Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 5981
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Gikk i natt lokal tid. http://fox.com

Rundt 0400 tiden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet hvorfor det ikke ble sendt ut noen episode mandag den 15. oktober? Var meningen at episode 5 av sesong tre skulle aires da, men det var ikke tilfelle. Nå må jeg vente fire dager til jeg kan se den.
Den nye sesongen er helt sinnssyk! Og nei, han smetter ikke ut av fengslet i andre episode
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Prison Break kolliderte med NFL på mandag, derfor ingen episode.. Dette skjer som regel flere ganger iløpet av en sesong, så man burde bli vant til det etterhvert... ?
Jeg mangler medfølelser for de "snille" som dør i Prison Break. Når en dør, tenker jeg: "jaja, der døde han/hun." Det er noe i Prison Break som nekter meg å tenke/føle: "ånei, hvorfor måtte hun/han dø?"
Sitat av tnt
Prison Break kolliderte med NFL på mandag, derfor ingen episode.. Dette skjer som regel flere ganger iløpet av en sesong, så man burde bli vant til det etterhvert... ?
Vis hele sitatet...
Det er nok kanskje bevisst taktikk, så de får en hele skare med utålmodige seere til neste uke. Her i Norge blir ting jo bare som regel forskjøvet samme dag...
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av bronsky
Det er nok kanskje bevisst taktikk, så de får en hele skare med utålmodige seere til neste uke. Her i Norge blir ting jo bare som regel forskjøvet samme dag...
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke så mye om taktikken, men jeg mener å tro at sendekjemaet på de store kanalene i USA er ganske fullspekket, for eksempel viser fox Prison Break etterfulgt av K-Ville (som også er en relativt stor satsing dette året). Det blir gjerne kluss om man skal forskyve sendekjemaet.
Det skal også sies at serier ofte utgår på tv2 om en tippeliga/landskamp kommer i veien.
Sitat av tnt
Det skal også sies at serier ofte utgår på tv2 om en tippeliga/landskamp kommer i veien.
Vis hele sitatet...
Ja. Med sport følger det bare med pest og plage. Hater når ting blir avlyst/utsatt pga. en fotballkamp. Arrg!
Sitat av Dinithion
Ja. Med sport følger det bare med pest og plage. Hater når ting blir avlyst/utsatt pga. en fotballkamp. Arrg!
Vis hele sitatet...
så sant så sant..
Sitat av Earll
men var da prat om at den begynte på tv 3 før jul mener jeg ? den starter vel før våren ?
Vis hele sitatet...
Sitat av TV#
Prison Break er tilbake med sesong 3 torsdag 25. oktober klokken 21:30 på TV3
Vis hele sitatet...
Sånn, nå veit du det.
Der fikk jeg sett episode 5. Det ser ut som de skal bryte ut i episode 6 pga tidsfristen. Men det går litt for rask forhold til sesong 1. Så jeg mistenker at Michael Scofield får et par uker ekstra av TV-selskapet.
For oss som har ventet til det begynner på TV, så er det altså ikveld kl. 21.30 på TV3. Be there.
Supert. Ser ut som Prison Break kom ikke igår heller.
JA, hva faen skjedde med episode 6? Skal de utsette det annenhver uke ?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Må jeg gjenta meg selv hver gang PB ikke sendes eller kan folk begynne å få med seg hva som faktisk skjer? Om det er NFL som kommer i veien hver gang vet jeg ikke, men at det er noe vet jeg.... så slutt å whine om dette hver gang. Det er ikke noen krise om en serie ikke kommer HVER uke... (håper jeg for hver enkelt av deres sin skyld)
Mandag = Prison Break og Weeds, og onsdag er Dirty Sex Money. Ferdig.

Dessuten er det snakk om at PB nå kun har vært to ganger på en måned, og dét er kjipt når man er fan.
Sist endret av bronsky; 31. oktober 2007 kl. 21:49.
Sitat av bronsky
Dessuten er det snakk om at PB nå kun har vært to ganger på en måned, og dét er kjipt når man er fan.
Vis hele sitatet...
Enig. Må gå rundt i 2 uker og tenkte på hva som evt skjer i neste episode. Er lite psykisk bra
Sist endret av o14v; 31. oktober 2007 kl. 22:23.
Neste episode blir sendt madag neste uke altså 5 november. Se link for informasjon om andre datoer.
tv.com er forøvrig den ultimate us tv-serie guiden.

