Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 8158
Kan de narko-hundene som virrer rundt i hallen på TG lukte det av klærne/håret ditt hvis du har røyka grønt på veien ned til Hamar? ... og kansje litt bak røykegjerdet en gang i blant?

Prøvde å ungå de på 08, men går ut ifra at de bare lukter om du har noe på deg?
Når mennesker kan lukte når en person har røyket hasj, så kan du banne på at hundene lukter det ganske godt. Vet 'dog' (phun intended) ikke om du blir kastet ut fordi det lukter litt hasj av deg, hvis de ser at du er rusa så blir du nok kasta ut.
Så lenge du ikke har hasj på deg blir du ikke tatt. Worst case scenario er vel at de skjekker bagasjen. Tviler sterkt på at de kaster deg ut og tar urinprøver og sånn fordi hunden snuser på deg.
Bikkja merker det helt fint, og vil etter all sannsynlighet markere det
regner nok med at de ikke kaster deg ut selvom det lukter kif av klærna dine, for alt de veit så kan du ha stått ved siden av noen som har røyka, ikke sant?
Tg varer i 5 dager, og tar vel litt tid å analysere en pisseprøve, så tror ikke du trenger være nervøs for det.
Blir vel kanskje kasta ut hvis du møter opp pissfjærn og driiitrød i øya, men tviler på at de gjør noe hvis du ikke har noe på deg
Sist endret av Dodecha; 23. oktober 2008 kl. 15:14. Grunn: lær deg å bruke punktum og komma
Sitat av rustibus
går det ikkje an å ve nerd å røyke no altså?
Vis hele sitatet...
Ikke på TG.
En kamerat av meg hadde vært på en fest hvor de hadde røyka på en lørdag, så var det razzia på skolen på tirsdag, så markerte bikkja på han så han måtte ta pisseprøve, den var negativ da for han hadde ikke røyka, men de ser svaret med en gang på pisseprøva, blodprøve som tar litt lenger tid.
Da jeg var på TG røyka vi en del. Vi stasja sakene våre i en bil som sto parkert langt avgårde fra hallen. Da vi skulle røyke stakk vi bare å hentet det vi skulle ha, rullet i bilen, og stakk så langt avgårde til et jorde. Røyket noen ganske feite. Ventet 1 times tid så vi ikke så helt fjerne ut, for så å stikke tilbake igjen. Ikke noe problem. Han ene kompisen min ble til og med markert av bikkjene. Ettersom vi så normale ut og ikke hadde noe på oss hadde ikke politiet noe annet valg enn å patruljere videre.

Stikkordet her er å ta ordentlige forhåndsregler.
Sitat av _GT_
En kamerat av meg hadde vært på en fest hvor de hadde røyka på en lørdag, så var det razzia på skolen på tirsdag, så markerte bikkja på han så han måtte ta pisseprøve, den var negativ da for han hadde ikke røyka, men de ser svaret med en gang på pisseprøva, blodprøve som tar litt lenger tid.
Vis hele sitatet...
Razzia på skolen? Har de lov til å gjøre sånnt?

Men. Takk for alle svar. Tror jeg må klare meg uten i 5 dager (og kansje noen dager før). Tør ikke ta sjansen på å bli busta.
Sist endret av plohg; 22. oktober 2008 kl. 20:35.
OM hundene hadde gått amok har dt ikke vært umulig at du måtte ha tatt en urin prøve, hvordan ville det endt?
Sitat av Bluesius
OM hundene hadde gått amok har dt ikke vært umulig at du måtte ha tatt en urin prøve, hvordan ville det endt?
Vis hele sitatet...
Viss du gjør som Sinister sier: ta forhåndsregler. Så går det sikkert bra, og du slipper å måtte ta prøve av noe som helst. Det verste som skjer er at de ransaker deg og tingene dine.

