Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 238
Virker ikke som vekdig mange driver med dette i Norge vs USA og andre land.

Jeg har prøvd forskjellige metoder for å "vaporize" div stoffer. Det som har funket best til dmt og meth er glasspipe med kule i tuppen. Mem når jeg røyker crack, og heroin føler jeg det blir veldig tynn røyk og dårlig hitt på den typen glasspipe.. har brukt rette rør med stålull uten kule til crack det var mye bedre. DMT funker greit nok på de fleste typer. Noen ganger kan dab rigs funke bra med andre drugs enn hasj olje.

Så jeg lurer egentlig på, vet noen om det finnes et universalt alternativ til røyking av forskjellige stoffer med indirekte flamme istedenfor alle disse forskjellige pipene? Er fort å miste de og så tar det tddid å skaffe ny
Jeg har hatt stor suksess med å lage aluminiumspiper. Man kan lage de så tykke i bunnen som man vil. Startet med det når jeg hadde mye meth, og for det fungerer det ypperlig hvis du får det helt riktig. For crack har jeg alltid brukt syltetøyglass med et ''sugehull'' og en ''rist'' hvor jeg har aske, crack, aske lagvis. Jeg prøvde å røyke heroin med samme type alupipe jeg gjorde med meth for ikke alt for lenge siden, og da fikk jeg helt gigantisk og smud sky av det, ble kjempeimponert!