Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 14978
Sitat av dicex
Helt enig. En ting er at dama ikke liker det, men det får hun holde for seg selv. Damer som syter over småting og ikke kan godta litt røyking høres kjipt ut..
Vis hele sitatet...
Hvor gamle er dere..jeg bare lurer....?
Sitat av tafsern
Hvor gamle er dere..jeg bare lurer....?
Vis hele sitatet...
dicex er 89-modell så det forklarer jo sitt. Til dere som er så trangsynte at dere vil ofre et bra kjærlighetsliv til fordel for å røyke, be my guest. Speq har sagt sitt og jeg tror det er flere, inklusive meg som er enige. Herved avslutter vi diskusjonen fordi det er blitt fryktelig offtopic. Om noen vil diskutere videre så er dere velkommne til å opprette ny tråd.
Sist endret av Sinister; 29. oktober 2008 kl. 13:24.
Sitat av Sinister
dicex er 89-modell så det forklarer jo sitt. Til dere som er så trangsynte at dere vil ofre et bra kjærlighetsliv til fordel for å røyke, be my guest. Speq har sagt sitt og jeg tror det er flere, inklusive meg som er enige. Herved avslutter vi diskusjonen fordi det er blitt fryktelig offtopic. Om noen vil diskutere videre så er dere velkommne til å opprette ny tråd.
Vis hele sitatet...
*kremt* 86-modell *host*

Mener ikke man skal ofre et godt kjærlighetsliv for det. Om man konstant røyker er det en ting, men ei dame som ikke ville godtatt en spliff iblandt. *grøss* blir litt for kristent for meg.
Sist endret av dicex; 29. oktober 2008 kl. 13:32.
Sitat av dicex
*kremt* 86-modell *host*

Mener ikke man skal ofre et godt kjærlighetsliv for det. Om man konstant røyker er det en ting, men ei dame som ikke ville godtatt en spliff iblandt. *grøss* blir litt for kristent for meg.
Vis hele sitatet...
Sto 89 da jeg sjekket profilen din isted, så hvorvidt du har skrevet feil eller ikke vet jeg ikke. Rart er det uansett at du nå har fjernet hele fødselsåret.

Er jo forsåvidt enig. En spliff engang iblant er ikke til å forakte, og om man holder det på det nivået ser jeg heller ikke at det er noe problem. Men alt i alt så er jeg enig med speq.

Sånn. Det var siste posten ang. dette i denne tråden. Har allerede begynt å slette poster og alt vil konsekvent bli slettet fra nå av.
dypp snusen i cannaoljo og tørk den:P heahea
Det er veldig lett å undervurdere kraften når du spiser det. Vet ingenting om snusing av det, men oralt inntak funker fett (pun intended). Det jeg har funnet mest effektivt er å smelte ut i smør og innta i bakevare. Tar normalt 30 min - 1 time og 30 min, men dette kan variere litt fra person til person.

Det kan være en idé å ha litt mat i magen før du inntar urten, da det kan bli relativt ubehagelig uten. For nybegynnere: ikke bruk 5 g i én spiselig enhet første gang du prøver.
Sist endret av Dodecha; 29. oktober 2008 kl. 18:41. Grunn: ARgh, 4chan tendenser
Sitat av dicex
Helt enig. En ting er at dama ikke liker det, men det får hun holde for seg selv. Damer som syter over småting og ikke kan godta litt røyking høres kjipt ut..
Vis hele sitatet...
Dere har delvis rett, men samtidig helt feil. Jeg mener at hun burde godta det han holder på med, og ikke klage over det. Hvis dama virkelig ikke takler at han gjør det og det skaper problemer i forholdet så burde han dumpe henne. Jeg mener ikke dette bare for cannabis, men feks om han hadde holdt på med sykling og hun ikke hadde likt det og det hadde skapt problemer, så hadde jeg ment det samme.
Sitat av Ftnfw
.. Det er feil, jeg har svelget en hasjklump på 1-2g flere ganger før jeg har dratt på fylla, og det slår som faen.
Vis hele sitatet...
Ifølge wikipedia løses THC lett opp med alkohol. Kan det ha noe med at det blandes i en varm magesekk kanskje? Synspunkter ønskes!

Fikk vi noe rusrapport på snusmetoden eller?
Ble desverre ingen testing med snus og cannabis, har flyttet for meg selv i andre enden av norge og holder kun røyking til helg og kos da jeg går flyfag, noe som er ganske strengt, men og teste det ut, kommer nok til og skje
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har testa å lage hasj-kanelboller. det greiene i midten er jo smelta smør, sukker og kanel. det må jovære konge ^^
Lagde skakkao av en 0,8 på søndag klokken 5. Jeg smeltet keefen og smør i panna(ikke høy temp) til det ble rennende brunt smør. Lagde meg en kopp ordentlig kakao og putta hasj-smøret oppi og rørte om. Jeg venta med å drikke dette til klokken var ca 21:30, og da hadde kakaoen såklart blitt kald, og smøret hadde begynt å ta fast form. Tenkte"nedtur, nå må jeg ete/drikke dritten med skje" og begynte å hugge innpå. Det smakte dritt.Jeg venter i ca 45-1t og begynner smått og merke at noe er annerledes, men det er såvidt. Den følelsen sitter jeg igjen med helt til klokken slår 02:00 og jeg bestemmer meg for å gå og legge meg, sur over at jeg sløste opp en 0,8 på dette prosjektet(som har lykkes flere ganger før). Da jeg våkner, klokken 07:00, merker jeg ikke no annet en at jeg var trøtt som faen(as usual), og stakk ned , spiste frokost, stakk på skolen. I bilen på vei til skolen begynner jeg virkelig å skjønne at ting har kicket inn, var rett og slett fjern.

Det jeg lurer på om det at keef-smøret hadde begynt å ta fast form har noe med saken og gjøre? kompisen min snakka noe om at det tok lengre tid for kroppen og skille ut. Pleier som regel og kicke inn sånn 1T etter inntak, men denne gangen antar jeg at det kicka inn for alvor mens jeg sov(kjipt), for så at jeg våkne opp fjern.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av MatsBABZ-! Vis innlegg
har hørt det at når man spiser hasj så tar det en liten stund før man blir rusa, men må prøves :P fungerer dette med pot?
Vis hele sitatet...
jeg har hørt at det ikke fungerer like bra når du spiser det
Sitat av Tortia Vis innlegg
Det jeg lurer på om det at keef-smøret hadde begynt å ta fast form har noe med saken og gjøre?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke tenke meg det. Jeg mener hvis du inntar fett i fast form som du sier, vil det ganske kjapt bli flytende igjen etter at det får samme temperatur som kroppen din.