Prøv i det minste å se litt anstendig ut i toppen (vel, man kan jo fort bli surrete av å gå lenge uten mat eller søvn da, så det skal sikkert litt til å bli overrasket så vanvittig).
Sist endret av Krakaren; 22. oktober 2008 kl. 20:52.
Altså; Ikke ta med NOE inn i skipet? huff, er jo så jæveli kalt ute i påska. kulde dreper all buzz.

btw, er de hundene trent til å springe etter deg/bite? Er livredd hunder, hadde sikkert frika ut helt hvis en hadde kommet etter meg.
Sist endret av Dodecha; 23. oktober 2008 kl. 15:15. Grunn: store gutter bruker komma, ikke "..."
De er vel stort sett trent til å markere det når de kjenner lukta av stoff. Det er vel ikke umulig at de ville gjøre et eller annet om du prøver deg på noen sprell, men alle ganger jeg har sett narkobikkjer har de vært leid i bånd av en betjent.
Politihunder er trent til å løpe etter folk å bite dem i armen for så å legge dem i bakken HVIS de stikker av.

Vet ikke helt åssen det er med narkohunder, men hvis du holder deg rolig og sier at du er redd for hunder går det nok greit.

De fleste politifolk er greie.
Sist endret av drittunge; 22. oktober 2008 kl. 21:09.
Sitat av plohg
Altså; Ikke ta med NOE inn i skipet? huff... er jo så jæveli kalt ute i påska. kulde dreper all buzz.
Vis hele sitatet...
Ja, på sett og vis, men du blir jo fortsatt fjern om du røyker feite liksom. Selve problemet med kulda er ikke mindre buzz i mine øyne, men det at det er så jævla kaldt. Suger å loke rundt ute 1 time om vinteren liksom. MEN rår man kommer inn i skipet igjen føles det som man blir mye fjernere. Hvertfall var det sånn for vår del.

Ikke som noen oppfordring fra min side. Suger jo å måtte bli kasta ut liksom, men om du skal røyke så er det hvertfall gunstig å minimere risiko.
Sist endret av Sinister; 22. oktober 2008 kl. 21:13.
En venn av meg fikk en politihund snusende i sekken. Tidligere samme måned hadde han hatt stæsjet sitt oppi der, og det luktet visst fortsatt. Han forklarte bare at det var en sekk han hadde lånt og at det ikke var hans. Han fikk iallefall ingen konsekvenser for det.
Ja, dette var på TG altså
Sist endret av MuMFy; 22. oktober 2008 kl. 21:17.
Er det ikke bare å bake en langpanne fylt med godsaker? Bake den, hjemme den i en bil et stykke utenfor, stikke ut i bilen og så spise opp kakestykket sånn rett før du går inn.
Da vil ikke funken komme før du sitter planta med ræven din forran pc'en og en panther slush i hånda?
Sitat av __Torstein__
Er det ikke bare å bake en langpanne fylt med godsaker? Bake den, hjemme den i en bil et stykke utenfor, stikke ut i bilen og så spise opp kakestykket sånn rett før du går inn.
Da vil ikke funken komme før du sitter planta med ræven din forran pc'en og en panther slush i hånda?
Vis hele sitatet...
Vil tro at det fungerer.. Egentlig ganske smart.. Lukta er vel også mye svakere hvis det har vært i kake?
Jeg håper dere vet hva dere risikerer ved å bruke slike stoffer på et arrangement som TG. Blir det for mye som tas av politiet, får media vite om det, og slik ruller ballen til vi plutselig kollektivt kan vinke farvel til hele arrangementet.

Lettere egoistisk, vil jeg tørre å påstå.
Sist endret av Snillorg; 22. oktober 2008 kl. 23:49.
Godt med smør
Sitat av Semjuel
Vil tro at det fungerer.. Egentlig ganske smart.. Lukta er vel også mye svakere hvis det har vært i kake?
Vis hele sitatet...
Nå vet jo jeg ikke helt hvor vidt om det hjelper på hunder eller ikke.

Jeg har mine tvil, siden hunder lukter mikrostøv størrelse av cannabis som ligger igjen på hendene dine, kan lukte i gjennom zip locks, og bensin ++++++.


