Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2039
Det var mandags ettermiddag. Salvia 10x organic ekstrakten vi bestilte fra deva ethnobotanicals hadde annkommet etter kun 4 dager.
Vi var gira på og prøve denne mystiske planten vi hadde lest så mye om.

Inntok sofaen med vannbongen ( type : glass , stor ) , og forberedte oss.

Jeg tok første bong , med ca. 0,1gram 10x ekstrakt. Fyrte opp og holdt røyken inne i ca. 30 sek. Fikk litt euforisk følelse , og kreative / drømmende tanker , men null sterkere effekt. Tenkte jeg måtte ha mer.

Fyllte opp bongen med ca 0.2 gram , og fyrte opp. Slet med og få ned alt røyken , men det gikk. Da jeg endelig pusta den ut , slo hennes majestet Salvia inn , skikkelig!

Jeg smeltet ned i gulvet , sofaen eller omgivelsene eksisterte ikke lenger , jeg var i en annen dimensjon.(her husket jeg fremdeles jeg hadde røyket , og tok det hele med ro ) Så små , tåkefulle bilder av omverdnen , men kun når noen snakket til meg.
Huden føltes ut som om den ble revet av , drøssevis med kråker plukket den av meg. Jeg forstod lite av hva som skjedde og hvorfor. Her husker jeg lite hva som skjedde i virkeligheten. har blitt fortalt jeg klødde meg febrisk rundt forbi på kroppen.

Da jeg kom litt inn i virkeligheten igjen , satt jeg i en annen sofa på andre siden av rommet , Avstanden mellom meg og vennene mine var utrolig. Jeg satt på en sofa , på andre siden av et stort hav , og lo for full hals av vennene mine. Aner ikke hvorfor jeg lo , men latteren kom i bølger. Hver gang jeg lo måtte jeg knipe øynene hardt i sammen , og nye , flotte mønstre viste seg.

Etter ca 20 minutt var jeg sånn ca. nede igjen. Kunne gå rundt , og prate normalt. Utrolig merkelig , slapp og glad følelse i kroppen.

Konklusjon : Salvia er definitivt noe jeg kunne tenke meg og prøve igjen. skal ikke være mange folk denne gang , og skal gjøre noen forberedelser. 3g 35x ekstrakt er på vei i posten.

Takker for meg , for denne gang!

B-S!
Sist endret av THH-c; 18. oktober 2007 kl. 23:49.
Har hørt mange historier fra salvia, skal definitivt testes!
Sist endret av Dodecha; 19. oktober 2007 kl. 10:16. Grunn: OT
Er usikker på at du trenger 35x, Bryne-scum Mange merker ikke veldig mye de første gangene fordi de ikke trekker/holder inne røyken rett. En annen vanlig ting er óg at de ikke er vant til salvia'en i seg selv.

Vær i allefall forsiktig hvis du MÅ innta salvia som 35x. Det skal ekstremt små mengder til, og er man ikke forsiktig kan man lett ende opp en plass du hverken liker eller var forberedt på.
Sist endret av Dodecha; 19. oktober 2007 kl. 10:18. Grunn: OT
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ta snakket om bestilling et annet sted, dette var en tripprapport, hold dere til tema.
▼ ... over et år senere ... ▼
Veit ikkje om eg skulle tatt detta i en ny tråd, men, men.

Hadde en ganske vill trip på salvia 20x i helga. Har prøvd Salvia 1 gang før, med 1x styrke.
Var egentlig ikkje forberedt på ka som kom til å skje. Hadde aldri vert på en hallis trip før.

Eg sitter i ett lite rom med 2 andre kompiser som har prøvd salvia, sopp etc. Ganske drevne på hallis stoffer. Kompis 1, fyrer opp først. Han slenger musikk på ørene og legger seg bak. Det var artig å se kordan han blei påvirka, vi såg rusen bare bygde seg opp i han. Rare bevegelser, snakker rart etc. Var ganske morsomt.
Kompis 2 fyller opp bongen til meg. Eg er litt små-nervøs på å prøve dette, litt noia for å få badtrip. Men eg fyrer opp allikavel. Holder inne til eg ikkje klarer meir, med engang kjenner eg den klassiske salvia feelingen. Kjenner det prikker i huda og alt blir litt klarere på en måte. Før eg visste ordet av det, sa det BANG! Eg var GONE! Detta var det sjukaste eg har opplevd til dags dato.

Veldig vanskelig å forklare det eg opplevde, men eg hadde noken sjuke hallisa. Eg trodde seriøst eg hadde falt ut av vår egen verden, og såg no uendelig mange verdener og fant ikkje igjen vår egen. Eg leita febrilsk etter vår verden, men fann den faen ikkje. (I ettertid sa kompisane mine at eg hadde sett rundt meg overalt, som om eg leita etter noke jævlig viktig). Eg måtte ut av stolen ivertfall, eg gjekk rundt i huset og prøvde å få kontroll over meg sjøl, og ikkje minst finne "reality". På dette punktet var eg livredd.
Kompis 2 fulgte etter meg heile tida når eg gjekk rundt i huset, og spurte om ka som skjedde. Dette var egentlig bare jævlig irriterande, for eg var i full kons for å finne virkeligheten. Det heile endte opp med at eg kom meg ut av huset, der fann eg tilbake virkeligheten.

Dette var egentlig ei ganske sjuk oppleving. Veit heller ikkje om eg tørr meg ut igjen der, sjølvsagt kansje med en mindre dose går det bra.