Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 15678
Du kan for eks ha en spillekveld, har du console? skaff noen spill som flere kan delta i.
Karaoke, slåssespill, mario cart/bilspill whatever dere vil spille.

pokerkveld,middag, grilling ute i parken nå som sola skinner eller hvis du eier hage.

Btw spørsmål til de som vet:P hvor er disse kristne møtene:P? link eller info:P?
Sitat av Geiten Vis innlegg
Du kan for eks ha en spillekveld, har du console? skaff noen spill som flere kan delta i.
Karaoke, slåssespill, mario cart/bilspill whatever dere vil spille.

pokerkveld,middag, grilling ute i parken nå som sola skinner eller hvis du eier hage.

Btw spørsmål til de som vet:P hvor er disse kristne møtene:P? link eller info:P?
Vis hele sitatet...
godt spørsmål det der. kunne vært great fun å poppe innom en gang
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
godt spørsmål det der. kunne vært great fun å poppe innom en gang
Vis hele sitatet...
haha ja lett!

kom på et annet forslag til deg(trådstarter), nå vet jeg ikke hvilken situasjon du er i eller hvordan økonomien din er, men kanskje eventuellt flytte fra norge?
til et land hvor kulturen ikke er basert på helgefyll.
Bare noe jeg har tenkt på selv når jeg vil finne meg ei jeg vil dele mitt liv med.
(blir nok noen år til, men haha)
Finn deg en jazzklubb
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av Astron Vis innlegg
Finn deg en jazzklubb
Vis hele sitatet...
Hadde tenkt og si akkurat det samme.

Eller så kan du lage til en grillfest en formiddag, og be vennene dine ta me noen venner eller veninner, funker bra det
Kan på en måte si jeg har opplevd det samme. Før var jeg ikke mest hypp på å feste og ut på byen hele tida, men fant ut at det er ganske gøy om du bare velger det selv. Er ikke mer morro enn du lager selv. Er som regel ikke hypp på å drekke før jeg har startet, men så fort jeg får åpne et flaske så får jeg lyst. Kanskje hvis du åpner deg litt mer på fester så kan du få et godt utbytte av det, forslå leker, delta på noen leker, dans, lag en diskusjon eller bare si noe teit

Om du absolutt ikke vil drikke, spill world of warcraft.
politiske ungdomsorganisasjoner!
Jeg er medlem av AUF (AP), blei dette hovedsakelig fordi jeg trengte overnattingssted i trondheim en gang :P

Det vi som regel gjør om sommern er å ha "møter". der vi ikke snakker om politikk i det hele tatt, men heller griller og chiller ^^
Pappa kommentarte på at han syntes jeg var blitt så politisk aktiv... Jeg kan fortsatt ikke en dritt om politikk xD Bare "leker" med jentene der :P

Jeg har også vært på noe som heter "insideut" som er et kristent arrangement i lillestrøm. skikkelig rått egentlig! Ingen alkohol der, og drit mange som kommer sammen, spiller biljard, bordtennis, spiser, blir kjent med folk.. Dritlett å prate med folk som du ikke kjenner fra før av der
BARE hyggelig folk

Et par forslag til sosiale ting som ikke innebærer alkohol
Gadd ikke lese svar, så sorry hvis jeg gjentar andre.

Jeg foreslår at du inviterer til rekelunch/kabaret/middag ute i sola på en ukedag Dette er alltid en hit om sommern, du trenger ikke å drikke selv om jeg syns du kan unne deg et glass hvitvin til dette. Jeg tror du kan få en fin dag selv om folk velger å pilse litt i sola.

Etter å ha lest hvordan det er på festene du er på begynner jeg litt å lurte på hva slags folk dette er:P Spesielt jentene.
Etter egen erfaring føler jeg at det er en perfekt åpner å ikke drikke, da damene vil spørre om dette ganske fort. Jeg tror de fleste damer blir imponert når de finner ut at du ikke drikker fordi du er opptatt av trening og å være sunn. Du viser at du har selvtillit, ambisjoner og mål. Ikke minus at damer digger muskler og menn som er annerledes enn resten av flokken. Så lenge du greier å føre samtaler så skal det å ikke drikke på fest ikke sette deg tilbake.


