Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7787
Men det kan alltså ikke bli noen rettslige følger av å kjøpe inn et par growkits? Om ikke så må jeg se meg om etter andre løsninger, eventuelt få tilsendt sprøyter med sporer.
Sist endret av Sinister; 6. november 2005 kl. 22:21.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Så sant sporene ikke er tilsatt terrariumet, dvs. de har begynt å danne "frukt", så skal du ikke ha gjort noe ulovlig. Sprøyter med sporer vil uansett være en bedre løsning.
Jeg trodde growkits var forbudt, men det er fullt mulig jeg tar feil.
Jeg er imidlertid helt sikker på at de ofte stopper growkits, om de
så har loven på sin side eller ei.

Det er vel egentlig best å bestille noen sporer på nettet og dyrke selv.
Jeg elsker slike prosjekter!!! Skulle ønske jeg selv hadde anledning til
å dyrke sopp...
Ser ut til at vi kjøper et growkit uans om det blir ornings til uka eller ikke. Om vi gjør det riktig burde vi ha mer enn nok til vintern. Har planer om en annerledes nyttårsaften med shrooms og venner

Tenker på å kjøpe denne
Sist endret av Sinister; 6. november 2005 kl. 23:27.
Growkits er per def ulovlig da de allerde vill inneholde psilocybinholdig mycelie.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Dere har rett, growkits der sporene allerede har begynt å vokse er ulovlig. Det er bare kits der man selv sprøyter inn sporene som skal være lovlig.

Beklager.
Mexican sopp synes jeg er veldig bra newbie sopp, så lenge du holder deg til en viss dose.
btw, jeg lo i 7timer xD
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har erfaring med bestilling av growkits? Det skulle jo egentlig ikke være ulovelig da soppen ikke begynner å vokse før man stilsetter fuktighet.

Eller om man må bestille sporer, er dette mye vanskeligere eller er dette like lett?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Lasse: Jo, growkits er også ulovlig da disse inneholder mycelium, som også har psilocybin / psilocin.

Sporer er en del vanskeligere, og krever mye utstyr som f.eks. trykkoker osv. Les mer på shroomery.org og norshroom.org
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har letet en halvtime etter en plass jeg kan spør om dette på.
Sender disse til Norge? Og noen som har erfaring med denne siden?
Ble fort fascinert av den.
http://www.magicmushrooms.org

men...så så jeg dette<: ATTENTION ! We close the lab from the 22.12.2006 till 03.01.2007 all orders those arnt paied till the 21.12.2006 morning will be shipped in the 2nd week of january ! "

Noen som har sopp sider som sender til Norge?
For imorgen skal jeg bestille 3-4 ganger sopp eller noe, så jeg er garantert en tripp .
Så gjerne kom med fler sopp sider hadde vært bra det.
Sist endret av Marokk; 17. desember 2006 kl. 16:44.
EDIT ! 10 karakterer
Sist endret av otherside; 17. desember 2006 kl. 17:11.
marokk: sender ikke hit...... rart du ikke så det også

illegal link btw