Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 8207
Har hørt at hvis man blander sprit og Red Bull så tilsvarer det en extacy tablett, stemmer det? Drakk 1,5 Red Bull som var blanda 50/50 med heimbrennt 96% og Red Bull.
Så ikke at Fanalgin var nevnt her. Er ikke det no koffein tabletter som man får faktisk kjøpt på bensinstasjoner ol. Noen som har testa fanalgin? På www.felleskatalogen.no står om fanalgin bivirkninger bla. Uro, Søvnløshet. Hadde vært kult om noe kunne sagt ifra vis det går ann å få noen effekt av dem...
Sitat av Suicide Noob
Har hørt at hvis man blander sprit og Red Bull så tilsvarer det en extacy tablett, stemmer det? Drakk 1,5 Red Bull som var blanda 50/50 med heimbrennt 96% og Red Bull.
Vis hele sitatet...
dette er vel en vits ellerno?
Sitat av LaRazza
Så ikke at Fanalgin var nevnt her. Er ikke det no koffein tabletter som man får faktisk kjøpt på bensinstasjoner ol. Noen som har testa fanalgin? På www.felleskatalogen.no står om fanalgin bivirkninger bla. Uro, Søvnløshet. Hadde vært kult om noe kunne sagt ifra vis det går ann å få noen effekt av dem...
Vis hele sitatet...
Fanalgin mener jeg er en type smertestillende tabletter du får kjøpt på apotek uten resept. Tror det brukes mot menstruasjonssmerter spesielt.
Sitat av grandis
Fanalgin mener jeg er en type smertestillende tabletter du får kjøpt på apotek uten resept. Tror det brukes mot menstruasjonssmerter spesielt.
Vis hele sitatet...
riktig. regner med at man blir døsig/sliten av fenazon'en og at koffeinen er der for å motvirke det... så tror ikke man blir "gira" av det...
får KJøpt Koffein piller i sverige! det er ganske genialt hvis du skal gjøre no spesielt som krever at man er spesielt skjerpet!
jeg har pepsi X og pitbull osv
kjøpte i utlandet

og fanalgin er noe dritt. ta for mange og du kan regne med å ligge i et døgn å kaste opp og skjelve.
Sist endret av Macca; 26. juni 2006 kl. 17:13.
HAHA nice, Skulla testa det.
anbefaler "red-kick" om du skal ta av på koffein, er også en del sånn guarana-shit i ;P
jeg og en kompis blanda 8 anbefalte doser i et glass, døgna for og si det sånn
men damn! det var ikke behagelig, kaldsvette, skjelving og vond inni meg.
drittstoff!(iaff i store mengder)

http://www.heijden.no/images/upload/400/40901.gif
Sist endret av spiker; 27. juni 2006 kl. 08:08.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg gidder ikke å lage enda en koffein tråd så jeg tar opp dette her.

Jeg er ikke vant til å drikke kaffe, men jeg har blitt vant til smaken. Så jeg drikker det ganske ofte nå, gjerne to kopper sterk kaffe rett etter hverandre.

Og som oftest så blir jeg våken og kjenner koffeinen i meg så jeg blir mer skjerpa, men noen få ganger får jeg angst. Jeg sitter nå her og vet at det er ingenting i verden jeg har å være redd for, men jeg er litt anspent og redd hele tiden.

Det jeg lurer på er om noen har noen råd til hvordan fjerne det og hvordan sørge for at det hender igjen. Eventuelt hvor lenge det vil ta før kroppen min venner seg så mye til koffeinen at det slutter.

Tusen takk
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av fappaggagga
Jeg gidder ikke å lage enda en koffein tråd så jeg tar opp dette her.

Jeg er ikke vant til å drikke kaffe, men jeg har blitt vant til smaken. Så jeg drikker det ganske ofte nå, gjerne to kopper sterk kaffe rett etter hverandre.

Og som oftest så blir jeg våken og kjenner koffeinen i meg så jeg blir mer skjerpa, men noen få ganger får jeg angst. Jeg sitter nå her og vet at det er ingenting i verden jeg har å være redd for, men jeg er litt anspent og redd hele tiden.