Får du en : HÆ dræækkeru ikke? faen kjip osv så smeller du bare tilbake med noe småfrekt om at hun drikker. Du skal ihvertfalle ikke unnskylde deg for at du ikke drikker.
Jeg har vært del av hvert ytterpunkt: Enten å være totalavholds over lengre periode eller å være en del av gjengen og drikke seg drita på byen. Og det jeg konkluderer med for meg selv er at jeg hadde det vilt moro da jeg levde livet på byen og drakk mye, men at det ga meg adskillig mer da jeg var en mer "loner" og ikke deltok i fyllefestingen. Problemet er at man ofte blir en lonesome kar eller dame dersom man avstår fra å drikke. Folk ser rart på deg og spør og graver hvorfor du ikke vil drikke. Bare det å være på jobb og ikke delta i vinlotteriet hver tordag frembringer ubehagelige spørsmål. Og jeg husker en episode fra studietiden hvor en person ble fersket i å ha helt alkoholfri øl over på vanlige ølflasker -han ble ikke videre populær etter det. Det hersker en ruskultur når det gjelder sosiale sammenkomster. Fredagspils med jobben, lønningspils. Studentkro for de som studerer. Mye sosialt innebærer inntak av alkohol. Jeg ser også selv etter mulige alternativer, men så lenge en ender opp med speiderturer, bibelgrupper og liknende så er det mer fristende å bare sysle med sitt. Lese, data, familie, venner som verdsetter andre ting enn fylla
uansett om det er idrettsklubber eller sjakk'klubb er at så snart du viser interesse gjør de alt for å gripe tak i deg.
så å komme inn i slike miljø er moro, lett og sosialt.
Veldig bra tråd, mye bra poster. Er selv i samme situasjon som trådstarter, og jeg har faen ikke peiling på hva jeg skal bruke all fritiden min på. Var en ganske hard festmann selv, men er rett og slett møkk lei :P Etter jobb om dagene bruker jeg basically fritiden min på å sitte her å glane på PC'en. Kjennes ut som jeg trekker livet mitt lengre og lengre ned i dass.
Hvis man ikke kan finne på noe konstruktivt utenom flatfylla så har man ærlig talt et problem. Begynn å gjør et eller annet, det trenger ikke å være kjedelig å sitte hjemme, man trenger heller ikke sitte hjemme, det er masse å gjøre! De eneste begrensningene som blir satt kommer kun fra deg selv =)
Sist endret av Sky; 28. mai 2009 kl. 07:56.
Nå vet ikke jeg om trådstarter er religiøs, men jeg vet at jeg hadde følt meg veldig utilpass på religiøse møter.
trist at det nesten bare er religiøse som starter klubber o.l for ungdom. holder ihvertfall meg utenfor, skuffer meg litt at ikke det er sånne tilbud som ikke er bundet i noe livsyn!
Sitat av LoRd Vis innlegg
Speidern
Vis hele sitatet...
Speideren har også sin egen "filosofi" og tankegang. Så dette blir også litt spesielt, men ikke så ekstremt som religiøse møter selvsagt.
Vil legge til en blogg her, som tar for seg MYE som har med sjekking av damer å gjøre. Ta deg god tid, les alle de relevante innleggene, det kommer mye bra frem her!

http://rockstarpickup.com/
Sitat av spinatsalat Vis innlegg
.
Hva faen kan være et slags alternativ til helge fylla?...

...Hovedfokus er å møte jenter og damer osv ... Er mere interessert i alvorlige forhold, og jeg har problemer med å forestille en kjæreste som har det standard helg-fyll programmet som de fleste har.
Vis hele sitatet...
- Hvis du kan like salsa og det å danse det eller andre pardanser - prøv dét! Folk drikker på salsasteder også, men ikke så mye, fordi det er vanskelig å holde balansen med all den snurringen dersom man er for full!

Ellers så er det jo typisk å møte nye mennesker dersom man har en hobby som involverer sosial omgang med andre. Trene med hund, klatre osv osv.

Lykke til
Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
- Hvis du kan like salsa og det å danse det eller andre pardanser - prøv dét! Folk drikker på salsasteder også, men ikke så mye, fordi det er vanskelig å holde balansen med all den snurringen dersom man er for full!

Ellers så er det jo typisk å møte nye mennesker dersom man har en hobby som involverer sosial omgang med andre. Trene med hund, klatre osv osv.

