Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1801
yessda..
Litt merkelig kveld..
her er historien:

mamma og pappa dro nedover til min tante og onkel, for så å dra videre på fest på gjøvik ved 8 - 9 tiden.
ved 11 tiden hører jeg at det kommer noen inn gangveien til huset, jeg tenkte ikke noe mer på det, fordi jeg tenkte det var besøk til leieboeren.
plutselig ringer det på døren, jeg lurer på hvem det er som kommer på denne tiden (11.16 tiden), ingen kamerater visste at jeg var alene hjemme, så jeg går sakte opp trappen.
Da jeg kommer opp, og er på vei til å opne døren, så hører jeg at de driver i garasjen med et eller annet..
de sparker i veggen og døra.. jeg går på kjøkkenet og henter en kniv , bare sånn i tilfelle de skulle prøve å bryte opp døra =p. bikkja ( som lå og knurret i gangen) spretter opp og løper gjennom huset og bort til hverandadøren, fordi de de hadde tenkt til å prøve å komme seg inn der.. etter det ble det stille..

kl. 01.34 kommer mamma og de andre folka hjem.. det første jeg hører mamma sier er "hva er det som har hendt her?" også masse mer som jeg ikke husker.. jeg går ut og ser,og de har sperret døren med alt mulig skrot som de fant i garasjen(ikke så ille egentlig, har gjort no lignende før selv..)
De har revet ned persiennene våres, som var nye i sommmer og koster 21- 25 tusen kr..
pappa ringte til politiet og sånt..
han skal nedover i morgen og anmelde saken..
da lurer jeg.. er det noen mulighet for at vi får igjen erstatning etc. for dette da vi ikke vet hvem som har gjort det ( ikke enda i hvertfall)?
dette er bare kortversjonen, ganske dårlig forklart, gidder ikke poste hele nå... beklager skrivefeil etc..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, det er ikke meningen at dere skal oppklare en forbrytelse for å få forsikring. Har dere forsikring så får dere vel penger for det.
Det er vell sånn det er ja, du nevner at du har gjort det samme som de og sperret døra med skrot osv, ble du tatt da eller? Kanskje det er hevn det er snakk om her!
jeg og noen til bindte fast alle dørene til noen vi kjente (som vi var sure på) men det er lenge siden, og vi er kamerater igjen..
Forsikringspenger får dere helt sikkert, men hvem det er må du nok finne ut selv eller bare la purken gjøre jobben sin.. Hvor var du hele tiden? Inne? Så du noen ansikter elns?
Kjipt med persiennene...
Karma? :P
Neida, men dere får nok igjen på forsikringa ja..
ok..
i går ved 3 tiden fikk jeg en interesant telefon fra to av mine kompiser..
de sa at de hadde vært her da det kom noen folk.. de (kompisene) ringte på døra, men så plutselig ser de at det kommer noen menn rundt hus-hjørnet.. de sa at de beinet som faen, men jeg tror dem ikke..
grunnen er at det første jeg hørte var at det kom folk og kakket på ruten, så ringte på døren og så begynte å sparke.. dette skjedde på såpass kort tid at det ikke kunne hvert mulig at de først hadde ringt på, og så beinet fordi det kom noen andre..
jeg tror kanskje det var dem som gjorde det..
jeg tok opp hele samtalen, og har tenkt til å la fatter høre den, men problemet er at det blir nevnt flere ting i den samtalen som helst ikke skal fram i lyset, hvis dere skjønner?
opptaket ligger på datan, det eneste problemet er at det er en amr fil.. noen som vet om no bra til å convertere dette til mp3(eller no annet) siden det da er det mye lettere å få fjernet det som ikke burde høres..

edit: googla litt og fant det jeg trengte
Sist endret av lsrr; 28. desember 2006 kl. 15:44.
Et lydopptak vil nok ikke funke som bevis hvis det er redigert: eks, jeg hadde ikke sex med hunden"
oxo redigerer du vek ikke. Got it?
Skulle bare sendt ut bikkja!
Sitat av mathfjeld
Et lydopptak vil nok ikke funke som bevis hvis det er redigert: eks, jeg hadde ikke sex med hunden"
oxo redigerer du vek ikke. Got it?
Vis hele sitatet...
hvis du først converterer til mp3, så tar du bort det som ikke skal med, og så converterer tilbake til amr og sletter de andre filene, så burde det gå


Sitat av Bz!
Skulle bare sendt ut bikkja!
Vis hele sitatet...
haha
hunden min er ikke mye til vaktbikkje, når det er venner av meg som drev ute ( jeg visste ikke det da)..

men folket har tilstått til meg, og vi får en liten skadeerstatning på 500kr, siden vi fikk fikset markisen igjen (ellers hadde det vel vært noen tusen dyrere).

jeg sa til kameratene at de kunne sende et brev i posten, med pengene i, for ellers så tror jeg ikke at mamma hadde sluppet dem inn i huset lenger

i tillegg så sa jeg at jeg ville ta hevn på en annen måte , så jeg ikke skulle sladre
King of Spooning
Acidous's Avatar
Du får trene opp kjøteren din til å bli et mannevondt blodtørstig beist til neste gang da :P
Og kanskje ha ei hagle med grovsalt liggende klar under kjøkkenbenken sånn bare for sikkerhetsskyld!
500kr?
Få dem til å punge ut alt de eier da.
Hva slags "venner" er det egentlig?
de er vel egentlig ganske gode (de skulle bare gjøre litt bøll) , de var enige i at de hadde gått litt langt i det med markisen, men det skjedde ikke noe..
og de 500kr går vel nesten mest rett i lommen min, siden det ikke var noen ting som ble ødelagt..
og det blir en mindre pen hevn de får tilbake^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/8c52/

Legg igjen et par av disse på soverommene deres
Koster ikke stort og er et sinnsykt irritasjonsmoment!
Sist endret av Melkekartong; 21. januar 2007 kl. 22:16.
Bare litt bøll, på deg, en kamerat, det er det dummeste...