Er bare noen tanker jeg fikk menst jeg så på Barry Cooper "never get busted again" liten del om k9 narkohunder i den filmen


Er ikke så opplyst på området så det jeg sier er bare hearsay og noen tanker jeg har gjort.
Sitat av Myhre
Jeg håper dere vet hva dere risikerer ved å bruke slike stoffer på et arrangement som TG. Blir det for mye som tas av politiet, får media vite om det, og slik ruller ballen til vi plutselig kollektivt kan vinke farvel til hele arrangementet.

Lettere egoistisk, vil jeg tørre å påstå.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig mulig, men jeg tror politiet er klar over at de som røyker tjall på TG er de samme som røyker tjall til vanlig.. Vil tro at så lenge ikke det foregår noen stor rekrutering der, vil det ikke bli sett på som noe mer enn ungdom som røyker tjall hvilke som helst andre steder...
Nå er ikke dette egentlig relevant for hverken TG eller denne tråden. Men følte dette er et for lite spørsmå å stille i en tråd for seg selv.

Kan narkohunder egentlig lukte noe hvis du har pakket stæshet ditt inn i kondomer å lagt det fint på en hylle i anus?

Takker for svar.
Sitat av Boo-Boo
Nå er ikke dette egentlig relevant for hverken TG eller denne tråden. Men følte dette er et for lite spørsmå å stille i en tråd for seg selv.

Kan narkohunder egentlig lukte noe hvis du har pakket stæshet ditt inn i kondomer å lagt det fint på en hylle i anus?

Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Hvis de gjør det, vil ihvertfall bustprosessen være adskillig mere flau/painfull enn til vanlig :P

Hva skal du uansett med det inne på TG? du får jo ikke røyka det der inne uansett, og skal du spise det kan du like så godt gjøre det før du går inn imo...
Sitat av Semjuel
Selvfølgelig mulig, men jeg tror politiet er klar over at de som røyker tjall på TG er de samme som røyker tjall til vanlig.. Vil tro at så lenge ikke det foregår noen stor rekrutering der, vil det ikke bli sett på som noe mer enn ungdom som røyker tjall hvilke som helst andre steder...
Vis hele sitatet...
Hva politiet mener er rivende likegyldig. Dette ville vært gull for tabloidavisene, som ville blåst historien såpass stort opp at hele TGs image ville dø raskere enn du kan si "dataspill". Foreldre ville ikke turt å sende "barna" sine dit, og all støtte fra staten (f.eks momsfritak) og sponsorer vil trekkes.

Ser du hvor jeg vil? Alle jeg har møtt på TG har klart å legge stæsjet hjemme under denne uka, det kan da ikke være så vanskelig å tenke litt på andre - og på seg selv, i et større perspektiv.
Sitat av Myhre
Hva politiet mener er rivende likegyldig. Dette ville vært gull for tabloidavisene, som ville blåst historien såpass stort opp at hele TGs image ville dø raskere enn du kan si "dataspill". Foreldre ville ikke turt å sende "barna" sine dit, og all støtte fra staten (f.eks momsfritak) og sponsorer vil trekkes.

Ser du hvor jeg vil? Alle jeg har møtt på TG har klart å legge stæsjet hjemme under denne uka, det kan da ikke være så vanskelig å tenke litt på andre - og på seg selv, i et større perspektiv.
Vis hele sitatet...
Joda, skjønner veldig godt hva du mener, og er på mange punkter veldig enig også.. Mener tho at det er litt feil og kalle det egoistisk da det faktisk er en grunn til at det allerede er narko-bikkjer der... Folk er tydeligvis klar over at det foregår der allerede..
Sist endret av Gamgee; 23. oktober 2008 kl. 00:20.
Sitat av Myhre
Hva politiet mener er rivende likegyldig. Dette ville vært gull for tabloidavisene, som ville blåst historien såpass stort opp at hele TGs image ville dø raskere enn du kan si "dataspill". Foreldre ville ikke turt å sende "barna" sine dit, og all støtte fra staten (f.eks momsfritak) og sponsorer vil trekkes.

