Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4074
Hvor kan jeg få tak i rundt 70 tomme (gjerne like) sprit flasker? 0,7l-1l.
på en gjenvinningsstasjon i glass kassa fks ... er jo ikke pant så det er vel det beste stedet
IKEA har noen greie flasker med vippekork ( som de gamle grolsch flaskene)
Hør ved din nærmeste bar.
Vi kaster vel fort 40flasker på enkelte kvelder uten noe problem... et par tre lørdager så har du vel det du trenger.
Trådstarter
32 2
Sitat av gekko4u Vis innlegg
på en gjenvinningsstasjon i glass kassa fks ... er jo ikke pant så det er vel det beste stedet
Vis hele sitatet...
Slike plasser er lukka og låst.

Sitat av optimus111 Vis innlegg
IKEA har noen greie flasker med vippekork ( som de gamle grolsch flaskene)
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva de koster, men 20kr flaska*70 flasker overskrider budsjettet.

Sitat av moret Vis innlegg
Hør ved din nærmeste bar.
Vi kaster vel fort 40flasker på enkelte kvelder uten noe problem... et par tre lørdager så har du vel det du trenger.
Vis hele sitatet...
Hvor i Norge er du lokalisert? Evnt er dette like flasker, eller er det hulter-bulter?

Jeg har ei kanne med 93% brennvin som er virkelig god sprit. Tenkte å gi et par flasker til nærme bekjente og gode kompiser, da de er rimelig tørste. (typen som godkjenner spriten ved å tenne på den.. )

Greia er bare at jeg ikke vil utlevere dette i plastdunker/cocacola flasker. Folk er skeptiske, selv om spriten er bedre enn import-polakk drit.

edit; så det Moret, oslo.
Sitat av FirstPrice Vis innlegg
Slike plasser er lukka og låst.



Vet ikke hva de koster, men 20kr flaska*70 flasker overskrider budsjettet.


Hvor i Norge er du lokalisert? Evnt er dette like flasker, eller er det hulter-bulter?

Jeg har ei kanne med 93% brennvin som er virkelig god sprit. Tenkte å gi et par flasker til nærme bekjente og gode kompiser, da de er rimelig tørste. (typen som godkjenner spriten ved å tenne på den.. )

Greia er bare at jeg ikke vil utlevere dette i plastdunker/cocacola flasker. Folk er skeptiske, selv om spriten er bedre enn import-polakk drit.

edit; så det Moret, oslo.
Vis hele sitatet...
Moret bor i Oslo(etter det han har opplyst på profilen sin) og du bor i Finnmark... Det blir en lang reise for 70 flasker
så du skal helle hjemmebrent på original flasker for at folk skal få et bedre inntrykk av spriten ??

selger du hjemmebrent er det greit å opplyse om det og da er det jo det samme om du gir det til folk på cola flaske eller sprit flaske ...

hvis det har noe med sprit på glass vs plast så mener jeg at langtidslagring er det greit med glass , men for relativt rask konsum er det greit med plast
Trådstarter
32 2
Sitat av gekko4u Vis innlegg
så du skal helle hjemmebrent på original flasker for at folk skal få et bedre inntrykk av spriten ??

selger du hjemmebrent er det greit å opplyse om det og da er det jo det samme om du gir det til folk på cola flaske eller sprit flaske ...

hvis det har noe med sprit på glass vs plast så mener jeg at langtidslagring er det greit med glass , men for relativt rask konsum er det greit med plast
Vis hele sitatet...
Ja. Kompiser av meg er godt kjent med jeltzin og div andre møkkamerker, men er svært skeptiske til heimbrent.

Om vodkaen er bedre enn orginal merket (herunder 15kr polsk sprit som smaker rødsprit), å verdien av en flaske av det bedre er mindre enn orginalen, hvorfor opplyse? Selvsagt så forstår jeg poenget med opplysning, å samtidig også opplysningsplikten - Men da igjen. Ikke en lovlig bransje dette. Jeg får høre litt med gutta hva de evnt ønsker.

Jeg tenker også glass, fordi det kan bli lagret opp mot x mnd - år. Jeg tenker mot 4-8 kompiser, så 70flasker kommer til å ta ihvertfall et par mnd å drikke opp.
De kosta 19,- stk. og tar en liter.


Vinflasker kan jo fungere. Ta deg en tur innom de lokale restaurantene. Si at du trenger vinflasker hjemmelaget vin. Korker får får du på europris.
Sitat av gekko4u Vis innlegg
så du skal helle hjemmebrent på original flasker for at folk skal få et bedre inntrykk av spriten ??

selger du hjemmebrent er det greit å opplyse om det og da er det jo det samme om du gir det til folk på cola flaske eller sprit flaske ...

hvis det har noe med sprit på glass vs plast så mener jeg at langtidslagring er det greit med glass , men for relativt rask konsum er det greit med plast
Vis hele sitatet...
Han sier han skal dele det ut til venner og kjente. Han nevnte aldri noe om masse salg av hjemmebrent til randoms. Selvfølgelig vet de at det er hjemme brent, han vil bare pynte på innpakningen med tanke på at det mest sannsynligvis er gaver.

On topic: Du kan kjøpe flaskene som Optimus nevnte å slenge på noen hjemmelagde etiketter!
"FirstPrice Hjemmebrent" hadde tatt seg ut
Sist endret av Juicekongen; 24. mai 2013 kl. 14:18.
Det koster rundt 8 kr per flaske for klare vinflasker (0,7 L) på Europris, der finner du også alt du trenger til korkingen til en rimlig pris
Legg skikkelige penger i skikkelige flasker og be om å få dem igjen, vips så har du faste kunder. Eneste er at de må kunne tie om purken finner ut av det.
Jeg er ganske enig med JuiceKongen, gå på europris elns og kjøp deg blanke glassflasker i den formen du vil ha, og betaler du noen kroner for å trykke egne etiketter, der det står "FirstPrice Vodka 93% Alc./Vol. eller hva enn du måtte ønske. Så vil jo den gaven stige mange grader i gjennomførelse.