Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5720
Da er det klart for ett nytt Norges besøk av DJ Tiesto.

Etter de siste 3 årene med totalt utsolgte konserter med Tiesto er vi stolte av å presentere ett nytt besøk av en av Verdens aller mest kjente dj.
Tiesto har gitt ut en ny cd av den berømte og Grammy nominerte cd platen "In search of sunrise" for en liten tid tilbake, og har reist over hele verden for å promotere den. Tiesto får en helt fantastisk velkomst over hele verden. Han har spillt som resident dj i hele sommer på den berømte klubben privllege på ibiza. Hver eneste mandag har han fylt den enorme klubben, for så dagen etter fly vidre å spille for fans over hele globen.

Tiesto er en av få dj`s i verden til å få en Grammy nominasjon, han er den eneste dj som har spilt på åpnings sermonien av di olympiske leker.

Tiesto har gitt ut en rekke store radio hitter som har blitt spillt på radiostasjoner verden over. Tiesto har remixet flere av værdens største artister som Justin Timberlake, Madonna og Britney Spears, å stått på hoved scenen på enorme festivaler med de aller største artistene i verden.

5 Desember åpner dørene igjen på Sentrum scene i Oslo for en heftig kveld med DJ.Tiesto.
Lørdag 6.Desember står han på scenen i det nye konsert huset i Bergen, Nemlig Arenum.

Billetter legges ut til salg på www.billettservice.no om noen få dager.
GENIALT!!! Dette er sjef....
Vsauce
Rayes's Avatar
Trådstarter
Ja, det blir så utrolig bra!
woooohooooooo!
Blir 440,- for billett i følge tiesto.no om noen skulle lure.
Nei Tiësto har jeg gitt opp. Likte produksjonene hans før men nå er han mer VG-liste pop enn aldri før. Trancen han spiller er så sukkersøt og full av fløte at det ikke faller under min smak lengre

Men for all del, kjempeflott at vi får store artister innen elektronisk musikk til Norge, det er noe dette landet trenger mer av, altså et større klubbmiljø med både store og små artister.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Forrige gang han spilte i Norge utviklet festene seg til orgier av unger på E. Ikke akkurat vellykkede arrangement med tanke på å "spre musikken", Tierra.

Det er vel egentlig bare de aller yngste (og rånerne, jeg har ikke glemt dere) som fremdeles hører på Tiesto, og med tanke på hva og hvordan han spiller nå så er det ikke rare markedsføringsverdien for elektronisk musikk i det lenger IMO.
Jeg har hørt mye på Tiesto gjennom tidene, men får vel si at jeg har lagt han bak meg nå. Det nye skrapet han har laget den siste tiden er absolutt ikke det jeg hadde håpet på. Men når sant skal sies ser jeg det likevel på som positivt at det kommer større artister til Norge, med hensyn til at det forhåpentligvis er med på å skape et større elektronisk marked.

Men, jeg uteblir vel å komme på den ´konserten´.
Sitat av nso
Forrige gang han spilte i Norge utviklet festene seg til orgier av unger på E. Ikke akkurat vellykkede arrangement med tanke på å "spre musikken", Tierra.
Vis hele sitatet...
Bergen:

Jepp! Konserten på Nøstet ble en fiasko etter min mening. De legger vel årets konsert til Arenum, og da flasher det bare en ting i tankene mine: ZAP-PARTY! De der festene som ble arrangert for en 6-7-8 år siden i Arenum. Små barn som blandet kjærringdrugs og sovemedisin med sprit!

Når det kommer til musikken til Tiesto, skal man ikke legge skjul på at han har blitt mer commers de siste årene. Derfor holder jeg meg heller hjemme den kvelden og hører på "old Tiesto"

edit: Er det 18-års aldersgrense?
Sist endret av reklame; 23. oktober 2008 kl. 15:10.
Teit med 18 års grense på konserter osv, ta heller og forby alcohol og sett ned aldersgrensen.
(er selv 18+ btw)

Men er vel sansynligvis 18+ ja.
Sitat av Evelen2
Teit med 18 års grense på konserter osv, ta heller og forby alcohol og sett ned aldersgrensen.
(er selv 18+ btw)

Men er vel sansynligvis 18+ ja.
Vis hele sitatet...
Kan man komme inn med noen som er 18 år vis man er selv under 18 da?
Vsauce
Rayes's Avatar
Trådstarter
Faen, og jeg som fyller 18 10. desember!
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Nå har det allerede vært en tråd anngående dette, han kommer til Arenum I Bergen.
http://freakforum.nu/forum/showthrea...ghlight=tiesto
Hva er å foretrekke mtp plass? Arenum i Bergen, eller Sentrum Scene i Oslo?
Jeg fant heller ikke ut når Sentrum Scene sin konsert stenger, men på Arenum sine nettsider sier dem at de stenger kl 02.00.
Jeg gleder meg så sick mye til dette! Billettsalget begynner jo på fredag!!