Ser du hvor jeg vil? Alle jeg har møtt på TG har klart å legge stæsjet hjemme under denne uka, det kan da ikke være så vanskelig å tenke litt på andre - og på seg selv, i et større perspektiv.
Vis hele sitatet...
Nå skal vi ikke overdrive alt for mye her da. Er jo tross alt folk som blir tatt hvert eneste år uten at tabloidene lager så stor sak ut av det. Utifra din ressonering ville jo da TG vært stengt for mange år siden. Hadde de begynt å beslaglegge flere 100g hvert år hadde jo saken hvert en annen.

Men jeg skjønner hvor du vil. Hadde jeg dratt på TG i år hadde jeg ikke giddet å ta med noe som helst. Man greier seg fint 5 dager uten å røyke.
Sitat av Myhre
Hva politiet mener er rivende likegyldig. Dette ville vært gull for tabloidavisene, som ville blåst historien såpass stort opp at hele TGs image ville dø raskere enn du kan si "dataspill". Foreldre ville ikke turt å sende "barna" sine dit, og all støtte fra staten (f.eks momsfritak) og sponsorer vil trekkes.

Ser du hvor jeg vil? Alle jeg har møtt på TG har klart å legge stæsjet hjemme under denne uka, det kan da ikke være så vanskelig å tenke litt på andre - og på seg selv, i et større perspektiv.
Vis hele sitatet...
Faktisk helt enig med Myhre her. TG er rusfritt og bør forbli det, dersom du ikke klare å la være å ruse deg på 5 dager kan du likegodt bli hjemme, eller vurdere å legge deg inn for behandling.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sinister
Nå skal vi ikke overdrive alt for mye her da. Er jo tross alt folk som blir tatt hvert eneste år uten at tabloidene lager så stor sak ut av det. Utifra din ressonering ville jo da TG vært stengt for mange år siden. Hadde de begynt å beslaglegge flere 100g hvert år hadde jo saken hvert en annen.
Vis hele sitatet...
Eg har litt anna syn på det - ikkje for å verne omdømmet til TG, eller andre arrangement, men av respekt for dei frivillige som legger ned tid på å lage arrangementet, synst eg folk bør holde seg til dei reglane som er satt for arrangementet. TG er frivillig, og liker en ikkje reglane kan en starte eget LAN, eller la vere å delta. Folk bør enkelt og greit ha respekt for ønska arrangører har for arrangementet!
Jeg tenkte jeg skulle forsøke meg på litt opplysningsarbeid her.

TG er rusfritt. Det betyr at rusmidler ikke er tillatt på området som er definert som The Gathering. Det vil i praksis si skipet, eiendommen og den store parkeringsplassen.
Det vil videre si at rusede personer ikke er ønsket på The Gathering.

Tg er et arrangement som er avhengig av godt omdømme, noe som moms-saken er et ferskt eksempel på.
Vi har igjennom flere år opplevd et betydeling press i forespørsler fra media og andre interessenter om bruk av narkotikka på TG. Det er kanskje ikke så rart, mange er skeptiske når 5000 ungdommer samles i en hall og driver med ting de "voksne" ikke har greie på.
Det er ikke mange som opp igjennom årene har brukt narkotikka på TG, men de få er med på å ødelegge for de andre.
Når jeg var tenåring måtte man oppsøke miljøene hvor man fant narkotikka. De siste 5-10 årene har dette forandret seg helt, og nå oppsøker narkotikkaen miljøer. Det er rett og slett skremmende og tragisk at man ikke en gang på et datatreff kan unngå det.


På bakgrunn av dette bestemte jeg meg i 2006 for at vi skal ha en sterk håndheving av bruken av rusmidler på The Gathering. Derfor har dere opplevd de siste årene at vi i samarbeid med politiet i Hamar, benytter blandt annet narkotikkahunder for å få vekk de få som ødelegger for andre.
Dette er noe politiet pålegger oss, og tro meg, dette koster mye penger for TG. Så i tillegg til omdømme så har det faktisk en økonomisk konsekvens når noen velger å ta med slikt på TG.

