Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 24831
Tvert imot vil den holde seg bedre i kulda. Pakk den godt inn i mange lag vanntett plast, og hold den unna steder hvor solen vil kunne varme opp innholdet.
Takk, noen som har eksempler på gode gjemmesteder ute her? Er bare snakk om 1g..
Bare å bruke huet egentlig. Inni en sprekk i en mur eller under en steinhelle for eksempel.
Tenkte å pakke det inn i en plastfilm, høres bra ut? En plastikkpose blir for stort..
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Ola89 Vis innlegg
Tenkte å pakke det inn i en plastfilm, høres bra ut? En plastikkpose blir for stort..
Vis hele sitatet...
Og jeg siterer:

Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Pakk den godt inn i mange lag vanntett plast (...)
Vis hele sitatet...
Hvis plastfilmen din er vanntett burde det altså, i følge xtapolapocetl, funke helt fint.
Sitat av magnor_mafia Vis innlegg
og røyke og ta pepper er digg.. men er virkelig kokain verdt penga hvis man blir tilbudt standar vare for 800 kr?
Vis hele sitatet...
Det kommer vel ann på den "standaren" det. Standard på brus i Norge er vel ikke slik man kan sammenligne "standard" på hasj.
Etter jeg nå har blitt "avhengig" av den dritten der, så mener jeg det ikke er verdt å betale 800/1000 kroner for "standard". Men er han Montana så kan jo standaren være ganske så god den.
Man får tak i bra brus i Norge også, og det er heller verdt å vente til man får tak i noe som "fungerer", (standard fungerer det også, men gir lissom ikke "samme rus") hvertfall når du skal prøve for å prøve.
Men siden du allerede synes pepper er digg, så blir det vel kansje ikke med den ene gangen
Men det skal sies, jo bedre det er jo mer "avhengig" blir du av det.
Så kansje det er greit å teste noe som er dårlig de første gangene for så å ikke ta det mer

Det er "stor" forskjell å snorte en halvgrammer med god brus enn en toer med "standard". Jeg foretrekker halvgrammeren i slike tilfeller.
Tipper det er flere som ikke er enig med meg i dette (har flere kompiser som tenker mer på kvantitet enn kvalitet siden det "ikke er store forskjellen".)

Men det er vel veldig individuelt som ved resten av "himmelriket".
▼ ... noen uker senere ... ▼
Amfetamin er sterkere enn kokain og rusen varer mye,mye lenger. Så det er få folk som har begynt med amfetamin og blitt innkjørt på det, som liker kokain noe særlig hvis de prøver det seinere. Folk som først begynner med kokain og venner seg til det, liker det gjerne godt og synes ofte amfetamin blir for slitsomt og sånn hvis de prøver det seinere. Det er to forskjellige stoff. Selv foretrakk jeg helt klart amfetamin da jeg dreiv på, kokain ble for kjedelig for meg.
Sist endret av mentalmelt; 23. mars 2009 kl. 17:41. Grunn: prisdiskusjon
Sitat av Graapho Vis innlegg
Og jeg siterer:



Hvis plastfilmen din er vanntett burde det altså, i følge xtapolapocetl, funke helt fint.
Vis hele sitatet...
Endte med at jeg gjemte den i snøen ved hvor jeg parkerer bilen. Er bare det at jeg sliter med å finne den igjen nå. Hva burde jeg gjøre? Vente til snøen smelter (det er masse)? Håper bare ikke den renner bort når snøen smelter.
Sitat av Ola89 Vis innlegg
Endte med at jeg gjemte den i snøen ved hvor jeg parkerer bilen. Er bare det at jeg sliter med å finne den igjen nå. Hva burde jeg gjøre? Vente til snøen smelter (det er masse)? Håper bare ikke den renner bort når snøen smelter.
Vis hele sitatet...
Hva tror dere jeg burde gjøre? lol
Det er masse snø, eller det er masse godsaker? Ville nå ha gravd litt jeg da Kjedelig om noen andre finner den