Og bare sånn by the by liksom. Så vil ikke jeg si at musikken hans har blitt noe dårligere, bare litt annerledes. Han har fortsatt genialt bra musikk, musikk som ikke kan sammenlignes på det slakkeste med pop musikk. Som noen tidligere her skrev. Han har forandret stilen litt siden han først begynte, men ikke nødvendigvis til det dårligere. Jeg elsker fortsatt musikken hans like mye som jeg gjorde for 7-8 år siden da jeg først begynte å høre på trance - techno og electro musikk.
Vsauce
Rayes's Avatar
Trådstarter
Noen som kan svare på om man kan slippe inn hvis man ikke er fylt 18, på noe som helst vis?
Sist endret av Rayes; 23. oktober 2008 kl. 16:29.
Sitat av wargriff
Noen som kan svare på om man kan slippe inn hvis man ikke er fylt 18, på noe som helst vis?
Vis hele sitatet...
Nå skal ikke jeg si dette sikkert, men tror du kommer inn med en alkoholfri verge. Det vil vel si en som er over 20 år, og som er edru.
Sitat av Evelen2
Teit med 18 års grense på konserter osv, ta heller og forby alcohol og sett ned aldersgrensen.
(er selv 18+ btw)

Men er vel sansynligvis 18+ ja.
Vis hele sitatet...
Det er da overhodet ikke teit! Hva er begrunnelsen din? Jeg vil si det er mye hyggeligere for oss over 20, og ta oss noen drinker osv med folk som er over en viss alder, enn å ble rent ned av små drittunger som drakk seg SÅÅÅ drita hjemme....

Og det har vel ikke bare med deg å gjøre, men det er har nok også med at alkoholsalg gir ekstra penger i kassa....
Sitat av wargriff
Da er det klart for ett nytt Norges besøk av DJ Tiesto.

Tiesto er en av få dj`s i verden til å få en Grammy nominasjon, han er den eneste dj som har spilt på åpnings sermonien av di olympiske leker.

Tiesto har gitt ut en rekke store radio hitter som har blitt spillt på radiostasjoner verden over. Tiesto har remixet flere av værdens største artister som Justin Timberlake, Madonna og Britney Spears, å stått på hoved scenen på enorme festivaler med de aller største artistene i verden.

Billetter legges ut til salg på www.billettservice.no om noen få dager.
Vis hele sitatet...
Tiesto har nok innsett det selv. Det er ikke mange årene til han er en faling star. SE på dette tullet! Grammy. Madonna. justin. Å ikke minst BRETNEY? WTF Tiesto er blitt så komers at det er forferdelig. Back in the days hadde han respekt hos alle som digget trance. Han produserte GENIAL musikk å ikke minst underground.

Laget musikk for han likte å produsere, brydde seg ikke om hva andre syntes og ikke mist brydde seg ikke om pengene. Hvor er han nå? Nå lager han kun musikk for å tjene penger! Tiesto preget i sangene er borte å han remixier pop artister.

Sorry, Tiesto du var genial, nå er du bare en pengemaskin.
Hehe, aner jeg en haug missunnelse her?
Dersom du har hørt siste utgivelsen til Tiësto; In Search Of Sunrise 7 - Asia, så er ikke det mye VG-liste pop for å si det sånn.. Utrolig bra album!

Det er fremdeles komerst. synd å si men slik er det. penger penger penger
Sitat av tøffel
Det er fremdeles komerst. synd å si men slik er det. penger penger penger
Vis hele sitatet...
Wouldn't we all like that? hint hint...
Sitat av tøffel
Det er fremdeles komerst. synd å si men slik er det. penger penger penger
Vis hele sitatet...
At mange musikkere begynner og yte dårlig når dem blir kommersielle er jeg enig i, men at det er dårlig fordi det er kommerst er bare tull.

Når det gjelder spesifikt Tiësto har jeg ingen meninger.


Stemmer btw det tafsern
Ville mye heller vert en kommersiel DJ som lager Pop og tjener masse penger en en liten udnergrunds dj som ikke tjener en dritt
Sist endret av Evelen2; 23. oktober 2008 kl. 18:34.