Det handler litt om respekt. Jeg har arbeidet GRATIS for å skape The Gathering for dere siden 1998, og det er 300 av oss.. Jeg har de siste 4 årene sittet i toppledelsen for TG, og ingen av oss mottar en krone i lønn. Vi gjør dette rett og slett fordi det er gøy og fordi vi elsker dere!
Det er vel ikke mye forlangt at man respekterer reglene våre?

Narkotikkahunder imponerer meg stadig. For å svare på hva mange spør om, så har disse hundene funnet 0,25 gr hasj i en søppelpose 50m unna, midt i skipet. Da har den luktet seg igjennom 4-500 nerder. Jeg opplever også at hundene markerer på klær som har blitt brukt når man for flere dager siden røkte hasj.
Når politiet fatter mistanke om rusmisbruk eller en hund markerer, er dette skjellig grunn til mistanke. Det vil si at de kan be vedkommende avlegge en urinprøve.

Det er riktig som noen skriver her, en del av crew er med på et kurs som omfatter tegn og symptomer. Ikke fordi man er ute etter å ta noen nødvendigvis, men de som tror det ikke syns at man er ruset, er ganske naive..

Man tar nok aldri alle, men jeg tror av den lille promillen (artig valg av ord) som velger å ta med seg narkotikka på TG, har en svært overhengende fare for å bli tatt.
Konsekvensen (foruten den strafferettslige fra politiet) kan lett bli permanent utestengt fra arrangementet.

TG er en fordomsfri organisasjon. Det vil si at vi ikke bryr oss om din legning, religion, politiskeverdier eller hva du måtte gjøre på fritiden. Hvem enn du er, er du hjertelig velkommen.
Men vi har strenge regler mot rusmidler og TG skal forbli rusfri. Som noen skriver her: Klarer du deg ikke uten narkotikka i 5 dager, bør du finne på noe annet i påsken.

Håper alle gleder seg like mye som meg til TG09

Carl Henrik Myhre
Sikkerhetsansvarlig
The Gathering
Jeg gjør det enkelt. Uken jeg er på TG gir jeg faen i å røyke (og/eller bruke noen slags form for rusmidler) åsså lar jeg røykinga starte på igjen når jeg har kommet hjem fra TG. Hvorfor kan ikke folk bare holde seg rusfri i et par dager da? Er ikke så ille..
Klarer du deg ikke i fem dager uten å bruke sterkere rusmidler enn nikotin, har du over hodet ingenting på TG å gjøre. Så enkelt er det.
Sist endret av Exmagician; 23. oktober 2008 kl. 13:52.
All sympati til dere som arrangerer og får problemer på grunn av dette. Ganske sterk den posten til RaeverN.

Beklager for evetuelle problemer i fjor, og null-ni blir garantert rusfri fra min side.
(Skal visst være ganske deilig etter noen ukers pause uansett.)
Er det lov å ha med Snus på¨TG sellom man ikke er over 18år?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Silvercrest55
Er det lov å ha med Snus på¨TG sellom man ikke er over 18år?
Vis hele sitatet...
Det er teknisk sett ikkje lov uansett om du er på TEEEGEEE eller ikkje, men eg kan ikkje heilt tenke meg at dei gidd bruke tid på å sjekke sant for å sei det pent...
Mulig dette ikke blir tatt vel i mot her, menmen.

Først og fremst må jeg si at jeg aldri har vært på TG, og kommer nok aldri til å være der heller (data er ikke en av mine interesser).