Edit: Så nå at det bare var 1 gram. Tja, hadde fortsatt gravd litt jeg Kan da umulig ha forsvunnet altfor langt vekk
Sist endret av The-kid; 23. mars 2009 kl. 17:18.
Det er masse snø, men godsaken er garantert inni der hehe. Vurderer å bare spa masse snø opp i ei bøtte også se om jeg finner den når det smelter..
hehe, lykke til Håper ingen andre finner den før deg da
Og angående "Plata"..Plata er det stedet hovedtyngden av gatesalg foregår i Oslo. "Plata" har vært et titalls steder de siste 20-30 årene, men nå er den på plassen utenfor hovedinngangen til Oslo S. Jepp. Men ligg unna det stedet, stoffmisbruk er ikke noe å trakte etter.
Sist endret av Drøggs; 24. mars 2009 kl. 15:34.
Haha, Ola89, har noen kommet deg i forkjøpet??? haha! http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=128006
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kjører på med et spørsmål til. Hva er strafferammen for besittelse av 10g kokka?=P
Det kommer veldig ann på om du kan bevise at det er til eget bruk etc etc, kan de ta deg på salg kan det nok ende med en tur i buret ja..
Sitat av ztaale Vis innlegg
Det kommer veldig ann på om du kan bevise at det er til eget bruk etc etc, kan de ta deg på salg kan det nok ende med en tur i buret ja..
Vis hele sitatet...
Hvordan kan man bevise at det er til eget bruk egentlig? 10g er jo egentlig ganske mye..
Er det vel ikke, man kan vel heller si at så lenge de IKKE kan bevise salg..
forksjellen på effektene er som forskjellen på prisene her
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser etter en "snuffer" eller hva det kalles. Altså et slags kokain hjelpemiddel som du har med deg på utesteder. Noen tips? Veit at det er en del brukt på et par utesteder i Oslo.
Tenker du en slik glassting som en kanskje har sett på filmer? Hvor de har amf/kola i en beholder, å bare fører beholderen opp til nasen å drar seg et drag ut av den?
Er det ikke vanskelig å "kontrollere" mengden en snorter i seg ved bruk av en slik? Å hva heter egentlig dette verktøyet?
Dispenser heter det. Det er ikke du som kontrollerer dosen, det er et lite hull alà en liten brukerdose som du fyller opp.
Sitat av appel Vis innlegg
Dispenser heter det. Det er ikke du som kontrollerer dosen, det er et lite hull alà en liten brukerdose som du fyller opp.
Vis hele sitatet...
Er vel dispenser ja Er det mulig å få tak i Norge? Skulle ha hatt det kjapt.
Sitat av SmartyPants Vis innlegg
Vel, man føler seg ganske opplagt på amf iallefall... men får ikke noe særlig "rus" av det... Det ødelegger annen rus også... er man full og tar pepper så blir man jo liksom klar i huet igjen... Nedtur og uvaner suger balle med amf da....
Vis hele sitatet...

jeg har aldri nedturer på amf mere...tricket er å tilføre kroppen næringsmidler under rusen, og det gjør du ved å tylle i deg energidrikker og melk og bananer og andre ting som er lette å få i seg, inkl. vitamin og mineraltabletter etc...grunnen til nedturen er nemlig at kroppen omtrent tømmes for viktige stoffer under rusen...
Sitat av Ola89 Vis innlegg
Er vel dispenser ja Er det mulig å få tak i Norge? Skulle ha hatt det kjapt.
Vis hele sitatet...
Bullet kalles det ofte på engelsk. Vil tippe Shangri-La, Scorpius og lignende sjapper har slike.
kola har aldri gjort en damn shit for meg de gangene jeg har prøvd. blir lamma i trynet i noen sekunder, kanskje litt våken, thats it! og kvaliteten skulle vær helt kurant vistnok...men fart er noe annet.
alle jeg har pratet med som har styret på i mange år sier det samme, at kola bare er tull og altfor dyrt i forhold til hva det gir.
men det kan jo vær feil.. mulig det er vanskelig å få tak i bra greier.
http://www.shangri-la.no/shop/index....products_id=53
Fant en på shangri la
Men hvordan får en egentli dosert en "dose" i denne saken? Går utifra at man fyller opp hele beholderen med en grei slant substanser? F.eks 1gram Skruff ("sniffe" nikotin), men hvordan får en "dosert" det til "så mye vil jeg snorte"?

Edit: Nok en side som selger dispensere: http://www.snuffstore.co.uk/metal-sn...ser-p-194.html
Sist endret av møkk; 7. mai 2009 kl. 00:57.
||_||
||_ |O
|| ||
|| ||

Sånn tror jeg den ser ut inni, hehe. Jeg er litt redd for at det er bare jeg som ser åssen den er bygd utifra den tegningen, kan prøve å forklare også da.
_
Der hvor du ser |_ det rommet i midten, det er der brukerdosen skal samle seg. Når du vrir på den brytern så snur det rommet seg fra vannrett til loddrett, fra stengt til åpen mot bunnen av dispensern (der resten av pulveret ligger). Også må du snu dispenser oppned for og fylle opp brukerdoserommet. Også snur du den tilbake samtidig som du vrir om brytern og stenger den. Og da har det samlet seg en brukerdose der. Når du skal sniffe vrir du brytern den andre veien og åpner den mot sniffehullet.