Lykke til
Vis hele sitatet...

Ikkenoe er så klassisk som å sjekke opp ei dame som er ute å går tur med hunden :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Meld deg inn på et dating nettsted og møt flotte jenter som ikke trenger alkohol for å ha det kjekt. Slik fant jeg damen min, drikker sjeldent selv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Heisann!

Jeg er en jente som også lurer på hvor man møter gutter som deg (som ikke er ute etter one-night-stands, ikke synes byliv og sjekking med store alkoholmengder er fantastisk gøy, men som heller ikke er fanatiske treningsfreaker eller gladkristne). Nå drikker jeg i blant selv, men synes fortsatt det er givende med alkoholfrie alternativer . Har kommet frem til at studentforeninger, frivillig arbeid (og det er MYE forskjellig man kan gjøre), og ikke minst å pleie de vennskapene man har (også de mer perifere) på sine egne premisser (f.eks. invitere til alkoholfrie events), er gode alternativer.

Men er spent på denne mystiske helgeaktiviteten du skulle rapportere om? Hva skjedde?
Hva med Yoga? Går alltid MANGE pene jenter på Yogatimene på det lokale treningsenteret. Slappe av, bli litt mykere og møte pene damer på samme tid. Woho!
Skaff deg en båt kanskje? Jeg vet ikke hvor du bor, men koselige båtturer pleier ikke ende med rølpefest. Legg deg i gjestehavna med noen kompiser, plukk opp damene og reis ut på sjøen og kos dere. Funker alltid!

Gå på kafé en tidlig Lørdags ettermiddag. Ta med deg en venninne eller en kompis, chill med kakao og brownies. Hyggelige mennesker på kafé er alltid attraktivt, har et inntrykk at det får deg til å virke litt voksen og "skikkelig". En som kanskje har kommet over stadiet du nevner. Vanskelig å forklare kaféstemningen, men jeg reiner med at noen her forstår hva jeg mener. Sett at du går på en pen kafé også da.
Sist endret av Insanity; 21. juli 2009 kl. 06:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Penny^Lane Vis innlegg
Heisann!

Jeg er en jente som også lurer på hvor man møter gutter som deg (som ikke er ute etter one-night-stands, ikke synes byliv og sjekking med store alkoholmengder er fantastisk gøy, men som heller ikke er fanatiske treningsfreaker eller gladkristne). Nå drikker jeg i blant selv, men synes fortsatt det er givende med alkoholfrie alternativer . Har kommet frem til at studentforeninger, frivillig arbeid (og det er MYE forskjellig man kan gjøre), og ikke minst å pleie de vennskapene man har (også de mer perifere) på sine egne premisser (f.eks. invitere til alkoholfrie events), er gode alternativer.

Men er spent på denne mystiske helgeaktiviteten du skulle rapportere om? Hva skjedde?
Vis hele sitatet...
For de som lurte på hva som skjedde med spinatsalat så kan jeg fortelle litt mer. Han startet med The Game som jeg anbefalt ham, og endte opp med å bli oppslukt av boken. Startet å lese gradvis mer avansert stoff, og virket selvsikker på seg selv og resultatene han eventuelt fikk. Hadde kontakt med ham en liten stund, snakket om diverse teknikker og norsk utelivskultur.

Siste meldingen jeg fikk var denne:
Husker ikke helt helgen som jeg snakka om, men har gjort rimelig latterlig fremgang. Studerer PUA material ofte i timesvis hver dag. Har fått for meg en ny greie nå, altså å ikke gå i detalj til den grad å virke skrytende, selvom det kanskje er sant :P
Har noe med inner game og det å søke ekstern validasjon å gjøre, men la oss bare si at jeg er veldig fornøyd
Vis hele sitatet...
Meg bekjent er inner game det nye hotte innen spillet, og handler ikke kun om å være en god sjekker og partyboy. Det handler om å utvikle seg selv til den beste personen det er mulig å oppnå, både sosialt, psykisk og seksuelt.
I forhold til å kun lese seg opp på fastsatte replikker og nærmest lure jenter inn i et tankespill, utvikler du deg selv som en bedre person med mål om å gjøre livet til deg selv og andre litt bedre. Skaffe venner, aktiviteter og generelt bli det alle vil bli. Kul.
Og for all del, merker jeg blir glad at han har funnet seg en livsoppfyllende aktivitet, som i aller største grad bør praktiseres edru.
Sitat av Insanity Vis innlegg
Hva med Yoga? Går alltid MANGE pene jenter på Yogatimene på det lokale treningsenteret.
Vis hele sitatet...
Vær så snill og ikke sjekk opp jenter på slike timer.
Det er bare utrolig plagsomt og ikke minst pinlig for ALLE!

