Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1494
Hei! Hva er det billigste av det billige når det gjelder telefon abonnement? Jeg sender nesten ikke sms, men jeg ringer litt. Jeg ringer ikke overdrevent mye.. Er samme om det er snakk om kontantkort eller regning i postkassa-abonnement.
Tror nesten jeg ville valgt Tele2 Champion, det er desidert det billigste abboementet.
sjekk kalkulatoren på www.telepriser.no
Det he er en veldig god link

Oops... 2 late..
fettcom er 58kr i måneden, 0,58kr å ringe og 0,58kr å sende melding...vetke hvordan det er forhold til andre abonomang men jeg er i allefall fonøyd
Synes Tele2 Champion ser greit ut, 0,54kr i minuttet til både fast og mobiltelefon, og 0,54kr for SMS. 0 kr i måneden - men minimum 69 kr mnd. Dvs ringer jeg for 50kr så må jeg fortsatt betale 69kr.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
djuice allstar. 29,- pr. måned. 50 gratis sms hver måned, 0,39,- pr. sms etter de 50, 0,69 til alle mobilnett i norge. Pluss kundeservice 24/7 365 dager i året
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har nettopp byttet ut mitt Mobyson/Noextras.net-abbonement med www.nutel.no sitt "killbill"-abbonement.
39 kroner i mnd så får jeg 90 gratis ringeminutter, langt mer enn jeg noen gang ringer for.