Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 708
Har et av verdens latterigstl problemer, men finner ikke svaret. På Half Life 2 satte jeg opp oppløsning på litt for mye, noe som resulterte til at skjermen gikk i en såkalt stand by mode. Lurte på hvordan man får satt tilbake oppløsningen utenfor spillet. På steam har de en launch option, er det en linje det går å skrive inn her for å få resete det? Håper på et svar :P
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Viss jeg ikke er helt blank så kan du vel slette alt som har me Half life i regedit, og så configurere alt på nytt.
Finnes det ingen configfiler du kan redigere utenfor spillet? Jeg vet at f.eks Battlefield X lagrer profilinnstillingene i .con-filer som man lett kan redigere via notepad f.eks.
start regedit
gå til
HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Source\hl2\Settings
skift så screenheight og screenwidth til ønsket størelse
eks:screenheight = 768 og screenwidth = 1024

lykketil!

Edit:
Google har svar på det meste. bare så du vet det...

EDIT2:
du skal være ganske håpløs hvis du syns det er VANSKELIG å besøke registeret...
men men, gamer har vel altid vært gamere har de ikke?
Sist endret av LetMeBleedPLZ; 5. august 2005 kl. 22:27. Grunn: frekk kommentar
lage snarvei med -safemode?
dette vil ikke fungere(tror jeg), hadde samme problem med GTA:SA, endte med at jeg bytta skjerm for aa kunne fikse det....

EDIT: sorry, leste ikke godt nok, det de andre sa vil nok funke. men min funker aa, bare mye vanskeligere :P
Sist endret av BigFigWasp; 5. august 2005 kl. 22:08. Grunn: Idioti
Sitat av MartinB
dette vil ikke fungere(tror jeg), hadde samme problem med GTA:SA, endte med at jeg bytta skjerm for aa kunne fikse det....
Vis hele sitatet...
Selv om du ikke har fått det til tidligere betyr det ikke at det ikke går ann å fikse det.
Trådstarter
61 2
takker og bukker for svarene, det med regedit fungere det og tror jeg, var litt innom og såg. men det jeg gjorde var enkelt og greitt bare og starte hl2 med command -safe., funket brillefint. Nå har jeg også lært meg mer om regedit :P

Takker så meget