Opplever det stadig vekk selv når jeg leker vikar på slike grupper, og samtlige jenter mener det er såpass ubehagelig at jeg blir nødt til å kaste ut typene.
Sist endret av Goophy; 21. juli 2009 kl. 13:13.
sjakk må jeg anbefale
har aldri spilt så særlig sjakk før men jeg hadde en annerledes aften med noen kompiser en lørdag som endte med et langt parti sjakk mot en kompis med klassisk musikk i bakgrunnen.

ja det var rusmidler inne i bilde.
Oi her var det mange forslag så får vell bare kaste inn det jeg gjorde når jeg gikk over i en edru periode.

Jeg begynnte med motorcross som er fantastisk gøyt og er garantert til og fylle kroppen med adrenalin.

Der er også utrolig mange hyggelige folk både gutter og jenter som driver på med dette.

Dog det er litt dyrt og begynne med, men du får god trening ut av det også.
Sitat av Goophy Vis innlegg
Vær så snill og ikke sjekk opp jenter på slike timer.
Det er bare utrolig plagsomt og ikke minst pinlig for ALLE!
Vis hele sitatet...

Mente ikke nødvendig vis å sjekke opp on the sport da, men møte nye mennesker. Trenger ikke klenge på alle mulige partnere bare fordi man har muligheten. Han ville jo møte nye mennesker, ikke nødvendig vis sjekke de opp tre minutter etter at han har møtt dem.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Føler med deg, er i starten av 20årene selv. Stikke ut på byen og drikke seg full hver helg er blitt kjedeligere og kjedeligere. Ser mange likheter i synspunktene dine som mine.
Alle jeg kjenner er ute og drikker og herjer hele tiden, det jeg da har gjort er at jeg har begynt og ta flere vakter på jobb i helgene, begynt og spille golf og skate gjøre ting som intereserer meg. Folk har faktisk blitt litt imponert og vil prøve det samme.
Plutselig står det en dame foran deg som du vil dele livet sitt meg deg. Ta deg god tid plutselig er den rette der.
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Før jeg flyttet hjemmefra hadde jeg og gutta en meget god tradisjon, nemmelig filmkveld. Hver fredag samlet vi oss, med snacks, historier og gode filmer. Vi koste oss langt utover natta, pratet og så på filmer for å så diskutere de. Dette ble en syykt god tradisjon som kommer til live igjen hver gang vi har ferie og er hjemme hos foreldrene

Når jeg flyttet ble dette derimot litt vanskeligere, har ikke funnet noen skikkelige filmpartnere som likte film på samme måte som oss gutta. Men har derimot funnet meg noen go folk og dra på byen edru med(av og til blir det jo såklart drikkings), vi har det drit gøy med prat, kaffe, cola og løping etter damer!

Gjelder bare å finne en ting du liker, finne noen som liker det samme og gjøre det! Lag en tradisjon så har dere noe å glede dere til hele uka... Husker at allerede på mandagen begynte gutta å planlegge hvilken film vi skulle se på fredagen.

Peace bro
Vis hele sitatet...

Har drevet med det sammen en stund.

Må si at jeg liker det også veldig godt.
Det er ganske så mye å gjøre i helgene om man IKKE vil drekke seg stupfull. Idretter som skjer i helgene, med cuper og tureneringer... Ellers har man jo rødekors, norsk folkehjelp, frelseesarmen osv, hvor man kan melde seg som frivillig til å gjøre ting i helgene. sosialt er det også.

Jeg er ikke glad i alkohol og er sjeldent ute, om jeg ikke er ute å danser da.
Cs har hjulpet meg å bruke opp helgetid, på lan og cuper i helgene- selv om jente og data ikke ofte er så kult:P

Ellers er det vell bare å finne noen søte jenter/gutter på nettby å slå seg løs ;D
Har skumlest gjennom tråden nå.
Merkelig at ingen har nevnt musikkinstrumenter enda? (eller har jeg lest for dårlig?)

