Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1588
Helt meg edru fra hasj å alt slags i 2 uker så gikk jeg på en smell i helgen.. der jeg fant noen brett å tygde i meg først 20mg valium også plutselig 50mg å 4mg ksalol Så byttet jeg det siste mot hasj for det var ikke noe for meg moren min fikk vite at jeg byttet det inn til enn narkis siden hun kjente moren min. Hvor lenge til det forsvinner fra pisseprøver? Jeg vet ksalol går raskt ut av systemet tok sånn 5mg på lørdagen som var og 1mg på søndagen pluss hasj, som de er bevvist på allerede. PLISSS kom med svar og hjelp, skal jeg bare nekte pisseprøven for jeg driver egentlig ikke med sånn, trener forsåved bare
Var det alt, er du vel ren om tre fire dager.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Var det alt, er du vel ren om tre fire dager.
Vis hele sitatet...
Problemet var jeg ikke tygger i meg piller til vanlig så endte opp med 3-4 valium før jeg tok 1 ksalol å da våknet jeg opp til nesten alle brettene tomme burde jeg teste meg hos en venn ellerno for å se om jeg er ren?
Valium vil være synlig i minst et par uker fremover.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Relevant Vis innlegg
Valium vil være synlig i minst et par uker fremover.
Vis hele sitatet...
Stemmer ja, men bør jeg nekte pisseprøve inntil videre da? Drikker på juice nå å trener hver dag håper det renser seg kjappere da.. helte meg edru så lenge også så kjedet jeg meg en helg

Trooor jeg er fucked ass, vært innblandet med barnevernet før også kommer til å havne på rusprogram sikkert.. selv om jeg ikke er pillemisbruker, dette er største feilen i mitt liv�� vil fortelle dere hele historien fra topp til tå, men den er alt for lang �� HVA KAN JEG GJØRE. Kan ikke fake pisse prøven selvom det er pissing i mitt egent hjem vett de jeg tester positivt på hasj. �� fuckeddd så stressa jeg er tror forholdet med foreldrene mine er over nå haha

Nå blir dette veldig mye for dere å lese, men vil holde dere mer oppdatert fra starten av.. det startet med jeg tok 3-4 diazepam for å slappe av plutselig våknet jeg opp neste dag å hadde sikkert tatt 4-5mg ksalol. Sikkert 60g valium på det meste. Alt i alt er det jævlig dumt gjort av meg å angrer, tror ikke det er noen som helst måte lengre, foreldrene mine hørte meg slurvete osv.. har noen en jævlig god historie som de kan lage for meg eller måter å fake det på. Vær så snill en dyktig mann må redde meg her.
Sist endret av OhKyo; 1 uke siden kl. 09:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
2pac alive in serbia
Kan du ikke prøve å fake en pisseprøve der du bare tester positivt for hasj?

Evt, bare å legge kortene på bordet? Hvis du skjerper deg og blir snill gutt NÅ så kan enden på visen for deg bli ganske bra.
Mener du helt alvorlig at du har holdt deg veldig lenge når du har avstått fra å putte i deg noe i to uker?
Misforstå meg rett, det er kjempebra at du prøver å holde deg unna og at du jobber med å legge bort de uvanene. Men, hvis du har historikk med hasj så begynner du ikke å nærme deg å pisse rent med to ukers avhold. Hasj sitter i urinen opp til 4måneder.
Det du beskriver med å poppe piller og alt annet fremstår som en typisk avhengighets adferd. "En er for mye og tusen er ikke nok" er en typisk ting det sies i na.
Ville lagt kortene på bordet og tatt initiativ til å bli med i rusprogram, vel og merke hvis du selv ønsker å gjøre noe med adferden din selv. Er dette noe du gjør for barnevernet sin skyld eller dine foreldre eller noe sånt så kan det være at du får til det en periode. Men, nøkkelen ligger i å gjøre det for deg selv og fordi du selv vil
Si at du hadde hodepine og en kompis(eller annen random) person ga deg noen tabletter som skulle hjelpe. Du tok de i god tro. Du følte deg uvel og husket lite av hva som har skjedd. Føler deg lurt og redd.

