Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1386
Det er som en kvern for cannabis, hvor du slipper å pulverisere shiten for hånd. Fungerer som en saltkvern, så det er ikke spesielt vrient. Legger cannabisen oppi, kverner, tar den ut, mekker.

Og som Tias sier lenger ned, så stemmer det at det er praktisk mht. blader og buds, det er litt av poenget med den, ettersom hasjklumper ikke er noe stress å pulverisere.
Sist endret av Dr_M; 5. november 2006 kl. 20:05. Grunn: Tilleggsinfo
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg er temmelig sikker på at det er en boks for å lage hasj av blader og buds. Man rister og trikomer og lignende samler seg et eller annet sted i boksen.
Det må da være like enkelt å bruke en pepperkvern? Det er jo så å si allemannseie i en nordmanns hjem.. så slipper man å bestille, betale osv
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei altså, det er ikke en grinder. Du kverner blader og buds du vil bruke til å lage hasj av i f.eks. en grinder eller en foodprocessor, putter de i ShitShakeren, legger det i frysen en stund og rister som faen når du tar det ut. Så står du igjen med gooood hasj

http://www.norcan.org/forum/index.ph...&hl=shitshaker
takk for svar.. bruke en pepperkværn? Det må isåfall være til bare hasj da.. hvis du skal ha tobakk/urter i pepperkværna blir det jo alt for pulverisert.
Altså, det må være klart at shitshakeren ikke fungerer som en vanlig kvern. Formålet med en shitshaker er å lage kvalitetshasj av blader.

Men når det gjelder vanlige kverner, stemmer det at ren hasj er bedre enn med tobakk.
shitshakeren er rett og slett en tom boks med et filter/rist inni....

Du legger buds/cannablader i fryseren venter 20 minutter min,
Så tar du det rett fra fryseren å knuser det eller maler det opp i en kvern, så fyll opp shitshakeren :P rist så i 20-30-40(?) minutter å så får du litt hash av budsene/bladene...
Blir best med Bud's
Sist endret av plater; 6. november 2006 kl. 16:05.
Tias og plater har rett, Dr M tok feil og gjorde et lousy forsøk på å ro seg i land, eller noe i den stilen...
SÅ lousy var det vel ikke...

Men joa, jeg trodde jeg hadde rett men så tok jeg visst feil og det beklager jeg.