Begynn å spill bass eller gitar. Join andre, start et band. Jenter smelter ganske fort for noen som kan spille bra nesten uansett hvilket intrument det er snakk om.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Har skumlest gjennom tråden nå.
Merkelig at ingen har nevnt musikkinstrumenter enda? (eller har jeg lest for dårlig?)

Begynn å spill bass eller gitar. Join andre, start et band. Jenter smelter ganske fort for noen som kan spille bra nesten uansett hvilket intrument det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Hehe, så sant så sant.

Men tror da jeg nevnte det et stykke tilbake i tråden, at det er UTROLIG mange morosame hobbyer ( jaja, noen er litt sære..) som er bra tidsfordriv
Hvor finner man seg en gutt som ikke drekker seg kanon hver helg? OG som heller ikke har one night stand som sin favoritthobby? HÆHÆ

Røde kors er jo fint, fjelltur langt unna alt, med opp til 100 gutter/jenter som veit å redde deg om det skjer noe.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Du kan bli speiderleder eller noe
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Dette er et helt seriøst forslag.

BEGYNN Å DELTA I JESUSMØTER.

De har ekstremt mange pene jenter som lokker til seg idioter med et svakt sinn. På møtene er det mange digge jenter på scenen som synger samme refreng igjen og igjen, helt til de kommer i en transelignende tilstand og står og griner på scenen, og får publikum til å gjøre det samme.

Etter det spør "pastoren" på scenen om noen trenger å bli helbredet, og tilfeldigvis er det noen få som har "uhelbredelige plager" som labber opp på scenen, der pastoren legger hendene over dem og overfører über energi som Jesus ikke en gang hadde. I løpet at biblen helbredet Jesus folk noen få ganger, denne karen er så rå at han gjør det hver søndag. OG tilfeldigvis blir de helt bra igjen, og publikum og sidemannen din griner og lirer av seg uforståelige bønner og takker gud.

Til slutt avslutter de med en preken som hjernevasker deg enda mer.

Hvis du er heldig drar dere sammen med en gjeng med digge jenter etter møtet for å drikke kaffe og kose dere sammen.

Kl. 17.00 søndag. På høyre side av Karl Johan, et lite teatersted, når du går ut av nationaltheatheret t-bane stasjon.
Vis hele sitatet...
Du gløymde å nemne tale i tunger, men kan hende det var det du meinte med uforståelige bønner Å høyre på kristne som taler i tunger og helbredar kvarandre er jo enda kjekkare enn å sjå laurdagsfilmen på TVNorge. KP til deg Melodrama for fantastisk bidrag

Syns det er komt masse bra forslag.

Ein kan jo gå på bar utan og drikke nemneverdig mykje og føre ein anstending samtale....Samtidig!
Mitt tips er å skifte omgangskrets og venner. Klarer ikke du eller vennene dine å ha det gøy uten alkohol på en fest så må dere være veldig endimensjonale.
Hvem faen har sagt at man trenger å være full/drikke for å sjekke jenter?

lettere å sjekke når man er edru. Det er min erfaring hvertfall!
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Hvem faen har sagt at man trenger å være full/drikke for å sjekke jenter?

lettere å sjekke når man er edru. Det er min erfaring hvertfall!
Vis hele sitatet...
Det er ikke min
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:26.
Sitat av Pipa Vis innlegg
Det er ikke min
Vis hele sitatet...
Helt ening. Må ha i deg mye før det blir sengekos!
Sist endret av Rallo Tubbs; 10. september 2009 kl. 19:34.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Har skumlest gjennom tråden nå.
Merkelig at ingen har nevnt musikkinstrumenter enda? (eller har jeg lest for dårlig?)

Begynn å spill bass eller gitar. Join andre, start et band. Jenter smelter ganske fort for noen som kan spille bra nesten uansett hvilket intrument det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Ja, det er noe utrolig sensuelt og vakkert når en gutt spiller på triangel.

