min). Gikk aldri. Dustespill. Så jeg venter bare på at det skal synke i pris (synes ikke det er verdt 400-500 kroner).
åja huffameg dritt spill, lar seg ikke piratkopiere, shit teite utviklere.
og spillet ligger på en 299,- om sjappa har det til 499,- må du si at de bør ta seg ei bolle og prise det ned
Trådstarter
50 0
Herregud.. Hva skjedde meg crack egentlig? Alt det opplegget med image, og anti protection programs
er virkelig hodebry...