Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5634
hva mener dere om petterøe`s snus????

[COLOR=DarkOrange]Edit av Tias: fikset tittel.[/COLOR]
Sist endret av Tias; 29. oktober 2006 kl. 02:05.
vondt vondt og atter vondt!
Særs udigg. Om det er noe jeg aldri putter i kjeften igjen, så er det petterøes snus, om jeg ikke er i havsnød eller noe i den duren.
litt OT, hadde en ettan fra 2004 liggende i fryseren, denne var enormt kornete og når den var ferdig bakt var den enormt hard sammenlignet med skruf, general osv. Noen som vet om snusen er ødelagt?
Sitat av dokost
litt OT, hadde en ettan fra 2004 liggende i fryseren, denne var enormt kornete og når den var ferdig bakt var den enormt hard sammenlignet med skruf, general osv. Noen som vet om snusen er ødelagt?
Vis hele sitatet...
Det er Best før på snus også, mener at det er et halvt år det står på boksen...
hæhæ, snusen smaker så jævlig til vanlig at man ikke merker om den er gått ut på dato eller ei
Petterøes snus er helt ok. Du trenger ikke bruke fire spørsmålstegn. Hva er det du vil med denne posten, magnum91?

Til alle som har svart på denne posten: Datomerking på snus spiller ingen rolle så lenge du holder den fuktig, og hvis du synes snus smaker jævlig bør du ikke snuse.
ettan smakte overraskende mildt.
Lite som slår en iskald Petterøes Blå !
Vel, kjerringa hadde kjøpt meg en boks ved uhell sist hun var ute å handlet. Kan ikke si jeg var i ekstase, men det er ikke den verste snusen jeg har smakt heller. Faktisk mer smakfull enn f.eks. Ettan, som jeg personlig mener smaker guano.
Jeg synes nå Petterøes er alt for tørr, og no ordentlig herk å bake.

Btw, hvordan lagrer man snus over lengre tid? Fryseideen er nedstemt?

Om man skal holde den fuktig, hvordan?

Skal til Sverige i dag å hamstre ett par tønner =)
Sitat av Olemann
Btw, hvordan lagrer man snus over lengre tid? Fryseideen er nedstemt?
...
Skal til Sverige i dag å hamstre ett par tønner =)
Vis hele sitatet...

Når jeg drar til utlandet (les: Sverige) kjøper jeg alltid noen tårn med snus, det vil si 5-6 tårn a 10 stk. Og jeg er en av de som fryser boksene når jeg kommer hjem. Syns det fungerer utmerket. Nå skal det nevnes at jeg synes snusen mister litt fuktighet og blir mindre medgjørlig etter en stund.

Det vil si den dersom snusen ligger over lengere tid i fryseren holder den bare et par dager etter jeg tar den opp; den blir veldig fort tørr. Nå er dette egentlig ikke et problem for meg, bruker en boks på 1-2 dager, men kan blir litt irriterende dersom du er en av dem som bruker 1 uke på en boks.
Sitat av sparco
Det er Best før på snus også, mener at det er et halvt år det står på boksen...
Vis hele sitatet...
Om det står "best før" Er det ikke den datoen den går ut! (Eller, såklart det kan jo være det) men hvis det står "Holbart til" Så er det noe annet...
Sitat av Olemann
Jeg synes nå Petterøes er alt for tørr, og no ordentlig herk å bake.

Btw, hvordan lagrer man snus over lengre tid? Fryseideen er nedstemt?

Om man skal holde den fuktig, hvordan?

Skal til Sverige i dag å hamstre ett par tønner =)
Vis hele sitatet...
Baking er for pingler! Ta deg en god klype og kjør oppi overleppa, eller vis det er kaldt stikk bare tunga nedi og grav opp.
Snuset Petterøe's Blå før, syns den er ganske god. Veldig digg når den er iskald. Men som nevnt tidligere kan den være litt vanskelig å bake. Nå har jeg gått over til Skruf <3
Sitat av |fatman|
Nå er dette egentlig ikke et problem for meg, bruker en boks på 1-2 dager
Vis hele sitatet...
Åssen klarer du å snuse 1 stk. snus boks på 1 dag?
Sitat av wargriff
Åssen klarer du å snuse 1 stk. snus boks på 1 dag?
Vis hele sitatet...
Egentlig på samme måte som jeg klarte å røyke 20-40 sigaretter på en dag. En jævla forbannelse. Nå skal det sies at jeg har kjempet lenge for å få forbruke ned i 1 boks på 2 dager. Håpet er jo å slutte. Noe jeg etter planen burde greie i 2020 eller noe slikt med det tempoet jeg har.
Sitat av |fatman|
Egentlig på samme måte som jeg klarte å røyke 20-40 sigaretter på en dag. En jævla forbannelse. Nå skal det sies at jeg har kjempet lenge for å få forbruke ned i 1 boks på 2 dager. Håpet er jo å slutte. Noe jeg etter planen burde greie i 2020 eller noe slikt med det tempoet jeg har.
Vis hele sitatet...
hehe, ok
Det er jævlig å kutte ned på snus... Har erfaring Har foresten sluttet helt med det
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Er jo ikke noe problem å snuse en boks på en dag. 20-40 sigaretter per dag? jeg røykte 20 og jeg bruker 1-2 bokser per dag. 1 posjon snus boks tar 1 dag mens en bake boks tar ofte 2.

Ehm ja. Petterøs snus er noe drit, elendige bake egenskaper å sittter ikke noe serlig i leppa heller.

Skruf synes jeg er tingen. Den er utrolig god å bake, sitter som ett skudd samme om du baker kanon kuler eller små kuler. Har litt sans for den litt nye "nick and jonny" også, ellers var "viking snus" litt kult siden det var som hawkens. Prince er grei men ikke av de beste. Røda Lacket er flott "plastalin snus" og fungerer helt greit til sitt formål. General og Ettan er ok men ikke bra eller best. Ja, jeg måtte bare få min personlige mening ut.

Lagring. Tja. Hadde noe snus som gikk ut juni av type skruf i fryseren. Hadde kjøpt de i sommerferien i sverige. Kjøpte 8 sylindere og den siste gikk for 2 uker siden. Den siste bake boksa var litt tørr men det var ikke noe problem å bake eller bruke. Så jeg tror det er mulig å ha det ganske lenge om du oppbevarer det nedfryst. Men kjøp helst snus som har mere enn 2 uker igjen på utløpsdatoen (som står under boksen).
Nei huff. petterøes blå er noe jeg ikke handler flere ganger..

Holder meg pent og holdent til Nick (And Johnny) og General.
Petterøes snus er så laus og kornete at den er ekkel! xD
neei æssssj det er noe av det værste jeg har smakt av snus!!! går ikke ann å bake eller ha i kjeften..
synes Petterøes snusen er bra jeg
Da tror jeg de fleste aspekter ved Petterøes Snus har kommet fram. Om det er noe noen av dere fortsatt lurer på, så kjøp en boks. Det er snakk akkurat snakk om store summer.
Sist endret av Sinister; 31. oktober 2006 kl. 14:14.