Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1320
hei!
jeg har veldig lyst til å prøve sopp men gidder ikke å ta sjansen på å bestille det over nett pga det som skjedde med en kamerat(ble busta av snuten å di hadde ip adressen hans å han bestilte det til seg selv)

en bekjent til en kamerat av meg selger sopp som er innepakket i gul embalasje å er sjokolade som di kaler toblerone.

er det en bestemt sopp eller kan dette være hva som helst??

setter pris på svar
vennligst ikke kom med moral preken om at sopp er idiotisk o.l


-Amhx
sopp? jaha, du kunne ikke utdypet det litt mer?
hva slags type sopp?
det er jo det han ikke vet, og derfor spør
ja for vi kan jo hjelpe med den svært beskrivende detaljen om soppen som er pakka inn i sjokoladepapir
Isteden for å stille et så lite beskrivende spørsmål foreslår jeg heller at du spør kameraten din?
Må jo være en mye bedre løsning
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om han ikke gror soppen selv ville jeg gjetta på fleinsopp mtp på hva du har fortalt, men det kan være hva som helst. Det får du nesten prate med han om for å finne ut av.
Sist endret av Mullah; 3. januar 2007 kl. 08:05.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg ville faktisk holdt en knapp på cubensis, men det er kanskje bare meg
Dette med psykedelisk-toberone er ikke noe nytt. Jeg gidder ikke søke nå (jeg skal spise middag), men for de som gidder, så tror jeg det finnes en tråd på forumet, om dette temaet, fra før.

Jeg mener å huske at "tobleronen" jeg har hørt om før ble antatt å inneolde enten syre, eller ukjent type psilo-sopp.
Trådstarter
Sitat av robin740
Isteden for å stille et så lite beskrivende spørsmål foreslår jeg heller at du spør kameraten din?
Må jo være en mye bedre løsning
Vis hele sitatet...
sannsynligheten for at han vet hva det er for neo er svært liten=P
hehe
han er stein 24/7 så tror nok ikke at han vet det.
men kan jo slefølgeligt spørre han da.
--
felix: hva er psilo sopp??
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Han bare forkortet ordet psilocin, ergo: psilocin/psilocybin holdig sopp
Trådstarter
oki, men (er ikke 100%sikker på dette da men) mener på at den soppen er smugla inn fra materdam å han tar 150kr pr "sjokolade" er det da like sannsynlig at dette er flein??

å en ting til dette med dronningsoppen? er det bare bullshit eller ikke??
for har ikke lyst til åsså ture på sopp å så spise en sopp som kan være like kraftig som 10 000 andre lissom=P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
psilocin/psilocybin nivået kan variere noe, men dronningfleinen er en overdreven myte.

De solgte libertycaps, som er vår kjære flein (psilocybe semilanceata) i Amsterdam så det går jo an.
Trådstarter
oki...
godt å høre at dronning soppen ikke eksisterer=P
så da blir d vel sopptur på meg alikevel:P
men skal snakke med kameraten min å høre om ha vet hvilken sopp det er;P

takker for alle svar
husk å post en liten trippraport etter du har tura
Sitat av felix_poker
Jeg mener å huske at "tobleronen" jeg har hørt om før ble antatt å inneolde enten syre, eller ukjent type psilo-sopp.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt riktig. Det er sopp i disse trekantformede sjokoladene, hvor noen av disse kan være dyppet 1, 2 eller flere ganger i syre.

Lengesiden jeg har hørt noe om de nå...Var vel i fjor på denne tida...

Vet forresten ikke åssen sopp som er i disse. Tror den var meksikansk...
Det finnes en tråd om det her fra før av og den heter Sjoko sopp.
Her er forresten link til den tråden.. fant den ikke før nå..

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=57884