Hasjen må du bare stå for.
Sist endret av Astro Man; 1 uke siden kl. 14:22.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av SaySo Vis innlegg
Mener du helt alvorlig at du har holdt deg veldig lenge når du har avstått fra å putte i deg noe i to uker?
Misforstå meg rett, det er kjempebra at du prøver å holde deg unna og at du jobber med å legge bort de uvanene. Men, hvis du har historikk med hasj så begynner du ikke å nærme deg å pisse rent med to ukers avhold. Hasj sitter i urinen opp til 4måneder.
Det du beskriver med å poppe piller og alt annet fremstår som en typisk avhengighets adferd. "En er for mye og tusen er ikke nok" er en typisk ting det sies i na.
Ville lagt kortene på bordet og tatt initiativ til å bli med i rusprogram, vel og merke hvis du selv ønsker å gjøre noe med adferden din selv. Er dette noe du gjør for barnevernet sin skyld eller dine foreldre eller noe sånt så kan det være at du får til det en periode. Men, nøkkelen ligger i å gjøre det for deg selv og fordi du selv vil
Vis hele sitatet...
Dette er ikke som de andre rushistoriene du har lest. Du må hatt lest historien feil som jeg sa holdte jeg meg borte fra hasj i 2 uker bare fordi jeg ville fokusere på trening i mitt tilfelle, spiste jeg ett par med valium og kanskje 1 ksalol er ikke helt sikker så blacket jeg ut å våknet til mye fler tabletter spist enn jeg husker jeg har bare dreve på me hasj å vil bare pisse rent evt, la en kompis pisse for meg eller vente til hvor lenge til det kommer ut av kroppen. Foreldrene mine vett at jeg røyker hasj i ny å ne å det er forsåved greit, men de kan ikke se på pisseprøve at jeg tester positivt på benzo i det hele tatt, bare jævlig stresset og syns hele situasjonen er fucked for er ikke pillenarkis heller.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Si at du hadde hodepine og en kompis(eller annen random) person ga deg noen tabletter som skulle hjelpe. Du tok de i god tro. Du følte deg uvel og husket lite av hva som har skjedd. Føler deg lurt og redd.

Hasjen må du bare stå for.
Vis hele sitatet...
Ikke dum ide, men jeg tok 40-60mg diazepam og noen ksalol.. vet at ksalol går raskt utav blodet, men hvor lang tid kan jeg tenke meg før diazepamen forsvinner?
Hjelper det å drikke mye vann osv?

Sitat av frilansloser Vis innlegg
Kan du ikke prøve å fake en pisseprøve der du bare tester positivt for hasj?

Evt, bare å legge kortene på bordet? Hvis du skjerper deg og blir snill gutt NÅ så kan enden på visen for deg bli ganske bra.
Vis hele sitatet...
Hvordan SKAL jeg bare teste positivt for hasj vis jeg har benzo i systemet fra helgen som var?
Sist endret av OhKyo; 1 uke siden kl. 14:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Ikke dum ide, men jeg tok 40-60mg diazepam og noen ksalol.. vet at ksalol går raskt utav blodet, men hvor lang tid kan jeg tenke meg før diazepamen forsvinner?
Hjelper det å drikke mye vann osv?
Vis hele sitatet...
Søk opp halveringstiden og gang den med 10. Da er iallefall hovedstoffet ute av kroppen og de aller fleste metabolittene.

Ellers er jeg snill og kan si akkrurat hva du ønsker å høre. Dette kommer til å gå bra kompiz <3
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Søk opp halveringstiden og gang den med 10. Da er iallefall hovedstoffet ute av kroppen og de aller fleste metabolittene.

Ellers er jeg snill og kan si akkrurat hva du ønsker å høre. Dette kommer til å gå bra kompiz <3
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig takk, dette er ikke noe syting, men va på den plassen der jeg følte ingen brydde seg om meg… har mistet både familie å venner nylig å hadde ingen hasj, jeg er under 18 og bor under foreldrene mine sin adresse å jeg vil ikke bli stemplet som narkoman jeg er ikke en person som er avhengig på noe aent enn jeg røyker mye hasj i en stund også slutter jeg litt att å fram. Jeg trener hver dag passer på hva jeg spiser å har blitt lurt i meg rivotril før også å da ble barnevernet involvert å ble tilbud rusprogram. Jeg er redd for meg selv å de rundt meg for hasj har aldri drept noen, for meg var det engangstilsfelle også kan jeg ikke huske hvor mye jeg hadde tygget i meg før jeg kastet dem… jeg er så si edru nå, me litt selvtillit boost? Vis det gir mening jeg er litt emosjonell i det jeg skriver, men har mye å miste å kan ikke ta pissing for å så bli tatt for benzo.

