Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  138 9421
Haha, jeg er aktiv leser her. Skriver ikke så mye, som sees på postcounten. Når nFF var nede forsto jeg hvor avhengig jeg faktisk er av denne siden. Deilig at vi er back in business!
Ahhhh.
Jeg føler meg som en 31 åring som puler for første gang...

Velkommen tilbake!
har savnet nff hele uken bra at det er oppe no
nice å ha NFF tilbake igjen
Har savnet det...
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Stemmer for katte-forum
Endelig tilbake!
Ååååmamma!
Haleluja for snille karer med bra linje som deler med de trengende ! NFF<3
Welcome back. Savna forumet nå ja.
Selfølgelig, med konstant ctrl+r spamming hele uka så tar jeg en liten pause idag. Og pang så går jeg glipp av åpningsshowet! =/
KP til snille karer som deler linjen sin med nFF!
Dagens glanyhet! (Og morgendagens om 9 min!)
dette var ukas beste nyhet!
Ble lite og ta seg til når Nff var nede.
Ah, dette var deilig!
Savnet var nesten uutholdelig..
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Er denne "greie" karen registrert. Og har han fått vif? Hvis ikke, gi!
Det er bare å henge seg på hyllningskvadet! Flott at forumet er tilbake! Nattevaktene ble ulidelig lenge når man ikke hadde nff å henge på
Sitat av Diablo
Det føltes iallefall som flere uker.
Vis hele sitatet...
Åja, helt enig..
Føltes ut som en måned :/ hehe
Livet mitt er tilbake!
Jeg endte opp med å kjøre linux fordi jeg måtte ha noe å gjøre. :/
Gratulerer og velkommen tilbake.

Creds til kjempeflott jobb av admins og crew! og en super super takk til han som hadde linje til disp.

nFF er en av de få non profit prosjektene jeg virkelig er stolt over og delta i(delta som i den forstand at jeg bruker det)
Problem, officer?
thomasf's Avatar
sweet xoxo til kisen som ordna linje <3
Jeg føler meg som en insatt som har sluppet ut etter 30år.
Hele uken har jeg gått å gledet meg som en liten unge til forument var oppe igjenn, men nå som det endeligt er oppe vet jeg ikke helt va jeg skal gjøre,.. prøver å kikke litt i de forskjellige underforaene, og følge de gammle vanene ... hehe:P

Jaja,. hvem en som har disponert linje burde lene seg tilbake med en viss selvsikkerhet og lytte til hero of the dat med metallica, det har han fortjent.
Endelig!

btw... "Sol ratings" ? (henviser til logo nederst på nFF)
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av vidarlo
Katteforum? Under kontrakultur? Wegeez! Den dagen forsvinner eg fra nFF!
Vis hele sitatet...
Du kan ikke nekte for at det er kontrakultur

Jeg synes det har vært greit å ha en uke å studere på uten å bli forstyrret
Velkommen tilbake alle sammen! Digg å ha nFF her igjen. Takk til hvem-du-nå-er for midlertidig hosting osv, digg.
Det var liksom noe som mangla i ei uke
Fett at dere er tilbake!

Har savnet forumet, godt jobba av alle dere som står bak!

Hilsen Anders
Sukk. Der var altså ferien over.
Dette har vært en konstruktiv uke, med ryddig leilighet og turer i parken. Kjedsomheten ble sågar bøtet på med 400D og stæsj til snaue ti høvdinger.

Men nå er det altså tilbake til gamle vaner. Endelig!
Oj, posten min med link til en side med noen navn og kontaktinformasjon ble fjernet. Betyr det at jeg fant ut hvem den greie karen var, men han ønsker gjerne å forbli anonym?
Jeg visste ikke engang hva som hadde sjedd, en kompis som ikke vet noe sa at de var hacka ellerno så jeg var ganske skuffa:P
Sitat av meitemark
Sukk. Der var altså ferien over.
Vis hele sitatet...
Cru planla hele greia bare for å få litt fri . Forståelig.
HIPP HIPP HURRA. Da er det bare norbits som mangler for at alt skal være tilbake til det gamle gode.
Tusen takk for alt arbeitdet dere legger i dette forumet.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av froskenfredrik
Dette har vært en konstruktiv uke, med ryddig leilighet og turer i parken. Kjedsomheten ble sågar bøtet på med 400D og stæsj til snaue ti høvdinger.

