Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 874
Mitt første forsøk på å tegne på lange tider.
Tegningen er inspirert av Tsjernobyl og ettervirkningene til ulykken.

Tegningen er tegnet litt skissete siden jeg har planer om å vectorisere og fargelegge den i PS når jeg blir bedre på det

http://i468.photobucket.com/albums/rr42/breand_1994/Gassmaske.jpg

Hva synes dere? Tips til hva jeg kan gjøre bedre og hvordan jeg skal fikse saken i PS?
gentleman #1
ViceR's Avatar
Det er en relativt enkel tegning, men den ser utrolig bra ut synes jeg. Enkelheten er vel en av grunnene til at jeg liker det så godt. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med PS og slikt, siden jeg ikke kan så mye om det når det kommer til dette.
Jeg har et tips: Jobb mer med den før du poster for å få tilbakemeldinger...
Sitat av Damio Vis innlegg
Jeg har et tips: Jobb mer med den før du poster for å få tilbakemeldinger...
Vis hele sitatet...
helt enig. Dette var ikke noe overhode å skryte over. Dette kan hvem som helst gjøre.
Komposisjonsmessig er ikke dette dumt, men som du selv sier er dette en skisse. Vil anbefale deg å ikke kaste vekk tid på effekter og filter i photoshop på en tegning som ikke er "ferdig". Vent med å digitalisere den til du får den til å se bra ut på papiret.
Det heter Tsjernobyl
For å være litt flisespiker. Det internasjonale navnet for annlegget er Chernobyl, det Ukrainske navnet er Tschernobyl (med våre bokstaver)

Tsjernobyl er det Nederlandske navnet på reaktorannlegget.