Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 594
Hei.

Jeg har en laptop som fikk et glass med "Sex on the beach" over seg, natt til søndag.

Pcn starter opp normalt, men skjermen er nesten helt svart. Jeg kan skimte oppgavelinjen osv, og tastaturet ser ut til å funngere normalt.

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få skjermen tilbake til normalen?
Sånn uten å bryte garantien er vel første steg å sende den inn på service?
Du må betale for servicen uansett om du har tømt alkohol på den så å bryte garantien er ikke et problem...
Tror nok pc må pumpe
Trådstarter
30 0
Sitat av flexd Vis innlegg
Sånn uten å bryte garantien er vel første steg å sende den inn på service?
Vis hele sitatet...
Går fuktighet/vannskader på garanti?
Nå vet jeg ikke helt på 'vanlige' garantier, da jeg egentlig ikke har noe erfaringer med det.

Men garantier på HP laptopper på jobben har ihvertfall dekket det så lenge jeg har jobbet der.
Trådstarter
30 0
Dette er en hp laptop, så kanskje jeg har flaks.
se i dokumentene som fulgte med laptopen, det skal stå om garantien på en av lappene eller i ett av heftene .. burde stå der hva garantien dekker ..
Tviler på at det går på garantien eller reklamasjon.
Tror nok det er samme som mobiler.
Nei, det dekkes på ingen måte av garanti eller kjøpslov. Har du trygghetsforsikring er du nok dekket. HP sin garanti har aldri dekket slikt, men at de ordner det for egne ansatte er en helt annen sak.