Jeg må si meg enig med Halalgeir... Det å melde seg inn i en klubb (o.l.) som reiser på turer slår nok ann. Da får man ei helg++ sammen med folk som er interessert i det samme som deg og der kan du også knytte nye vennskap.
Sitat av Helenemor Vis innlegg
Hvor finner man seg en gutt som ikke drekker seg kanon hver helg? OG som heller ikke har one night stand som sin favoritthobby? HÆHÆ

Røde kors er jo fint, fjelltur langt unna alt, med opp til 100 gutter/jenter som veit å redde deg om det skjer noe.
Vis hele sitatet...
Haha, du kan utrolig nok finne dem på byen, bare se etter noen som ikke sjanger ut av døra.. :P


Anyways, skjønner ikke hva alt maset er. Det er jo utrolig mange som liker og ta noen øl med venner på byen, men som ikke drikker seg dritings hver helg?
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Kan du ikke prøve å f.eks. invitere noen av vennene du faktisk vil ha som venner til en middag eller lignende? Ta det på en ukedag, så blir det ikke fyll, men sørg også for å legge ned litt arbeid i å finne ut når folk kan og hva de er interessert i. Mat er minst en like god katalysator for sosiale situasjoner som alkohol og det kreves ikke allverden for å produsere noe spisbart...
Vis hele sitatet...
altså.. seks østers kan få mange jenter til å sprike=) afrodisiak 2k.. men for å safe, kjør på med vanilje og sjokolade-dessert. Bare sørg for å ikke gjøre maten altfor tung, så blir det action
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg hiver meg på sprøsmålet til Penny^Lane her, jeg. Hvor finner man gutter som ikke må ut å drikke seg dritings? :P
øh, på barneskolen?
Sitat av Veneficus Vis innlegg
Jeg hiver meg på sprøsmålet til Penny^Lane her, jeg. Hvor finner man gutter som ikke må ut å drikke seg dritings? :P
Vis hele sitatet...

Jeg er her
Sist endret av Per Gunnar; 2. oktober 2009 kl. 22:59. Grunn: skriveleif
Sitat av Veneficus Vis innlegg
Jeg hiver meg på sprøsmålet til Penny^Lane her, jeg. Hvor finner man gutter som ikke må ut å drikke seg dritings? :P
Vis hele sitatet...
De finnes overalt, problemet er bare at man blir noe mer selektiv i edru tilstand.
Du kan begynne å ri, alle damer liker gutter som rir
Sitat av spinatsalat Vis innlegg
...Hva faen kan være et slags alternativ til helge fylla?...
Vis hele sitatet...
Jeg sykler, klatrer og padler kano, går fint uten å drikke.

Sitat av Veneficus Vis innlegg
Jeg hiver meg på sprøsmålet til Penny^Lane her, jeg. Hvor finner man gutter som ikke må ut å drikke seg dritings? :P
Vis hele sitatet...
Her er jeg.

Sitat av skeptfisk Vis innlegg
sjakk må jeg anbefale
har aldri spilt så særlig sjakk før men jeg hadde en annerledes aften med noen kompiser en lørdag som endte med et langt parti sjakk mot en kompis med klassisk musikk i bakgrunnen.

ja det var rusmidler inne i bilde.
Vis hele sitatet...
Rusmidler? Har du hoppet i fallskjerm? Det er vel noe av det mer berusende...
Sist endret av fxxked; 2. oktober 2009 kl. 23:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Jeg sykler, klatrer og padler kano, går fint uten å drikke.

Her er jeg.

Rusmidler? Har du hoppet i fallskjerm? Det er vel noe av det mer berusende...
Vis hele sitatet...
Ironisk at du har Guiness-merket som avater.

Det fins avholdsfolk over alt, bare åpna øya litt og ikke tenk på at man må dra på utesteder for å ha det moro.
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Ironisk at du har Guiness-merket som avater.

Det fins avholdsfolk over alt, bare åpna øya litt og ikke tenk på at man må dra på utesteder for å ha det moro.
Vis hele sitatet...


Hahaha, så den jeg også, begynte å le :P

Men det er jo faktisk folk på byen som drar dit fordi det ER sosialt, og mange andre av vennene dems gjør det. Er ikke sikkert man drikker seg stup drita allikevel

Finnes jo de som ikke drikker , men dra pga det sosiale og kjører hjem..+
Speidern passer perfekt