Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1747
Hei jeg har en billett til Top Gear showet imorgen, problemet er at billetten ligger i Bergen.
Det jeg lurer på er om dere tror det er mulig at han som har billetten kan ta et bilde av den, også skriver jeg den ut. Slik at strekkoden kommer med på utskriften?
Det er da snakk om en "ekte" billett, ikke en PDF billett.

Mvh
HenniBolla
Sist endret av slaaen; 26. mars 2011 kl. 22:52.
den var kjiip! : O
ville vel tro at dette kunne fungere, men kan kansje også fungere å ta kontakt med arangør partyticket eller hvem det er å spørre dem.. : )
Hva med å ringe de å spørre heller? =)
Trådstarter
Alt er stengt, jeg var overbevist om at jeg hadde mottatt billetten på mail, men viser seg at man da må spesifisere at man vil ha den på mail, istede for i posten.
Det står også : Kunder har ikke krav på å få refundert mistede eller stjålne billetter. De kan heller ikke kreve at nye billetter blir utstedt.

Kontakt arrangementsted direkte, for å høre hvilke regler de har.
Jeg skal på topgear og reiser fra bergen i 10 tiden i morgen.. Hvis du hadde fått billetten din til meg før det så kan jeg ta den med til deg. Send meg en PM hvis du er interessert...
Trådstarter
mitt show starter kl 12.. :P
du kan vel få scannet den noen plasser i Bergen og få tilsendt den på mail?
Trådstarter
Billetten ligger i en leilighet i Bergen og han som bor i leiligheten er ute å drikker og har ikke scanner.. Og showet er imorgen kl 12.00. tror det er nærmest umulig.
Jeg glemte en bilett til et show i Oslo en gang og ringte Billettservice.
De printet ut en ny billett som jeg hentet på "hovedkontoret" deres i Oslo. (dette var også en sånn billett man får i posten, ikke en man printer ut selv)
Trådstarter
Sitat av Intramin Vis innlegg
Jeg glemte en bilett til et show i Oslo en gang og ringte Billettservice.
De printet ut en ny billett som jeg hentet på "hovedkontoret" deres i Oslo. (dette var også en sånn billett man får i posten, ikke en man printer ut selv)
Vis hele sitatet...
Eneste problemet mitt er at kundeservice er stengt til mandag:P
Sitat av slaaen Vis innlegg
Eneste problemet mitt er at kundeservice er stengt til mandag:P
Vis hele sitatet...
Sorry, men tror du er fucked hvis ikke du har en god venn som gidder og scanne den
Trådstarter
Er det ingen her som kan litt om strekkoder da?! Om bildet er bra nok så klarer ikke hjernen min skjønne hvorfor det ikke skal fungere! 2 timer og 42 minutter til showstart!
til salgs i oslo. han skal ha 350,men så tett oppunder er de sikkert billigere http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=26813142
Skukketrure: Er søndag idag, ikke lørdag
Gjorde det samme selv, skulle på fredag.
Hvis du har mail med kjøpsbekreftelse så finn referanse nymmeret der og gå på billetkontoret.
Koster 70kr å trykke opp ny
Har du bil? Få noen til å hente billetten og møt deg på halvveien
kl12:00 nå, lurer på om TS fikk ordnet seg billetten
Sist endret av happy violence; 27. mars 2011 kl. 12:00.
Ta bilde av den og send til meg, så skal jeg teste hvis du ikke gidder.
Trådstarter
Printet bildet ut med en DÅRLIG printer og et mobilkamera. Fungerte på første forsøk! ikke noe problem AT ALL!
godt å høre