Men, slik det virker for meg er dette en ren og skjær dugnad for ledelsen sin side. Og det er helt enormt bra at det finnes slike folk, for det gir oss "vanlige" borgere så mye glede. Jeg skjønner at TG er veldig avhengig av omdømmet sitt, for all del - MEN; hva med musikkfestivaler da? Det er ofte helt fullstendig uten profitt, og er også veldig avhengig av godt omdømme. Jeg syntes at argumentasjonen deres for at "dette er dugnad fra vår side for deres skyld" blir litt feil å bruke. Det er veldig vanskelig å få slike arrangement til å bli fullstendig rusfrie, enkelt og greit fordi folk liker å ruse seg.

Men misforstå meg rett her nå, og skyt meg ikke. Jeg syntes dette TG er et veldig godt tiltak for de som liker det. Så jeg skjønner at de som er med å arrangere det syntes folk burde "klare å holde seg uten i 5 dager". Men slik JEG ser det, er ikke dette noe annerledes enn feks. en musikkfestival. De som arrangerer det legger like mye tid og svette i det, så jeg vil sammenligne det med en festival.
Sitat av minigolf
De som arrangerer det legger like mye tid og svette i det, så jeg vil sammenligne det med en festival.
Vis hele sitatet...
Folk som arrangerer idrettsarrangement (frivillig eller ikke) legger like mye tid og svette inn i deres arbeide. Gjør dette TG til et idrettsarrangement?
Sitat av Johan9430
Folk som arrangerer idrettsarrangement (frivillig eller ikke) legger like mye tid og svette inn i deres arbeide. Gjør dette TG til et idrettsarrangement?
Vis hele sitatet...
De som deltar på TG svetter også ganske bra da...
Sist endret av plohg; 23. oktober 2008 kl. 16:57.
RaeverN: Bra post! Må si jeg sympatiserer mer med den siden av saken enn med det tabloidavis greiene..

EDIT: missforsto litt
Sist endret av Gamgee; 23. oktober 2008 kl. 17:28.
Sitat av slashdot
Det er teknisk sett ikkje lov uansett om du er på TEEEGEEE eller ikkje, men eg kan ikkje heilt tenke meg at dei gidd bruke tid på å sjekke sant for å sei det pent...
Vis hele sitatet...
Teknisk sett så er det lov å både røyke å snuse hvor en vil, det er ikke lov å selge disse produktene til mindreårige. (Ja, lov å kjøpe) - men dette er en helt annen diskusjon. Snus så mye du vil på TG, ingen bryr seg. (Utenom kanskje dine foreldre)
Sitat av slashdot
Eg har litt anna syn på det - ikkje for å verne omdømmet til TG, eller andre arrangement, men av respekt for dei frivillige som legger ned tid på å lage arrangementet, synst eg folk bør holde seg til dei reglane som er satt for arrangementet. TG er frivillig, og liker en ikkje reglane kan en starte eget LAN, eller la vere å delta. Folk bør enkelt og greit ha respekt for ønska arrangører har for arrangementet!
Vis hele sitatet...
Ja, det er jeg med på, og jeg er enig. Da jeg røyket på tg var jeg knapt 17år og litt mer umoden enn det jeg er idag. Som allerede nevnt, så hadde jeg ikke røyket noe om jeg hadde tatt turen i år. Men det var ikke det jeg diskuterte med Myhre. Det var hvorvidt media kommer til å framstille TG som noen drughaven. Det har ikke skjedd de siste årene og kommer neppe til å skje. TG fungerer ikke som noen rekrutteringssentral og det er realativt lite droger der. Grunnen til at jeg i det hele tatt skrev de første postene, var fordi at skal man først skal ta med noe, er det greit å ta forhåndsregler. Både får de som faktisk bryter loven, og med tanke på de hardtarbeidende folka som arrangerer treffet.
Sitat av Sinister
Ja, det er jeg med på, og jeg er enig. Da jeg røyket på tg var jeg knapt 17år og litt mer umoden enn det jeg er idag. Som allerede nevnt, så hadde jeg ikke røyket noe om jeg hadde tatt turen i år. Men det var ikke det jeg diskuterte med Myhre. Det var hvorvidt media kommer til å framstille TG som noen drughaven. Det har ikke skjedd de siste årene og kommer neppe til å skje. TG fungerer ikke som noen rekrutteringssentral og det er realativt lite droger der. Grunnen til at jeg i det hele tatt skrev de første postene, var fordi at skal man først skal ta med noe, er det greit å ta forhåndsregler. Både får de som faktisk bryter loven, og med tanke på de hardtarbeidende folka som arrangerer treffet.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte mer på om politiet skulle slå til med en storrazzia eller lignende, eller antall tatte på annen måte skulle gå drastisk opp. Jeg er enig i at det ikke er et stort problem sånn det er i dag.
I fjor var det en gruppe som ble tatt. De fikk visstnok livstidsutestengelse.

