Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1393
Dette er min nye laptop, og ja, jeg vet at stasjonær er mye bedre, men det er utrolig digg å ta med seg laptop til venner, på toget, militæret etter endt tjeneste og på lan uten å dra med seg mange kilo med data ting .

Hva synes dere, vil den dra de nye spillene som CoD 4 / 5 og FarCry 2 på grei grafikk og uten lagg?


Skjerm: 15.6" Wide-LED skjerm 1920x1080 Full-HD
Grafikk Kort: ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3
Prosessor: Intel® Core™2 Duo T9900 processor, 3.06GHz 1066MHz FSB 6MB cache 35W
HD: 320GB SATA 7200RPM 2.5"
Minne: G.SKILL 4GB DDR3 1066MHz SO-DIMM CL7 Kit (2GBx2)
Batterisparer: Intel® Turbo Memory 4GB (kun sammen med Windows Vista, fungerer ikke med Windows XP)


Hva synes dere?
Ganske bra ja Kunne hatt bedre skjemkort.
Min bærbare er også fra multicom, den var litt dyrere:

- 17" Widescreen WUXGA 1920x1200 blank skjerm (glare)
- INTEL Core i7 920 2.66GHz 8MB LGA1366
- 6GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (3x2GB)
- GeForce GTX 280M 1GB DDR3 skjermkort MXM 3.0
- Intel® Turbo Memory 4GB
betalte du 20k for den bærbaren? ^^
Sitat av MoFo Vis innlegg
betalte du 20k for den bærbaren? ^^
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde nok det ja
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er alltid viktig å ha i bakhodet, dersom du betaler 20k for en laptop idag, vil den være verdt maks 10k om ett år.

Og det faktum at bærbare er minimalt oppgraderingsvennlige setter de heller ikke i noen favør for å ha noe return of interest over tid.
Tror uansett den pcen der vil kjøre de fleste nyere spill, kanskje ikke på full oppløsning.
Atxbyea: Er enig med at laptops er vrien og oppgradere, utenom ram og hdd, men multicoms varianter (som de bygger selv med innkjøpt kabinett?) virker enklere å oppgradere senere.
Den laptopen jeg har kan jeg lett adgang til både HDD, Skjermkort, RAM og prosessor
Men vet naturlig hvis at stasjoner er bedre, men laptop er og forblir laptop
Etter hva jeg ser, så ser det ikke ut som det er så alt for stort problem å bytte til en bedre i7 CPU og bedre skjermkort på Pumazz sin, hvis det er en standard desktop i7 som står i. Tviler på at Multicom lodder de fast.
Jeg har denne bærbaren, er kjempefornøyd.
Det eneste jeg har noe å utsette på er at lyden ikke er så bra.