Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1761
Det jeg lurer på er om noen vet om noen greie walkie talkies? Skal bare krype litt rundt i skogen og rundt om kring. Samband kan være fint Øreplugg og en lett måte å snakke til partner med er kjekt. Det jeg altså lurer på er om noen vet hvor jeg får kjøpt dette... og hva jeg bør se etter?
hvis du ikke skal ruinere deg og ikke trenger vanvittig rekkevidde så har elkjøp en masse forskjellige pmr radioer.

Cobra er vel merket som er å ambefale, og kjøp noen som tåler en vannsprut
Du kan jo blant annet titte på noe her..
anbefaler cobra mt 700. har den selv. tåler litt og har det man trenger, inkludert tastelås. koster 700 for 2 på elkjøp.

Til headsett kjøpte jeg et til 300 kr fra danmark. anbefaler ikke øreplugg typen. bruk heller den med bøyle over hodet og mic som kommer fram. mye mere stabilt og du får micen der du vil ha den.

Tror en stor del av airsoft klubben her opp bruker det samme.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Cobra er tingen! Funker godt og har en grei rekkevidde de.
Skal ikke klage på lydkvaliteten heller

Mener jeg så Elkjøp solgte 2 stk. for 500 spenn..
Men det fantes to typer av de, en billig og en dyr...
den billige er cobra mt 500. den har ikke tastelås og støtter ikke subfrekvenser..
tastelås er et must når du er ute.
Aww
Trådstarter
15 0
Ok, tror jeg går for Cobra mt 700, men har hørt at rekkevidden er litt dårlig. Holder den i boligstrøk?? Og hvor er det lurest å kjøpe den?
mt700 er trekt av markedet, var noe kødd med godkjenningen!

kommer en ny modell snart
Kanskje noe dyr. men rå bra _her_
Jaktradio funker overalt, mest tilbehør og slik også.
Men tror kansje du skal være litt forsiktig i elgjakt sesongen, kan risikere og erte på deg et helt jaktlag eller flere. Har brukt jaktradio i alle sammenhenger der smaband har vært nødvendig, saue-sanking, geit-leting, paint-ball, jakt, off-piste skiing også videre.