Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 699
Kan jeg få en laptop for rundt 8000,- ..
Er student..

Men ikke at for dårlig..
sett hos dell?
www.dell.no
billigste til 9000,-
Dette er ny da, det er helt sikkert mulig å få tak i en grei laptop til under 8000. sjekk qxl f.eks.
ikke vær sarkastisk.. lest alt.. Og nesten alt som har blitt lagt frem er faktisk over 8000,-
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Null og niks sarkasme fra min side. Det virker som du ikke skjønner helt hva jeg vil fram til...

Han som starta den andre tråden spør etter en laptop til 8-9000 kroner. Du spør om akkurat det samme. Du tror vel seriøst ikke at det er større sjanse for at noen finner en laptop til 8000 selv om du starter en ny tråd? Jeg er så forbanna lei av at det finns 100 tråder som handler om akkurat samme tingen, spesielt når de blir startet med én dags mellomrom.
Erm, hva med å lese på enhver side som selger laptoper som finner du nok :
www.microplex.no
www.komplett.no
www.elkjop.no
www.apple.no
www.polarpartner.no/student/
elkjøp har vell noe billiggreier til 6990,- ?
Men han vil jo ha det beste som er på markedet akkurat nå, og vil betale 8000 for det, fordi han er student. (Det at man er student er lissom nok til at man skal ha alt mye billigere, man er jo stinn av gryn når man er student, 8 000 å leve på i mnd + det man får fra mor og far etc...)
Ok, da skal jeg komme med en nyttig post her:

Her og Nå tilbyr finansiering av PC opp til 20.000 kr uansett økonomiske forhold - så lenge man er student.

Det samme gjør Cresco.

Mao: Hvis du ikke er rævkjørt av økonomiske merknader, så skal man kunne få finansiering av PC hos alle forhandlere som har et samarbeid med en av disse finansieringsinstitusjonene. (Eks: Telehuset, PSData, osv..)

Word!
Opprinnelig postet av aybara
Null og niks sarkasme fra min side. Det virker som du ikke skjønner helt hva jeg vil fram til...

Han som starta den andre tråden spør etter en laptop til 8-9000 kroner. Du spør om akkurat det samme. Du tror vel seriøst ikke at det er større sjanse for at noen finner en laptop til 8000 selv om du starter en ny tråd? Jeg er så forbanna lei av at det finns 100 tråder som handler om akkurat samme tingen, spesielt når de blir startet med én dags mellomrom.
Vis hele sitatet...
"I see"
Han andre som postet gjorde det i MAI! Og folk sluttet og poste der... Fordi hvem hjelper en som allerede har gjort ett kjøp for minst 3 mnd siden. Jeg trenger nå.. og da hjelper nok folk meg nå...
Opprinnelig postet av morten
Men han vil jo ha det beste som er på markedet akkurat nå, og vil betale 8000 for det, fordi han er student. (Det at man er student er lissom nok til at man skal ha alt mye billigere, man er jo stinn av gryn når man er student, 8 000 å leve på i mnd + det man får fra mor og far etc...)
Vis hele sitatet...
Har jeg nevnt at jeg skulle ha det beste..?
Jeg skal ha det absolutt brukbare for en student.
Sikter frem 1 år... Bør ikke kjøpe noe bedre, fordi tiden flyr - Og den pc vil halveres i pris på ett halvt år..
Jeg tror du bør satse på "HP Pavilion 4417".
Noen bra nettbutikker www.hp.no www.xd.no www.officeshop.no www.komplett.no www.pcutstyr.no