Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1279
Vet ikke helt om dette er rette plassen å poste dette, men prøver alikevell.

Hvis jeg skal kjøpe meg en ny PC, er det noen butikker som kan ta i mot min PC i innbytte? slik som det går med biler.

Sånn at jeg får litt rabatt på den nye. :P

(skjønner at hvis dette er en mulighet noe sted så får jeg minimalt for maskinen jeg har nå.)

Noen som vet om noe?
Sitat av NORDNORGE Vis innlegg
Næi!
hahahaha
Vis hele sitatet...
for ett utfyllende og hjelpende svar!

EDIT: du endra ja
Sist endret av vangsfreaken; 9. juli 2011 kl. 22:41.
Du kan prøve lokale dataverksteder. De kan gi deg litt i innbytte, men ikke forvent særlig mye.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg har iallefall aldri vært borti sjapper som gjør slik.

Og som du sier selv, det er nok ikke mange hundre kronene man snakker om, jeg ville heller beholdt den gamle for noe annet.
Trådstarter
77 7
Ja, var det jeg regna med. :P

Men tenkte det ikke var så dumt å spørre uansett... Vet jo aldri hva folk finner på å tjene penger på.
Selg den gamle på bruktmarked (finn, qxl, bekjente?), bruk pengene på rabbaterte produkter i en annen sjappe. Det må være eneste måten. ;-)
Ville nok anbefalt å selge den på Finn. Men det finnes firma som tar i mot brukt IT-utstyr, ruster det litt opp, og selger det videre. Foreksempel CircleIT: http://circleit.no/ . Dog er nok de mer bedriftsrettet, og tar vel stort sett i mot større parti.
Trådstarter
77 7
se der ja. Det var forsåvidt noe slikt jeg tenkte på, men jeg tror nok det blir mest for bedrifter og slikt ja.

Takk takk, tror jeg gir bort min bare... :P
det er aldri dumt med en reservemaskin assa
Trådstarter
77 7
tja, ikke til mitt bruk. :P bruker den bare til å surfe, sjekke mail og sitte på forum^^ :P