Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 782
Lurte på hvor mye denne pc'en er verdt ?

RAM : 512 DDR
Skjermkort : Nvidia Gforce MX 440SE 64 mb
Lydkort : Audigy 2, 5.1
Harddisk : (1) 250 Gig og (1) 80 gig
Skjerm : Fujitsu Simens 17" Lcd
Webcam : Ja, Webcam Instant
Dvd rom : Liteon 16x Dvd +-R / +- RW drive
Cpu : 2.40 Ghz Intel Pentium 4
Usb : 2 stk usb porter
Firewire : 1 Inngang, er på lydkortet

Nettverks kort og Windows XP Home Edition følger også med, nyformatert med alle drivere inne .
Dj Mix Pro Stero anlegg kan også selges med til 2000 kr, 5 høytalere, ingen sub, men det er inngang til sub..Følger også med Bluetooth adapter..
Sist endret av A l e x Z; 18. mai 2006 kl. 15:03.
2000 for pcn, med skjerm.
Hvis jeg ser raskt.. så vil jeg tippe max 7000kr.
Du får sikkert kjøpe den ny til det..
Altså, 5000

Edit: Forrige post underdriver noe jævlig..
Sist endret av TanteSpiker; 18. mai 2006 kl. 15:14.
Er du helt idiot Grantax? Byr du 5000 for min, som har bedre skjermkort, skjerm og harddisk plass får du den lett.

Edit: Den pc'n er verdt ca 2000 - 2500 kr
Sist endret av mainer; 18. mai 2006 kl. 15:21.
Gjør jeg? jeg gikk nettopp inn på komplett og bygde en bedre maskin for 2000 kr. Da "kjøpte" jeg mest mulig demovarer, men allikevell. 2000 kroner, kanskje litt mer med tanke på skjerm da.
Pcen var råtten da.... Tekniske ting utvikler seg fort, så jeg vil tippe ca 2000-3000.... ikkenoe mer ass!!
Ville ha gitt rundt 3000 kr for den! Det er jo med skjerm, skjermen koster vel 1000 kr alene. Men det her er akkurat ikke noe monster pc for å si det sånn
den pcen der er fra steinalderen, kan gi deg 50kr for den.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du kunne likesågodt gi med 200 kr for og få den.
2 stk usb porter =/ det er kanskje litt i minste laget?
skjermkortet er vell mer eller mindre heeeeilt utdatert, så regner med du kan få mellom 2500-3500, er du heldig og finner en "dum" kjøper kan du selvsagt få mer Det er vell mest sansynligvis IDE harddisker det er snakk om?
Vet ingenting
Sitat av Grantax
Hvis jeg ser raskt.. så vil jeg tippe max 7000kr.
Du får sikkert kjøpe den ny til det..
Altså, 5000

Edit: Forrige post underdriver noe jævlig..
Vis hele sitatet...

Haha du er syk.

Ville tippet 1500,-

Ville kanskje strukket meg til 2000. Men dette er en brukt, gammel pc som ikke duger til så veldig mye annet enn internett, musikk og film. Hvis du får noe mer er du veldig heldig, og kanskje har truffet på en idiot.
Sist endret av margido; 25. juni 2006 kl. 22:05.
Selg den på QXL, å se på at alle idiotene vil ha PC'en din!
Får sikkert 3000,- for den der