http://www.tv.com/prison-break/show/...own;dropdown;2

Sitat av o14v
Enig. Må gå rundt i 2 uker og tenkte på hva som evt skjer i neste episode. Er lite psykisk bra
Vis hele sitatet...
Trenger ikke det når man kan lese om det på internett vettu
Noen som vet når denne serien slutter? Helt altså, når hovedpersonen dør og alle pengene blir donert til et barnehjem i Mexico. Så kan jeg endelig finne meg en CompletePrisonBreak torrent. Orker liksom ikke maset med å vente på hver eneste episode så jeg sluttet etter s.1 .
Sist endret av RadioSlave; 31. oktober 2007 kl. 22:54.
Sitat av gud_er_død
Trenger ikke det når man kan lese om det på internett vettu
Vis hele sitatet...
Ja, for da blir utrolig artig å se episoden når du veit hva som skal skje.
Fatter ikke at dere velger og klage på at det blir sendt på noen andre dager eller hva det er når TV3 presser inn 4 pauser på 1 time. Det er helt forferdelig og få med seg en episode. Fra nå av blir det torrents.
Sitat av Christian
Fatter ikke at dere velger og klage på at det blir sendt på noen andre dager eller hva det er når TV3 presser inn 4 pauser på 1 time. Det er helt forferdelig og få med seg en episode. Fra nå av blir det torrents.
Vis hele sitatet...
Greia er det, Christian, at noen av oss oppdaget torrents for en ganske lenge siden, og vi ligger dermed litt foran de som kun ser serier på norske TV-kanaler gjør. Og det er ikke det at det blir sendt på andre dager, det blir utsatt en hel uke, og det er kjipt.
Vet noen når sesong 3 kommer på film??
Jeg har ikke kanalene som det går på
Kommer vel på dvd etter at den er ferdig til nest år en eller annen gang. Har du ikke norsk tv3?

Jeg syns at denne prison break var dårlig til det jeg hadde forventet. Kom det samme som er i sesong en, at han skal rømme fra et fengsel. Eneste som er forskjellen er fengselet og grunnen til at han rømmer.
Sitat av Arath.inc
Kommer vel på dvd etter at den er ferdig til nest år en eller annen gang. Har du ikke norsk tv3?

Jeg syns at denne prison break var dårlig til det jeg hadde forventet. Kom det samme som er i sesong en, at han skal rømme fra et fengsel. Eneste som er forskjellen er fengselet og grunnen til at han rømmer.
Vis hele sitatet...
Grunnen er vel i prinsippet den samme også. Han skal jo få ut noen...
For de som enda ikke har fått det med seg blir neste Prison Break-episode en to-timers sak. Da er det bare å forvente skikkelig utbrytningskunst i morgen
noen som har peiling på om det er mulig å få inn kanalen fox på tven sin hjemme i norsk stue?
Hva snakker dere om? Det har da gått hver torsdag siden det begynte?
Sitat av Appelsinjuice
Hva snakker dere om? Det har da gått hver torsdag siden det begynte?
Vis hele sitatet...
Jada, på TV3 har de sikkert ikke hatt pause, men du henger etter med ett par episoder. Vi som lever på kant med loven (OooO) Laster ned episodene noen minutter/timer etter den er vist i USA.

Edit:
Hørtes jeg forresten kul ut nå, med tanke på at vi lever på kant med loven? :P
Sist endret av Dinithion; 8. november 2007 kl. 09:47.
Jeg synes Sesong 3 er dårlig , skjer jo aldri noe intressant der.
Hei. jeg bare lurte på hvor jeg kan laste ned hele sesong 3?
Sitat av little tony
Hei. jeg bare lurte på hvor jeg kan laste ned hele sesong 3?
Vis hele sitatet...
Søk på torrent+prison break på Google, så finner du FLUST av plasser du kan laste ned de episodene som hittil er kommet ut.
Tusen takk det skal jeg prøve Men er det for sesong 3?
Sist endret av little tony; 12. november 2007 kl. 13:42.
Sitat av Dinithion
Jada, på TV3 har de sikkert ikke hatt pause, men du henger etter med ett par episoder. Vi som lever på kant med loven (OooO) Laster ned episodene noen minutter/timer etter den er vist i USA.

Edit:
Hørtes jeg forresten kul ut nå, med tanke på at vi lever på kant med loven? :P
Vis hele sitatet...

Hehe.. At dere gidder :P
Sitat av little tony
Tusen takk det skal jeg prøve Men er det for sesong 3?
Vis hele sitatet...
Kisen, om du søker på sesong 3, og ikke laster ned andre torrenter enn de som er for sesong 3, så vil du selvfølgelig ikke få noe annet enn sesong 3 nedlastet.
Hele sessong 3 har ikke kommet enda.. Tror vi har kommet til episode 6 eller 7, som kan lastes ned på diverse torrentsider
Har kommet til episode 7

Episde 8 kommer den 19

Sjekk denne siden, finner ut når de fleste serier kommer med nye episder ol =)

http://www.tvtid.com/serier/prison-break/


Enjoy ;D
Kommer det prison break i dag? Noen nettsider sier at det fortsetter som vanlig, mens andre så står det at det er pause til januar:
Sitat av http://epguides.com/PrisonBreak/
53. 3- 9 3AKJ09 14 Jan 08 Boxed In
Vis hele sitatet...
Sitat av Dinithion
Kommer det prison break i dag? Noen nettsider sier at det fortsetter som vanlig, mens andre så står det at det er pause til januar:
Vis hele sitatet...
Den offisielle hjemmesiden sier at det er 56 dager til neste episode...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av Gjerven
Den offisielle hjemmesiden sier at det er 56 dager til neste episode...
Vis hele sitatet...
Jepp. S03E09 kommer den 14. Januar i USA.
Å herregud, 56 dager til neste episode :/ Jeg har fulgt med fra S01E01 Siden det kom ut, og er helfrelst. Beste serien som er laget, selvom jeg kan kanskje si at jeg likte S1 best, og at det gjerne kunne sluttet der. Men men, glad det er mer også, blir aldri lei.
http://www.watchtvsitcoms.com/prisonbreak.php


Værsegod, gratis side der man streamer det, kommer ny episode dagen etter den er sluppet i USA.

Enjoy=)