Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 5982
http://www.prisonbreakmanhunt.com/season3/

Season 3, Episode 1: Redemption
Original Air Date: 29 August 2007

Gleder Meg som en liten unge jeg :P
Ca 1 mnd igjen å vente, og nedtellingen starter! :P

Promo Trailer http://www.youtube.com/watch?v=3Bj0jgDXumc
Sist endret av boblesaft; 31. juli 2007 kl. 18:14.
Tiden flyr når man ikke tenker på Prison Break og Heroes. Hurra, nå nærmer vi sesongstarten.
Prison Break sesong 3 begynner desverre ikke før 18. september, og navnet på episoden er "Orientacion.

http://www.fox.com/prisonbreak
ah, uansett når den kommer ut, gleder jeg meg som en unge på julaften!
Sist endret av lsrr; 1. august 2007 kl. 05:50.
Det samme gjør jeg. Håper vi snart får en promo for sesong 3.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av BigKahuna
Prison Break sesong 3 begynner desverre ikke før 18. september, og navnet på episoden er "Orientacion.

http://www.fox.com/prisonbreak
Vis hele sitatet...

Det er ikke meningen å pirke, men jeg tror svaret er 17. September, ikke 18.
Trodde hele greia med Prison Break som holdt på så mange seere var at de bare skulle ha 2 sesonger jeg.. At de ikke skulle dra det så langt som f.eks LOST har.. Nå må jeg si de er på god vei mot det, synd...
Sitat av tnt
Det er ikke meningen å pirke, men jeg tror svaret er 17. September, ikke 18.
Vis hele sitatet...
Om vi følger amerikansk tid ja, men her i Norge får vi den ikke før natt til 18. september.
uansett, det blir fantastisk, gleder meg like mye som smallville s07 kommer ut =)

Hvordan endte den siste igjen? Han kom i fengsel igjen?
Sitat av max-mekka
Hvordan endte den siste igjen? Han kom i fengsel igjen?
Vis hele sitatet...
Ja, men han kommer seg sikkert ut igjen i løpet av andre episode. Sikkert elendig sikkerhet i det fengselet.
Sitat av simdal
Trodde hele greia med Prison Break som holdt på så mange seere var at de bare skulle ha 2 sesonger jeg.. At de ikke skulle dra det så langt som f.eks LOST har.. Nå må jeg si de er på god vei mot det, synd...
Vis hele sitatet...
Egentlig skulle de vel bare ha en sesong, men så har de dratt det ut.
Sitat av DaHoIv
Egentlig skulle de vel bare ha en sesong, men så har de dratt det ut.
Vis hele sitatet...

de har dratt den ut ja, men på en langt så bedre måte en lost synes jeg, lost har blitt mer "lost" aka drama aktig, i PB er det spenningsniva hvertfall hele 80% i hver episode.
Sist endret av FranzLiszt; 1. august 2007 kl. 22:25.
Jeg gledr meg også som en liten unge til Prison break...Mens dere venter kan dere samle på antalll softgunkuler du finner på bakken...
Da går tiden litt kjappere isåfall.
Synes PrisonBreak er ganske bra, men ingenting slår Lost(DESVERRE)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gleder meg allerede!
▼ ... noen uker senere ... ▼
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Så hva er dommen etter å ha sett første episode av den nye sesongen (sesong 3) ?
Jeg har kommentert den litt på den helt ferske bloggen min http://www.hellemyr.com/tnt/?p=6 (REKLAME)
Jeg må si jeg likte den, deilig å ha noe å se på igjen. Kan skje mye rart i det fengslet der.
Jeg har helt glemt å sjekke ut Prison Break. TNT, tusen takk for påminnelsen. Me loves you. Skal lese bloggen din mens jeg laster ned fra TPB :-)
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:08.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Stormen
Skal lese bloggen din mens jeg laster ned fra TPB :-)
Vis hele sitatet...
Hehe, med mindre du har en STÅLlinje, så regner meg med du er ferdig å lese "igjenom" lenge før serien er nedlastet
Jeg har dessverre aldri tatt meg tid til å se på Prisonbreak, men bare lurer på en liten ting: Er det en sånn serie det er veldig vanskelig å sette seg inn i, eller klarer man å forstå det meste, uten å ha sett de tidligere sesongene?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Nå har det skjedd så pass mye, at du bør nok ha sett det fåregående for å forstå de forskjellige karakterene, og hvorfor de handler som de gjør.
Diablo: Hvorfor hoppe over de to første sesongene? Denne serien er knallbra, og jeg anbefaler at du får med deg absolutt alle episodene

Ellers er jeg enig med tnt.
Sitat av tnt
Nå har det skjedd så pass mye, at du bør nok ha sett det fåregående for å forstå de forskjellige karakterene, og hvorfor de handler som de gjør.
Vis hele sitatet...
jaja, det er vel egentlig like greit, så slipper jeg å bli opphengt i enda en serie.

Kan heller bruke tiden jeg ville brukt på Prisonbreak til andre "nyttige" ting.

Edit: Darkstaar: Får se om jeg kanskje får "kjøpt" de to første sesong, det kan jo ikke skadde med enda en serie .
Sist endret av Diablo; 18. september 2007 kl. 15:40. Grunn: skrivleif
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Diablo
jaja, det er vel egentlig like greit, så slipper jeg å bli opphengt i enda en serie.

