Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3236
Jeg har fra før av en utrolig dårlig lege, på kurbadet legesenter. Har hatt mange plager, som sterke søvn problemer og vond rygg. Har aldri fått noe som helst utskrevet av han, og han gjør ingen ting med problemene. Så derfor lurer jeg på om noen har tips om leger i Oslo, som enten er veldig dyktige, eller som er litt "løse" på reseptene. Gjerne begge deler! Takker for svar
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ta og bytt familielege.
'løse på reseptene' ja....
er nok en del som er det, bare å bytte det
Han har da selv kommet fram til konklusjonen om at han bør/vil bytte lege.
Det han spør etter en en anbefaling av en god lege.

Jeg bor ikke i Oslo, og veit derfor ikke om noen.
Trådstarter
33 0
Grimdoc: Stemmer det, noen som har noen tips?
www.nav.no

der kan du bytte fastlege
Trådstarter
33 0
Ja jeg vet det, men JEG lurer på HVILKE leger som enten er dyktige, eller "løse" på reseptene. Ikke hvordan jeg bytter lege, det vet jeg jo! Har hørt om en lege som holder til ved Anker studentboliger eller noe sånn, men har ikke navn eller noen ting. Han skal visst nok ikke være så flink, men han skriver ut omtrent det man spør om! :P
så det er reseptene du er ute etter ?
er vel ikke lurt å slenge opp NAVNET på leger som er løse på resepten hvis man vil fortsette å få resepter. Er tross alt en god del brukere her....
Jørgen Skavland er iaff mest populære fastlegen i norge afaik.
Trådstarter
33 0
Sitat av zarion
Jørgen Skavland er iaff mest populære fastlegen i norge afaik.
Vis hele sitatet...
Vet du om han er snill på resepter også eller? =)
Enten så er han eksepsjonellt god i faget, ellers veldig løs på respentene
Volvat medisinske senter Ryktes å være veldig bra.
så bra sykehus->bra leger

Dyrt da.. men bra sted
på volvat har jeg selv bare dårlige erfaringer med psykiatere som er gnukke på resepter.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Uhh, hvis du bare er ute etter en lege som skriver ut resepter uten grunn så bør du gå et annet sted å spørre. Prøv akupunktur, og hør med gulesider.no etter gode leger. Nå har du jo forsåvidt også fått svar på hvem som er Norges beste lege...

Stengt.