Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1172
Hei.

Jeg og madammen vil ha oss en sydentur i mndskiftet jan/feb '14, og jeg lurer da på hvor dere vil anbefale.

* Sol og varmest mulig
* Mulighet for en "fuktig" bytur
* Ikke så altfor dyrt (5k pr pers-ish)

Takker for svar
Puerto Rico har jeg god erfaring med. Er et sub-tropisk miljø (Eller hva det het...) som igjen betyr att sesongen går året rundt, og det holder seg på litt over 30 grader. Party-plass er det dog ikke, selvom du har muligheten til og ta deg en fest på byen uten at det skal bli for dødt.
Sitat av hotline Vis innlegg
Hei.
* Mulighet for en "fuktig" bytur
Takker for svar
Vis hele sitatet...
Det med "fuktig" begrenser utvalget.
The Gambia
Kanariøyene

For de som kan droppe fuktig så er Marocco ett greit sted for shopping.
Kvinnfolk liker sånt.
Norwegian
http://flybilligst.com
Takker for svar.

Med "fuktig" mente jeg egentlig bare at det er mulighet for et slags diskotek etc, men er ikke fusteprioritet. Bare sånn at vi ikke trenger å ligge på hotellet å dasse hver dag.

Ser ut som det blir kanariøyene nå, noen som har erfaringer med hvilke folk som reiser der i denne tiden? Kun tyske pensjonister?
Mest norske pensjonister
Ta dere råd til å legge til et par tusen pr pers, dra heller til Thailand. Dere får vanvittig mye mer for pengene Jan/Feb er høysesong i Thailand.

Kanariøyene er stappfulle av nordmenn allikevel, og de få spanolene man møter maser vanvittig -.-
Sitat av enanthate Vis innlegg
Ta dere råd til å legge til et par tusen pr pers, dra heller til Thailand. Dere får vanvittig mye mer for pengene Jan/Feb er høysesong i Thailand.

Kanariøyene er stappfulle av nordmenn allikevel, og de få spanolene man møter maser vanvittig -.-
Vis hele sitatet...
Har allerede bestilt en tur hele sommerferien som koster katta, så vi vil ikke bruke så altfor mye penger på denne turen. Er kun for å slappe av en uke, og få slikt litt sol.

Og skulle vi reist til Thailand så ville vi nok være lengre enn én uke.

Takk for svar alle sammen.
Sist endret av hotline; 23. oktober 2013 kl. 05:47.
Stay positive.
16 3
Jeg har vært en del ute og reist !
Og jeg anbefaler selvfølgelig Thailand, men det blir kort med en uke ja!

Rhodos syns jeg alltid er et herlig land, uansett årstid. Polen/Krakow bør oppleves ( er ikke mye varmt der akkurat på vinteren, men er et sted jeg anbefaler dere). Bra shopping, billig og bra steder og stå på ski/snowboard etc. (I Zakopane). For de som digger det! Gran Canaria, Kypros og Mallorca. Er noen steder jeg anbefaler dere.

Ønsker dere en fin tur! Hvor enn dere drar!
Sitat av peacelife Vis innlegg
Jeg har vært en del ute og reist !
Og jeg anbefaler selvfølgelig Thailand, men det blir kort med en uke ja!

Rhodos syns jeg alltid er et herlig land, uansett årstid. Polen/Krakow bør oppleves ( er ikke mye varmt der akkurat på vinteren, men er et sted jeg anbefaler dere). Bra shopping, billig og bra steder og stå på ski/snowboard etc. (I Zakopane). For de som digger det! Gran Canaria, Kypros og Mallorca. Er noen steder jeg anbefaler dere.

Ønsker dere en fin tur! Hvor enn dere drar!
Vis hele sitatet...
Vi bestilte til Gran Canaria, takk for alle svar og erfaringer :-)
Vil du ha det brukbart varmt og tørt, og ikke for dyrt tror jeg det er Gran Canaria som er sikkerstikk. Vil du ha uteliv der, drar du til Playa Del Ingles, i Puerto Rico får man også nok å drikke, med er mere barer der, mange å velge i på senteret.

Jeg og samboeren drar nedover over nyttår for fjortende gang vinterstid
magaluf mallorca