Men nå er det altså tilbake til gamle vaner. Endelig!
Vis hele sitatet...
Heldigvis noen det ble dyrere for en meg. Jeg brukte sluttoppgjøret fra sommerjobben på 2200,- i diverse dykkerutstyr pga www.fue.no er den mest spennende siden etter nff
Endelig. Kjølige høstkvelder uten nff å fylle opp med har vært en tom affære uten like.

Bra å få siden tilbake, om enn bare foreløpig


R.
Helt fantastisk å komme gira hjem fra jobb også i tillegg få denne nydelige overraskelsen,
ahh herrrlich!
Flott levert
King of Spooning
Acidous's Avatar
Godt jobba!

Nå kan det hende dere slipper litt unna meg på IRC når jeg begynner å kjede meg på jobb :P
yeej, hurra NfF!
ble dere hacka eller noe ?
Deilig følelse at kommunikasjonen er i gang igjen! Bra jobba
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg feiere med og blaste http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=84140
ihøyt!
Det vil jeg anbefale alle og gjøre!
Kjempe bra at nff kom tilbake. Nesten den eneste siden jeg sjekker ofte, bortsett fra vg.no og no guild / alliance forum til guild wars. Veldig snillt av den person og hjelpe til.
Godt at forumet er tilbake!
Supert at forumet endelig er tilbake igjen, etter en lang uke. Jeg vil også selvsagt gi mye cred til hele administrasjonen og spesielt til nso.

En ekstra cred går til denne ukjente redningsmannen som stiller linje til disposisjon :-)
Takk til Anon som stiller linjer

Deilig å ha forumet tilbake - det er som å være født på ny!
Løsningen til den "anonyme" som omtales i tråden er simpel. Algoritmen høres ut som en vin, og Blaise hadde sikkert tatt det som en fornærmelse. Nøkkelen har vel en lengde tilsvarende det fjerde fibonaccitallet og burde være gjenkjennelig av alle og enhver her på forumet.

QJYRWORLXBRMBXYRWKRXYRS
Er så mange her inne som vet så mye om hacking osv, samt mod´s og crew som tilsammen vet alt som er verdt og vite. Er nesten litt ironisk at vi ble angrepet med suksess.

Det jeg lurer litt på, er sikkerheten blitt forbedret - eller var angrepet noe som sto utenfor våres hender å forsvare?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Restyle
Er så mange her inne som vet så mye om hacking osv, samt mod´s og crew som tilsammen vet alt som er verdt og vite. Er nesten litt ironisk at vi ble angrepet med suksess.

Det jeg lurer litt på, er sikkerheten blitt forbedret - eller var angrepet noe som sto utenfor våres hender å forsvare?
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg følgende artikkel; http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack
Eventuelt kan du bla deg nedover til "Distributed Denial of Service" (DDOS)

Dette er noe som er særdeles vanskelig å beskytte seg mot.
Sitat av Ond^Sofa
Anbefaler deg følgende artikkel; http://en.wikipedia.org/wiki/Denial-of-service_attack
Eventuelt kan du bla deg nedover til "Distributed Denial of Service" (DDOS)

Dette er noe som er særdeles vanskelig å beskytte seg mot.
Vis hele sitatet...
Kjønner, takker for info. Skjønte litt mer nå.
hærlig at FF har kommet opp igjen <3
Omg, her var jeg ti minutter unna å få meg et liv, så dukker faen meg nFF opp igjen...jaja, hva er vel et liv uten nFF?