Kan heller bruke tiden jeg ville brukt på Prisonbreak til andre "nyttige" ting.
Vis hele sitatet...
Ja, det er sikkert like greit som du sier. Jeg føler egentlig ikke at de som ikke ser denne går glipp av noe stor tv-historie, i motsetning til om man ikke har sett serier som The Sopranos, Twin peaks osv. Men det er en meget spennende serie (så langt hvertfall) men den har dog sine begrensninger som det meste annet som kommer på tv.
Sett den første episoden nå. Kan bli spennende å følge med videre!
Nja grei nok, men trenger noen til episoder for å si noe særlig mer. Men favorittene mine i episoden var måten Mahone reddet Michael på, og hvor slu selv T-Bag blir bare for å overleve.
Denne sesongen ser lovende ut så langt. Jeg er spent på hvem er den mystiske mannen.
Sitat av marsboer
Denne sesongen ser lovende ut så langt. Jeg er spent på hvem er den mystiske mannen.
Vis hele sitatet...
Hjelp, gikk jeg glipp av en mystisk mann? Han som M snakket med ved gjerdet?
Sitat av solanj
Hjelp, gikk jeg glipp av en mystisk mann?
Vis hele sitatet...
Han som eks-fangevokteren Bellick snakket med i kjelleren bak en vegg av mur.
Mest skuffende sessongåpning ever! (Den slår Lost sessong 2 ned i støvlene når det kommer til suging)
Prison break er tidens tv serie! Men når kommer den ut i norge?
Fett det har begynt igjen, men jeg er ikke like gira som før. Lurer på hvor lenge dem skal dra serien.
Sitat av Dinithion
Mest skuffende sessongåpning ever! (Den slår Lost sessong 2 ned i støvlene når det kommer til suging)
Vis hele sitatet...
Jag skjønner ikke at du kan putte lost sesong 2 sesongåpninga i suger bøtta Jeg syntes det var en bra sesongåpning jeg...
Virker som nok en spennende sesong, gleder meg til å se fortsettelsen. Eneste jeg er litt redd for er at serien blir strukket litt for langt, som feks lost. Lost klarte riktignok å ta seg skikkelig opp og ble veldig spennende, men en ALTFOR spennende sesongavslutning.
Sitat av simdal
Jag skjønner ikke at du kan putte lost sesong 2 sesongåpninga i suger bøtta Jeg syntes det var en bra sesongåpning jeg...
Vis hele sitatet...
Mesteparten av sessong 2 (Begynnelsen) var jo bare å trekke ut tiden og ro i land noen episoder til de hadde kommet på en ny vri på serien.
Sitat av marsboer
Han som eks-fangevokteren Bellick snakket med i kjelleren bak en vegg av mur.
Vis hele sitatet...
Åja, han som sendte de lappene med den koden på... Bra kommentar han hadde : "It's not chicken"
Synes de har dratt ut serien altfor mye og at de havner i samme fella som Lost.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg må si jeg likte sesongstarten. Det var en del saker og ting som skjedde så det var jo selvfølgelig spennende og jeg kommer nok til å følge med.
Det er ikke kremen av TV nei, tnt. Men Prison Break er Prison Break.

Syns ikke det er så utvanna som Lost iallfall (som noen nevner over her). Hadde noen sagt at Prison Break var basert på en bok, hadde jeg trodd dem.
Sist endret av thomasf; 20. september 2007 kl. 05:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De går på fox, eller du kan laste dem ned. De vises ikke på norsk tv enda..

btw, velkommen til forumet
Sist endret av campod; 30. september 2007 kl. 20:49.
Sitat av Earll
NOEN som veit hvor jeg får sett de 2 første episodene ?!? fikk dem ikke med meg pga hadde glemt når det begynte og at jeg ikke har den kanalen her jeg bor nå så har ikke sett noen reklame.. bare MÅ ha dem med meg, noen som veit ??



MHV earl
Vis hele sitatet...
Her kan du kjøpe dem.

EDIT: ahh, sorry, trodde du spurte etter de 2 første sesongene.
Sist endret av Diablo; 30. september 2007 kl. 20:53.
har dem ikke startet på tv enda ?? trodde jeg hadde gått glip av 2 episoder je nå ..
Regner med at han ville ha sesong3, og den er ikke på DVD enda.. De har startet på TV, bare ikke i norge.
å takk gud :P trodde sesong 3 hadde starta og jeg ikke hadde fått med meg de 2 første episodene.. når begynner sesong 3 btw ?
Earll, nå misforstod du.. Den er begynt; og du har mistet 2 episoder allerede.
Begynt på Amerikansk TV vel å merke.
Sesong 3 har startet i USA, den har ikke kommet til norge enda. Altså vises den bare på Amerikanske tvkanaler (fox) Den kommer nok på TV3 til våren.
men var da prat om at den begynte på tv 3 før jul mener jeg ? den starter vel før våren ?
dæven ..syns episode 1 var bra a prison break s03 var konge åss ..ep 2 var ganke fet den oxo

faen venter bare på neste og neste osv osv osv...damn i love PRISON BREAK
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Genial serie, digger denne mer en både 1 og 2 ern.
Hvilke dager er det prison break kommer ut i USA på igjen? Er det tirsdag eller onsdag kveld?