Hva med å røyke Spice på TG. Vil narkobikkjene kunne lukte det?
Vel, har du blodsprengte øyer, pupiller som tallerkner tror jeg vaktene/politiet bryr seg fint lite om det er bestilit på internett eller ikke. Narkohundene vil nok ikke lukte det, men TG er fortsatt et rusfritt arrangement. Er du rusa ( og de buster deg), blir du kasta ut.
Hundene til politiet lukter på lang vei om noen har røyka eller hatt det i klærne. En kompis av meg som under russetiden røykte, når han skulle inni millitæret en månde senere hadde han på seg de samme skoene og den samme buksa(hadde joggebukse under russebukse). For å sjekke at de ikke hadde med seg noen stoffer inn, ble de sjekka av hunder. Hundene markerte han med engang, og han ble videre undersøkt. De fant aldri noe, men han var den første personen hunden luktet på
du som jobber på TG du burde sjekke MIRC kanalene under TG fordi det er UTROLIG mange som selger billig tobakk / snus og Sprit over MIRC kanalen . jeg selv var 16 år og jeg fikk kjøpt masse billig snus
Sitat av Toadftw
du som jobber på TG du burde sjekke MIRC kanalene under TG fordi det er UTROLIG mange som selger billig tobakk / snus og Sprit over MIRC kanalen . jeg selv var 16 år og jeg fikk kjøpt masse billig snus
Vis hele sitatet...
Jeg å. Men hva skal de liksom gjøre med det? De kan jo ikke kortrollere IRC.
Altså, de bryr seg slettes ikke om den form for salg/kjøp. Det er ikke noe de kan gjøre med uansett, og å etterforske noe sånt ville bare resultert i en haug av wasted penger.

Og hva er det å etterforske egentlig? At 16-åringer røker og snuser på TG er ikke akkurat en forside i VG. Like mye av det uten for skipet som inni, og foreldrene deres tror blindt på at dere ikke snuser/røker uansett(for da får du jo ikke lappen

Gleder meg til påske! ;D

EDIT: Tenkte kanskje på å rekrutere meg som tech crew, lurte egentlig på hva man trengte å vite for å bli tatt opp. Jeg er vel en all around-er, når det gjelder kunnskaper angående software/hardware.

Hvis det er noen viktige nøkkelpunkter kan du godt liste de her, og erfaringer hvis noen har vært crew før.
Sist endret av treimoz; 27. oktober 2008 kl. 21:15.
Jeg tror vi skal holde oss til rusrelaterte topics her i rusmiddelforumet. All annen snakk om TG kan dere ta i underforumet The Gathering.
hva med å bake litt på førehand? mix i det du vil ha, legg det i bilen og parker et stykke unna. Og aldri ha bilen/klær/stash i nærheten av hallen.

Bikkjene vil nok lukte at du har spist/røyket, men så lenge du ikke ser helt loka ut og ikke har på deg noe vil det nok gå bra. Men viss du vet du får lett røde puffed up øyne så er det en veldig dårlig ide.
Vil sei at det er en dårlig ide å ruse seg i det hele når det er et så kjent rusfritt arrangement.
Alle klarer seg uten i 5 dager.
▼ ... over et år senere ... ▼
Unnskyld off-topic, men var det narkohunder på TG10?
La ikke merke til noen ting jeg