Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2913
Denne sangen jeg er på jakt etter, ble spillt på nrk mp3 for noen veker siden. Jeg lyttet en god del på kanalen for å støtte,høre på den igjen, men uten lykke. Jeg har også sett på spillelistene uten hel.

Så langt jeg husket var det en sang i dance sjangeren. Det var ei kvinne stemme, ganske lik groove armada, som sa noe sånt som: this song is very special, og : I made/play it for you discopeople. Hun holdt på en liten stund før hoveddelen satt inn.
nei kan ikke hjelpe deg her gitt, men tror jeg har hørt den før. gå inn på nrk.no og se etter spillelister osv, kanskje du finner en spille liste hvor du kan prøve deg fram ved å laste ned de du tror det er
Det vi brukere må vite før vi evt kan gi deg et svar, er en linje fra sangen. Vi ,å alltså vite litt mer enn at det var en kvinnestemme osv.
Jeg tror kanskje du mener den nyeste sangen til infernal (de som har hitten from paris to berlin). Er ikke 100% sikker på at det er den, da jeg bare har hørt den en gang.
Sitat av ^hunk^
Det vi brukere må vite før vi evt kan gi deg et svar, er en linje fra sangen. Vi ,å alltså vite litt mer enn at det var en kvinnestemme osv.
Vis hele sitatet...
Du bør lese gjennom bedre, han forklarer også noe av det kvinne stemmen forklarer.
Sitat av Bubble
Det var ei kvinne stemme, ganske lik groove armada, som sa noe sånt som: this song is very special, og : I made/play it for you discopeople. Hun holdt på en liten stund før hoveddelen satt inn.
Vis hele sitatet...
tror jeg vet hvem du mener.
hu sier noe sån som: This is a song that i sat down and wrote, because i think its necesary to play it here. + give yourself a great big round of aplouse, your beautiful! (tror jeg)
Desvere så vet jeg ikke sangtittelen eller artistnavnet.
Prøv å søk på det du husker ifra sangen på google. (eks: ''Give youself a great big round of aplouse'' elns)
Sjekke listene på nrk.no ? sende mail og spørre nrkmp3 om de kan være behjelpelig ?
Sitat av Putas
Jeg tror kanskje du mener den nyeste sangen til infernal (de som har hitten from paris to berlin). Er ikke 100% sikker på at det er den, da jeg bare har hørt den en gang.
Vis hele sitatet...
Enig, det høyrest ut som infernal. Driv å laster ned ein del songar frå dei no for å sjekka.

Edit: Nærmaste eg har kome er "Keen on Disco" med infernal, men eg trur ikkje det er den. Damestemma varer stort sett heile songen, og eh høyrer ikkje nokon av sitata de kom med.
Sist endret av Seigmann; 23. juni 2005 kl. 20:32.
hva heter foresten den nyeste til infernal?
Keen on Disco?
Trur det, men eg trur ikkje det er den han er ute etter.
gi meg en konkret/riktig linje fra teksten så skal jeg finne den jeg (prøve i værtfall)
Keen on disco, eller den sangen Bubble leiter etter?
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Infernal - From Paris to Berlin?
Bubble's Avatar
Trådstarter
44 0
Nei, det var ikke Infernal - From Paris to Berlin / Keen on disco, og det er jeg er glad for.

buffy er på sporet.


Sitat av buffy
tror jeg vet hvem du mener.
hu sier noe sån som: This is a song that i sat down and wrote, because i think its necesary to play it here. + give yourself a great big round of aplouse, your beautiful! (tror jeg)
Desvere så vet jeg ikke sangtittelen eller artistnavnet.
Prøv å søk på det du husker ifra sangen på google. (eks: ''Give youself a great big round of aplouse'' elns)
Vis hele sitatet...
Sangen hadde slike vers!

Jeg søkte litt på google på disse, uten resultat. Sangen er kanskje for ny? Har en følelse at vi snart finner fasiten.
Blir gira når folk snakker om en bra sang og ikke finner navnet.

SÅ fort noen finner en linje de vet er helt riktig ta å si i fra

Det jeg trenger å vite er:

HVilken kanal ble den spilt på? nrk p3?

Noen som vet hvem som hadde sangen? dj vibekke a-liste, b-liste? liksom hvem liste eller hvem som hadde programet den timen den sangen ble spilt

Og hvilken da den ble spilt. da er jeg nesten 100% sikker på å finne den for dere
Sist endret av Sokkull; 24. juni 2005 kl. 11:32.
Sitat av *Joachim*

HVilken kanal ble den spilt på? nrk p3?
Vis hele sitatet...
nei ikke nrk p3, nrk mp3. Bubble sier det i den første posten
Eg tipper, etter litt googling;
Solitaire - I like love (I love love)

edit; uten å ha høyrt den.
Bubble's Avatar
Trådstarter
44 0
Bingo !

hawkai googler nok bedre enn de fleste.

Det var Solitaire - I like love (I love love).

En stor takk til alle som hjalp til!
Wow. Jeg tipper at han googlet på "[sett inn noe dere husket av teksten her]" +lyrics, eller noe i den dur. Da finner du sangen 99/100 ganger.
Nja mongeland. Denne gangen måtte eg faktisk lese meg litt fram til kva song det var, så dette var ikkje sååå enkelt. Likevel, eg løyste det av den enkle formelen ;
"[noko av teksten]" på google
Så gjeld det å ikkje gi opp med ein gong då. Tok meg heile 2 minutt å finne denne.
Google er din venn Bubble. Din beste venn. Dersom ikkje Google klarer å finne sangen din, klarer sannsynligvis ikkje nokon andre det heller.