Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 956
Hei NFF. Jeg ser etter et nyhetsmagasin som tar for seg gode artikler og saker fra hele verden av alle typer (økonomi, juss, u-hjelp etc). Et liknende magasin er Aftenposten Innsikt som forøvrig jeg bare har to problemer med: det fåes ikke på iPad, og jeg får ikke sendt det til Danmark der jeg studerer. Er det noen som kan løse mine to problemer, eller har noen forslag til denne type aviser/magasiner jeg ser etter?

Jeg tar imot forslag om nettsider, papiraviser etc.

Takk
Morgenbladet har flere dyptgående og interessante artikler! http://morgenbladet.no/ Dog kun i papirutgave så vidt jeg vet. På nettsiden er det vel stort sett kun deler av sakene som står i papiravisen.

EDIT: Ser ut som de gir det ut i .pdf-format også:
Sitat av http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/99999999/ABONNEMENT/41130001
12 mnd: kr 690,- NETTABONNEMENT (Les hele avisen på internett til halv pris)
Vis hele sitatet...
Og sender også til utlandet, dog med egne priser.
Skeid's Avatar
Trådstarter
wow. en avis som har et Burzum album som dagens plate får favoritt-stempel av meg med engang - så takk for det. Jeg kan også ta imot noen gode og interessante blogger!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hadde akkurat tenkt å opprette en ny tråd om dette emnet, da jeg snublet over denne, så bumper denne jeg.

Noen som har noen andre ting å anbefale?

Jeg savner virkelig en god lørdagsavis/magasin.
Liker veldig godt å tilbringe lørdags formiddag på kafé med noe godt å lese på, men det er ikke alltid lett å finne.
Pleier å lese morgenbladet da jeg som regel ikke rekker å lese det på fredagen, men kunne gjerne tatt imot et par tips til.

Før pleide jeg å lese Dagbladet sitt Magasinet, men enten har jeg vokst fra det, eller det har blitt dårligere, og jeg er egentlig veldig motsatt å støtte DB i det hele tatt, pga ellers useriøs journalistikk.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Hadde akkurat tenkt å opprette en ny tråd om dette emnet, da jeg snublet over denne, så bumper denne jeg.

Noen som har noen andre ting å anbefale?

Jeg savner virkelig en god lørdagsavis/magasin.
Liker veldig godt å tilbringe lørdags formiddag på kafé med noe godt å lese på, men det er ikke alltid lett å finne.
Pleier å lese morgenbladet da jeg som regel ikke rekker å lese det på fredagen, men kunne gjerne tatt imot et par tips til.

Før pleide jeg å lese Dagbladet sitt Magasinet, men enten har jeg vokst fra det, eller det har blitt dårligere, og jeg er egentlig veldig motsatt å støtte DB i det hele tatt, pga ellers useriøs journalistikk.
Vis hele sitatet...
Dag og Tid. Jeg har nettopp tatt opp abonnementet etter noen års pause og det er ei virkelig god avis. Mange snodige artikler om bygdenorge samtidig med godt utenriksstoff. Den kommer på fredager men kan godt leses på lørdags formiddag
Hva med innsikt, som nevnt over her? Jeg er i alle fall fan...
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Dag og Tid. Jeg har nettopp tatt opp abonnementet etter noen års pause og det er ei virkelig god avis. Mange snodige artikler om bygdenorge samtidig med godt utenriksstoff. Den kommer på fredager men kan godt leses på lørdags formiddag
Vis hele sitatet...
Ah, takk for den, har lest det før, men tenkte ikke på det nå.
Det er en av de avisene man må gå aktivt inn for å finne, hvertfall her i Bergen, så den har gått i glemmeboken.

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Hva med innsikt, som nevnt over her? Jeg er i alle fall fan...
Vis hele sitatet...
Takk for tips, jeg glemte å skrive at jeg pleier å lese Innsikt også.
Sist endret av The Great Catsby; 30. oktober 2011 kl. 13:00.
"Øko-Terrorist"
Abbonerer på Time Magazine selv, vel verdt det.