Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2001
Noen som har sett filmen, Zeitgeist? Anbefaler den til en hver som liker diverse teorier om dype temaer. Denne filmen tar opp seriøse emner som kristendom og USA sitt styresett og deres mulige sammarbeid med terrorister. Aldri før har jeg vært mer skråsikker på Guds intetinsestens, og så klare spor om at 9/11 var fiksa har jeg enda ikke sett som i denne filmen.

Sjekk også ut hjemmesiden dems http://zeitgeistmovie.com/

join Z-day den 15 mars om intressen var der.
Den fåes ikke kjøpt i vanlige butikker, da den pga sine uttalelser om følsomme temaer ikke er forsvarlig å gi ut, men i "undergrunn" har den allerede kommet langt på vei.
Er sikkkert flere tråder om den her...
det er en artig film.
Hehe, ja..

Men hvis man virkelig tror at 9/11 var en insidejobb må man være dement.
Hallo, de klarte ikke engang å holde Bill Clintons blowjob hemmelig.
Skal ikke denne filmen dø snart?

http://www.zeitgeistchallenge.com/

Det mest interessante med filmen er at den har fått horder av "kritisk internetungdom" til å oppføre seg som religiøse fanatikere...
Sist endret av snegler; 2. mars 2008 kl. 12:01.
Sitat av Cyberblack
Hehe, ja..

Men hvis man virkelig tror at 9/11 var en insidejobb må man være dement.
Hallo, de klarte ikke engang å holde Bill Clintons blowjob hemmelig.
Vis hele sitatet...
nei, men noe vil de skal ut, for å dekke over noe annet.
Man skal ikke avise at myndighetene i USA har en finger med i spillet på mye rart!

men man skal heller ikke tro at de har en finger med i alt som skjer


bruk hodet, føl hva som er riktig.
Trådstarter
syns det er det filmen gjør.. får folk til å se en annen side av saken enn den som kommer ut i media.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Veldig interessant vinkel på mye av det som var i dokumentaren. dog noe var kanskje litt på kanten
Syns den delen om 9/11 var veldig bra: )))
har ikke sett hele filmen, men virker som at det er mer i 11. september enn det som har kommet ut i media.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble ateist etter denne filmen o_O
Sitat av thetaman
bruk hodet, føl hva som er riktig.
Vis hele sitatet...
Hvordan klarer du å bruke hodet ved å føle deg fram til hva som er riktig..?



vel, jeg tror ikke USA står bak anngrepet på sitt eget land. Men, joda! Det er mangen bra "beviser", men tror ikke du ville trodd USA anngrept seg selv, om du hørte på litt mer nøytral informasjon.
Ble akkurat ferdig med filmen... Har aldri sett noe bedre. Anbefales sterkt.
Ha!
Denne filmen er bare sprøyt! Nesten alt er bare bullshit og fakta som er blitt vridd på for å passe med konklusjonen han er ute etter.
Kan nevne et åpenbart eksempel. Han påstår at Horus er solguden i Egypt. Ville tørre å påstå at en 9.klassing hvet at Ra er Egypt sin solgud, de hadde opp til flere solguder men Ra var hovedguden. Nevner dette fordi at hvis han klarer å ta noe av det mest elementere i Egyptisk mytologi feil, så er det ikke håp for resten.
Søk på youtube. Mange som har debunket nesten hele filmen.

Ikke kjøp disse konspirasjonsteoriene, de er som oftest bare bullshit. Ser selv bare på de for underholdningen sin del. Den teorien om at jorden vokser anbefales

Men for all del. Hvis folk blir ateister av den why not
Sist endret av Savyer; 29. mai 2008 kl. 03:58.
Sa ingenting om at jeg ikke så den av samme grunn som deg. Syns den var bra fordi den fikk meg til å tenke mye mer gjennom ting som skjer i denne verden.
Tror nok mange folk ville ha godt av å se litt Penn & teller: Bullshit istede for alle disse konspirasjons filmene
den dokumentaren inneholder en hel haug med faktafeil. Som karen ovenfor meg sier, Penn & Teller er knas
Sitat av Savyer
Ha!
Denne filmen er bare sprøyt! Nesten alt er bare bullshit og fakta som er blitt vridd på for å passe med konklusjonen han er ute etter.
Kan nevne et åpenbart eksempel. Han påstår at Horus er solguden i Egypt. Ville tørre å påstå at en 9.klassing hvet at Ra er Egypt sin solgud, de hadde opp til flere solguder men Ra var hovedguden. Nevner dette fordi at hvis han klarer å ta noe av det mest elementere i Egyptisk mytologi feil, så er det ikke håp for resten.
Vis hele sitatet...
Uten og lese alt:
Sitat av http://no.wikipedia.org/wiki/Horus
Det var to guder som bar navnet Horus: den første var en solguddom og den andre var Sets bror, Osiris og Isis’ andre barn,
Vis hele sitatet...
And i quote again:
Sitat av Savyer
Nevner dette fordi at hvis han klarer å ta noe av det mest elementere i Egyptisk mytologi feil, så er det ikke håp for resten.
Vis hele sitatet...
Begge var solguder i den forstand.
Sist endret av MagicalTrevor; 2. juni 2008 kl. 21:06.
Han mener ikke Solguder i den forstand du mener, han mener at gudsbegrepet representerer sola.

Ra regnes som "Solguden"
Begrepet "Gud" representerer Sola (ifølge filmen)

Ergo Solgud.
Vil gjerne bidra med linker til et par andre filmer som jeg mener er meget interessante. Legg merke til at noen av disse filmene varer lenge og er ikke "fancy" produsert slik som Zeitgeist.

Esoteric Agenda
Jordan Maxwell Presentasjon
Michael Tsarion Presentasjon
The Disclosure Project

Edit: VideoGoogle virker litt bugga for tiden, så den kan lønne seg å reloade siden hvis det virker som om filmen begynner på et random tidspunkt.
Sist endret av Orbiter; 2. juni 2008 kl. 22:26.
Jeg så 5 min av den filmen. Var så kjedelig at jeg fikk lyst til å henge meg selv så slo av hele driten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Savyer
Ha!
Denne filmen er bare sprøyt! Nesten alt er bare bullshit og fakta som er blitt vridd på for å passe med konklusjonen han er ute etter.
Kan nevne et åpenbart eksempel. Han påstår at Horus er solguden i Egypt. Ville tørre å påstå at en 9.klassing hvet at Ra er Egypt sin solgud, de hadde opp til flere solguder men Ra var hovedguden. Nevner dette fordi at hvis han klarer å ta noe av det mest elementere i Egyptisk mytologi feil, så er det ikke håp for resten.
Søk på youtube. Mange som har debunket nesten hele filmen.

Ikke kjøp disse konspirasjonsteoriene, de er som oftest bare bullshit. Ser selv bare på de for underholdningen sin del. Den teorien om at jorden vokser anbefales

Men for all del. Hvis folk blir ateister av den why not
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=F_9ZyddjaM4