Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2487
I postkassa mi i dag lå det en pakke men en 5 bladers barberhøvel fra Gilette.

Ikke noe brev om at dette er noen prøve eller noe slik. Fler som har fått sånn uten og ha bestillt eller bedt om det?

Etter det jeg kunne se var det sendt ut fra DirektMedia.
sende de en mail og spørre hvorfor du har fått den?
Fikk noe sånt for ett par år siden husker jeg..
Sikkert dama di som hinter til at du må shave deg.
Har hørt om flere kamerater som har fått dette i posten. Føler meg litt snytt da jeg hørte om dette rett etter jeg hadde kjøpt den.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det er et hint om at du burde bli emo.

http://www.tempestlords.com/lechuck.jpg


Men jeg har sett Gilette har hatt masse kampanjer i det siste med gratis barberbladprøver, så det kan jo være noe du eller noen andre i huset har klikket på.
EMOer sin måte å drive misjon på.

Edit: ATX først ute... faen og:P
Sist endret av Bagster; 18. juni 2008 kl. 23:42.
en venn av meg sa at gilette skulle sende ut det til alle 18åringer. SÅ aldri noe til det, men kanskje de begynner nå?
Det er meningen at du skal sende dem videre, som med stilleleken, legg de i postkassa til naboen!

Eller så er det bare en uoppfordret vareprøve som du vil få brev om seinere for "produktevaluering" elns.
Fikk en hel høvvel for en tid tilbake, etter 2 uker fikk jeg et brev med spørsmål om høvvelens kvaliteter...
Svarte aldri på det brevet, men høvvelen var fin, den.
Sitat av Unreal143
Har hørt om flere kamerater som har fått dette i posten. Føler meg litt snytt da jeg hørte om dette rett etter jeg hadde kjøpt den.
Vis hele sitatet...
Snytt? hvorfor det? barberhøvler er jo forbruksvare, bare send det til meg hvis du ikke vil ha dem du.
Se på det som en trussel, akkurat som en pistolkule, bare at det ikke er lov i Norge, så man bruker barberblader istedet
Damer får jo bind og slikt i posten i puberteten. Kan dette være noe av det samme bare for menn?
Men damer melder seg jo inn i en klubb og får tilsendt.
Høres snodig ut å få barberhøvel i posten, men knock your self out, barberhøvler er dyre :P
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Jeg fikk også en høvel med 5 blader. Men jeg fikk aldri noe brev i etterkant med spørsmål :P
samme her, havna i posten for ett par dager siden :P sto navnet mitt bakpå og at det var sendt fra Direkt media els no sånt :P
Husker jeg fikk en gilette fusion i posten en gang. Var det fjor tro? Kan ikke huske å ha fått noe brev i etterkant, men sysnes jeg husker at avsenderen var brannstasjonen i Kristiansand...
Fikk en jeg og for en ukes tid siden, og jeg som kjøpte ny en for en måned siden Kunne fått en 6-pakk øl for de pengene
jamen yolo da.
luni's Avatar
De skal bare ha dere hekta! Styr unna barberingsrushelvetet!
virker som at det er mange som får det i posten. kan ikke noen sende én til meg!
Fikk en sånn i posten for nøyaktig ett år siden. Jeg fikk en som akkurat var kommet i butikken (værtfall her i nord, hvor vi henger litt etter)..så tror de sender ut for og reklamere...på en litt uøkonomisk måte.
Sitat av zeptic
virker som at det er mange som får det i posten. kan ikke noen sende én til meg!
Vis hele sitatet...
De har alle gutter mellom 16-20 i kikkerten, men sender kun til de som trenger det.
Fikk en i går jeg og. Uten mitt navn bakpå, jeg har heller aldri klikket på noe bestillings-drit. De er synske å vet at jeg er blitt ganske ram på skjeggveksten!

De er jo dritdyre de i butikken...