Jeg er mer redd for å miste de rundt meg, eller bli sett på som rusmisbruker av noen som helst er jo helst stoner
Sist endret av OhKyo; 1 uke siden kl. 15:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Dette er ikke som de andre rushistoriene du har lest. Du må hatt lest historien feil som jeg sa holdte jeg meg borte fra hasj i 2 uker bare fordi jeg ville fokusere på trening i mitt tilfelle, spiste jeg ett par med valium og kanskje 1 ksalol er ikke helt sikker så blacket jeg ut å våknet til mye fler tabletter spist enn jeg husker jeg har bare dreve på me hasj å vil bare pisse rent evt, la en kompis pisse for meg eller vente til hvor lenge til det kommer ut av kroppen. Foreldrene mine vett at jeg røyker hasj i ny å ne å det er forsåved greit, men de kan ikke se på pisseprøve at jeg tester positivt på benzo i det hele tatt, bare jævlig stresset og syns hele situasjonen er fucked for er ikke pillenarkis heller.



Ikke dum ide, men jeg tok 40-60mg diazepam og noen ksalol.. vet at ksalol går raskt utav blodet, men hvor lang tid kan jeg tenke meg før diazepamen forsvinner?
Hjelper det å drikke mye vann osv?



Hvordan SKAL jeg bare teste positivt for hasj vis jeg har benzo i systemet fra helgen som var?
Vis hele sitatet...

Det typiske når det kommer til rus mentalitet er at man mener man er annerledes enn "de andre rushistoriene"
Valium sitter LENGE.
Så det er foreldre som vil ta prøve? Kjøp inn en spyttprøve, helst to så du kan se selv først.
Jeg leverte slike til behandler, og de slo ikke ut på benzo selv om jeg hadde hatt dem under tungen få timer tidligere. Hadde resept på dem, men rart de ikke slo ut noen gang.

Evt ville jeg bare vært ærlig med foreldre. Da blir det ikke prøver, og ikke noe stress.

Foreldre blir nok litt urolige, men det er de nok allerede.
Jeg angrer ikke et sekund på at jeg fortalte familien.

De forstår ikke helt hvordan slikt fungerer, men de vil gjerne hjelpe meg ut.
Nå ble jeg riktignok i 30årene da jeg først åpnet helt opp, men hadde jeg gjort det tidligere, hadde jeg nok vært helt frisk for et tiår siden.

Ble forøvrig tatt for hasj som 14 åring, men kom på en historie de faktisk kjøpte. Burde nok vært ærlig allerede da.
Sist endret av SkammeligNykter; 1 uke siden kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pisseprøver tester de vel bare benzoer generelt. ikke ned på type-nivå?! Gå til legen, få skrevet ut noe Sobril pga. angst e.l. Og si til foreldrene dine at det er pga. disse reseptbelagte.. Men du er kanskje ikke over 18?!

Lykke til, og husk at det som virker som verdens største problem i dag, ofte er ett lite problem i morgen, og en bagatell du såvidt skimter i bakspeilet i overimorgen!
OhKyo's Avatar
Trådstarter
71 8
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Si at du hadde hodepine og en kompis(eller annen random) person ga deg noen tabletter som skulle hjelpe. Du tok de i god tro. Du følte deg uvel og husket lite av hva som har skjedd. Føler deg lurt og redd.

Hasjen må du bare stå for.
Vis hele sitatet...
Tok hinte ja med at jeg fikk en pille for jeg hadde det vondt så var den «penslet» dette her er bare en hvitløgn siden jeg da aldri gjør noe sånn dette var en stor smell skulle jeg til å si…
Ville sagt det er bedre å tilstå enn å komme med unnskyldninger på hvorfor du har fått i flere forskjellige stoffer. Spesielt hvis denne "narkisdama" kjenner moren din, og har fortalt at du bytta piller mot hasj. I mean.. 1+1 er fortsatt 2 right?

Tilstå, fortell dem om ditt sterke ønske om å holde deg vekk, og som du nevner her - at det er den STØRSTE feilen du har gjort i ditt liv. Litt tull i tidlig tenårene er fullt forståelig for folk flest, men du vil nok få litt refs slengt din vei. (fortjent ofc)

Når det kommer til rusmidler såpass tidlig (burde egentlig ikke si noe da jeg starta ALT for tidlig selv), så anbefaler jeg deg å være ekstremt forsiktig. Blant annet så kan hjernen din bli ganske fucked etterhvert, i forhold til at hjernen din er langt ifra ferdig utviklet.
Sist endret av Maiskolben; 1 uke siden kl. 21:29.