Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2261
jeg og en kompis tenkte vi skulle spleise på en 1'er cole neste helg. Det jeg lurte på er hva slags striper vi burde line opp for å få en god funk. Har hørt at mye av den norske er dårlig i forhold til den utenlandske.
Hva mener du med hva slags striper? De fleste stripene jeg har sett er helt rette og 5-6 cm lange
lag dem i bølger for en litt større utfordring!
Hehe, funny guys. Det jeg spør om, er hva slags doser som er forsvarlig for en vanlig 20 åring.
ta små doser... altså lag små striper å ta det på feelingen... vent misnt en halv time mellom stripene.. (har ingen erfaring med cola men sunn fornuft)
Godt å fra tips fra en person som ikke har prøvd det før da.
Tja. Skjønner det slik at du ikke har noe erfaring med cola. Ville ikke tatt for lite til å starte med fordi da blir det ikke noe gøy. Er egentlig bare å teste seg fram. Ta ørlitte granne mindre enn det du tror er passe dose så er du sikker. Så er det bare å refille etter behov
kan ikke si jeg har noen stor erfaring selv, men da jeg har sittet sammen med andre som driver en del med det, ser jeg at hvertfall refill dosene ikke er spesielt store. stripene de har pleid å legge opp er ca 3-4mm breie og ca 5 cm lange. men kan nok kansje være lurt at den første er litt større som det bir sagt her.
oki, det var mer konstruktiv info. Takk
jeg og en kompis kjøpte 1g her ei helg, og det holdt til to laaange fester til oss begge.
godt tips det som er sagt tidligere, ta litt mindre enn du tror er nok, og fyll heller på hvis du føler at du trenger det...

men pass på hva du sier til folk du møter, jeg er en ekstremt rolig og lite aggresiv fyr, men greide alikevel å skaffe meg et par uvenner i løpet av de to kveldene..

og nedturen var ikke særlig gøy..
tommefinger regelen her er at som regel holder 1gram cola til 12 striper..
legg opp linere på 0.1-0.2

Det er jo selvfølgelig helt inviduel toleranse for kola som med andre substanser. Så hva dere trenger får å få funk må dere nesten finne ut av selv. whats float your boat ;)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Første gangen på kola blir vel heller skuffende. Teorien min er at det er bedre å kjøre en litt mindre i hvert nesebor, enn en stor i ett, da jeg av en eller annen syk grunn mener at det tas raskere inn i blodet da. Prøv det!
Sitat av MysterialPhysco
tommefinger regelen her er at som regel holder 1gram cola til 12 striper..
Vis hele sitatet...
Da er det DÅRLIG cola det er snakk om. 12 striper på et gram? Herregud mann. Et gram god cola skal holde til mange striper (hvert 20.-30. minutt) for to personer en hel natt.

Har du god cola og snorter 0,083 gram på en gang tar du litt i spør du meg. Iallefall for en førstegangsbruker.
nån man bruker det ofte blir ofte nesa sliten.. kjenner til folk som som snorter opp ett gram på vorspielet.

1,5 gram og en 10 halvlitere så går man på byen og da får man det jeg liker å kalle FORMEN!

coca is back in the future u know. fler folk en du tror bruker det.
Ja du kan fint snorte 1g aleine iløpet av kvelden. Og utover kvelden, jo fullere du blir, jo større blir stripene Slik har hvertfall jeg opplevd det. Men du har nok en 5-6striper på o,5g ditt . minst =) hvis du er litt forsiktig.
hmm, legg opp en feit en til å begynne med, og juster på utover kvelden

helst med enda feitere, hehe
Eller drit i striper, og skaff deg en mini-skje og en mini- beholder.. Du må gjerne ta det oftere da men det er så mye bedre å kontrollere greien.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av k-f-j
Eller drit i striper, og skaff deg en mini-skje og en mini- beholder.. Du må gjerne ta det oftere da men det er så mye bedre å kontrollere greien.
Vis hele sitatet...


sant, mer lettvint og du får justert på 1, 2, 3
og inntil du får shoppa en liten beholder, stapp bare en nøkkel i posen. enkelt og greit!!
eller bare drit i å kjøpt cola å heller kjøpe deg ei bønne, rull en jonas fyr på å len deg godt tilbake i sofaen
ANANEBANANE: Der blir jo noe helt annet da hvis de skal fyre istedefor.
Vil anbefale og bare legge ut en stripe på 0.5 og la den ligge på bordet så bare går du og småsnorter hele tiden hvis du føler for det.

Det skal kjennes i kroppen, så føler du deg ikke annerledes eller noe så gjør det ingenting om du peser på med litt til.

Og det er ikke gøy og ha en liten cola rus når du kan ha en stor en
▼ ... noen uker senere ... ▼
helt avhengig av kvalitet er det gull å starte med 0,2 i hvert bor, og så legge opp småstriper resten av kvelden når behovet melder seg. (Det merker du selv)