Det jeg lurer på er om noen har noen råd til hvordan fjerne det og hvordan sørge for at det hender igjen. Eventuelt hvor lenge det vil ta før kroppen min venner seg så mye til koffeinen at det slutter.

Tusen takk
Vis hele sitatet...
Gjør noe. Drikk vann, spis mat, gå/jogg en tur, ta deg en dusj. La kroppen og hodet få noe annet å jobbe med mens effekten av koffeinen forsvinner.

Om du regelmessig inntar koffein, vil kroppen venne seg til det. Du vil bli mer mottakelig for koffein, samtidig som du lettere vil føle når, og når det ikke passer med en kopp kaffe.
Sitat av Kakcoo
Gjør noe. Drikk vann, spis mat, gå/jogg en tur, ta deg en dusj. La kroppen og hodet få noe annet å jobbe med mens effekten av koffeinen forsvinner.

Om du regelmessig inntar koffein, vil kroppen venne seg til det. Du vil bli mer mottakelig for koffein, samtidig som du lettere vil føle når, og når det ikke passer med en kopp kaffe.
Vis hele sitatet...
Tusen takk

Skal huske på det.

Nå leste jeg ikke denne meldinga før nå da..... Har sitti og spilt pc i mange timer med angst. Men kommer til å følge rådene dine senere, hvis det skjer igjen.
Sist endret av fappaggagga; 28. juli 2006 kl. 21:37.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Jeb Vis innlegg
Kompis fikk koffeinsjokk på TG for noen år siden.. Koffeinoverdose! Han løp rundt og farta etter ett stort antall energy drikker.. Når han stoppa og løpe så besvimte han.. Lå på sykehuset å sånn :S
Vis hele sitatet...
Jeg styrta to Watt når jeg var 12 år. Var svak for koffein under de tidene, ikke spist noe den dagen osv.
Så fikk vi motorstopp like før grensa i snøstorm.
Ble innlagt.

EDIT:
Sorry for enorm bump.
Sist endret av iSondre; 21. desember 2009 kl. 03:17.
Det er en god del bieffekter ved for stort inntak av kofeein.

nervousness, irritability, migraines, sleeplessness, increased urination, abnormal heart rhythms (arrhythmia), and stomach upse

ikke noe altfor alvorlig altså, men du kan få hjertestand selv om det ikke er veldig sannsynelig.
5 kopper kaffe + fyllesyke ga hvertfall meg en av de jævligste opplevelsene i hele mitt liv.

Var full, drakk 5 kopper kaffe for å bli edru (er småsvak for koffein også). Cirka 2-3 timer etterpå begynte jeg å bli edru og jeg klarte ikke å sove, så jeg bestemte meg for å dra over til en kompis. Pulsen begynte å bli litt høyere, men ikke så mye. Begynte å sykle, og måtte sykle opp en bratt sti midt i skogen der det stort sett aldri går folk. Midt i bakken begynte pulsen min å dunke som faen, jeg ble dritsvimmel, dritvarm, og freaka helt ut. Jeg kasta meg av sykkelen og drakk noe gjørme for å få kjølt meg ned, noe som var dritekkelt. Etter rundt 5 minutter ble jeg bedre, så jeg kasta meg på sykkelen igjen (TOTALT LIVREDD). Kom meg til kompisen min, men det endte opp med at jeg satt og rista og verken klarte eller turte å sove. Synet mitt var helt ekstremt sært, nesten som om det ble skrudd på et filter på øynene mine som gjorde at jeg kunne se hvordan ting EGENTLIG var, en slags uvirkelighetsfølelse. Kom meg til slutt hjem og fikk sove, men slutta totalt med koffein og drikker nesten ikke cola lengre engang.
Koffein er vel dødelig i storemengder 3-10gr ca kommer an på kroppsvekt og hvor mye man selv tåler, og flaks kanskje da.
Så du burde være forsiktig med koffeinrus.