Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 547
Hei.

Jeg har nettopp flyttet til en leilighet i Wales, og skal nå skaffe meg privat ISP. Tingen er det at jeg har hørt litt dårlige ting om de store ISP-ene, som f.eks. Orange, BT, osv. Har lest litt rundt, først og fremst på www.ispreview.co.uk, og har funnet ut at Firefly Internet er både tilgjengelig og anbefalt. Det virker som en ganske liten ISP, designet for en mindre, mer uhm, profesjonell målgruppe enn de store.

Er det noen her på forumet som har erfaring med britiske ISP-er, og evt. har hørt om Firefly? Jeg laster ned torrents ganske aktivt i vetle Noreg, og ønsker å fortsette dette her borte også, så det må tas hensyn til i valget av ISP.
Jeg har bodd noen år i UK, har ikke hørt om Firefly før.

Dog har jeg veldig god erfaring med Be (beunlimited.co.uk) og homechoice (nå under Tiscali). Vil anbefale begge disse. Be er litt dyrere enn de andre, men full turbofart (om du ikke bor FOR langt unna sentralen!)
snorri's Avatar
Trådstarter
Hm. Hverken Tiscali eller Be kan levere bredbånd til meg, siden jeg bor i en liten Walisisk by. Men takk for det om.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Irsk bredbånd ligger iallefall 10 år etter norge, ikke noe å anbefale herifra, stort sett går det trådløst fra bygg til bygg