Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3314
Hei,

er det på noen måte mulig å overvåke andre personers samtaler på msn, utenom at man er koblet til samme nettverk?
ja, keylogger.

Da får du inn hvert eneste tastetrykk de skriver.
Keylogger krever igjen enten fysisk tilgang til PCen, eller et blåst vesen som ikke har antivirus.
Eller i bestefall ekstreme kodeegenskaper.
Trådstarter
6 0
Sitat av Restyle
Keylogger krever igjen enten fysisk tilgang til PCen, eller et blåst vesen som ikke har antivirus.
Eller i bestefall ekstreme kodeegenskaper.
Vis hele sitatet...

Hehe. Ekstreme kodeegenskaper er nok ikke min greie.

Hva skal jeg gjøre hvis de ikke har antivirus? Hva er "oppskriften"?
Da sender du dem en fil de er nødt til å kjøre.
Du bør nesten lese litt om emnet. Søk på forumet, så vil du få opp informasjonen du trenger.

Wikipedia har alt "basic" info, og google har alt du lurer på.

Finnes en million keyloggere som ligger ute, pass på å laste ned en politelig en, slik at ikke du blir keylogga.
Sist endret av Restyle; 26. april 2008 kl. 01:28. Grunn: fjernet tulletegn.
De siste dagene har jeg laget en keylogger som laster opp det som skrives via FTP. Funker ok til msn også. Du kan se hva han som du sendte keyloggeren til skriver og hvem han snakker med, men ikke hva de han snakker med skriver... Hvis du er interessert, send PM
Sist endret av Oulie; 26. april 2008 kl. 01:40.
hahahaha "Eller i bestefall ekstreme kodeegenskaper" hahahaha
Du trenger lite til null kunnskap for å lage en keylogger.

Antivirus er lett å omgå, det krever bare litt logisk tankegang.

Jeg ville nok gått for en keylogger. Hvis du kjenner vedkommende hadde jeg kombinert det med litt sosial engineering.
Sist endret av Glyserol; 26. april 2008 kl. 02:06.
Litt OT: Når vi er inne på dette med keylogger. Vet mange hardware du får kjøpt, men hadde vært kjekt med en liten usb med keylogger på. Plugget den inn, startet programet og den startet å logge. Eksemplet her kunne vært å ta den med på skolen/arbeidsplass osv.
OT: Hvorfor skal du absolutt overvåke noen på msn? Tviler på at du hadde likt at noen satt og leste alt du skrev på msn, hvilke nettsider du besøker eller fikk alle passord du skriver inn på tastaturet. Det er egentli utrolig dårlig gjort..

Men for å svare på spørsmålet ditt... Du kan jo prøve å lage deg en trojaner eller noe som du sender til vedkommende over msn.

http://www.youtube.com/watch?v=YX4P-KS-j6c <-- link til youtube tutorial for å lage en trojaner jeg fant etter et kjapt google søk. Du kan også evt. sjekke ut andre videoer.
Sitat av skidude
OT: Hvorfor skal du absolutt overvåke noen på msn? Tviler på at du hadde likt at noen satt og leste alt du skrev på msn, hvilke nettsider du besøker eller fikk alle passord du skriver inn på tastaturet. Det er egentli utrolig dårlig gjort..

Men for å svare på spørsmålet ditt... Du kan jo prøve å lage deg en trojaner eller noe som du sender til vedkommende over msn.

http://www.youtube.com/watch?v=YX4P-KS-j6c <-- link til youtube tutorial for å lage en trojaner jeg fant etter et kjapt google søk. Du kan også evt. sjekke ut andre videoer.
Vis hele sitatet...
Enig med deg på det første. Tenk deg om før du overvåker noen, det er kanskje ikke alt du bør se.
Og hvis du først gjør det, må du regne med at det kan få konsekvenser.

Uansett, den videoen var lame.
Sitat av sFilez
Uansett, den videoen var lame.
Vis hele sitatet...
Hehe, enig med deg der Kunne funnet en bedre tutorial men siden jeg rett og slett ikke liker keylogging og ødelegging for andre orket jeg ikke legge så mye energi idet. Jeg så ikke gjennom hele videoen heller. Men trådstartar har sikkert såpass mye kunnskap at han klarer å finna en bedre tutorial selv.
Trådstarter ville bare informere om at du kan få passe store problemer om vedkommende du keylogger oppdager dette. Dessuten som sagt tideligere, hva hadde du sagt om jeg hadde installert kameraer overalt i huset ditt og overvåket alle telefonene dine? Det er jo akuratt det du kommer til å gjøre mot de du keylogger, bare virtuelt. Tenk deg om noen hundre ganger for du gjør dette, du har ikke en drit med hva denne personen du skal keylogge snakker om over msn, ol. Pass på dine egne ting!
Trådstarter
6 0
Sitat av Oulie
De siste dagene har jeg laget en keylogger som laster opp det som skrives via FTP. Funker ok til msn også. Du kan se hva han som du sendte keyloggeren til skriver og hvem han snakker med, men ikke hva de han snakker med skriver... Hvis du er interessert, send PM
Vis hele sitatet...
Går ikke å sende pm, fordi jeg har for få innlegg, mulig du kan ta det over her?

Har nå lasta ned noe keylogger greier her. Men hvordan kan jeg få sendt det via msn, og kan jeg endre filen slik at det blir mer "attraktivt" å installere/åpne/motta?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har ikke pc'n antivirus du skal "overvåke" så hadde det nok vært litt mer morro med en t-rojan. Ofte så har de også online/offline keyloggere. Online= du ser hva de skriver i sanntid, Offline er hva de har skrevet, der henter du loggen. + at du kan se webcam, se i filene, laste ned filene osv.
Tips kanskje,shark 3.1, turkojan 4.0, bifrost, Slh,
Du kan gjøre mest med shark 3.1, selv om den er dårlig med firewall, turkojan er også masse god.
Begge har online/offline keyloggere etter det jeg husker.

Bruk no-ip eller dyndns adresse på server du lager: tr-ojan= lager server som kobler seg
opp mot din no-ip.com/dyndns.com. Om de du skal overvåke restartrer eller for ny ip adresse pga ett eller annet så kobler den opp mot no-ip.com/dyndns.com adressen.
No-ip.com/dyndns.com setter du din ip adresse på, så den kobler seg videre til din computer. Høres kanskje mye ut dette, men ikke så vansklig. Test det ut på deg først, så du ser at det funker.

Serveren blir en exe fil som du starter på offerets pc.
Sist endret av Zagge; 4. mai 2008 kl. 03:03.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
et spørsmål her! er det mulig å legge denne exe fila inn i ei mp3 fil på en måte? alså....jeg skal sende en sang til en kompis på msn, og når han da trykker på sangen for å høre så aktiverer exe fila seg?

hmm....
Rosinbolle: Nei. Gi opp. Det går ikke.

Emnet diskutert til døde: http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=jpeg+exe og http://www.freakforum.nu/forum/showt...light=jpeg+exe
Sist endret av Ozma; 7. oktober 2008 kl. 23:59.
Sett dems msn på logging, share dems logg folder, da er det bare og lese når du vil
genialt evelen2, sørlendinger er smarte

edit: dette er jo xml-filer, så det burde jo fint gå an å lage en php snutt som fjerner <> taggene og formaterer teksten riktig. bare en tanke, you do the hard work
Sist endret av VivaLatrina; 8. oktober 2008 kl. 13:06.
Ardamax Keylogger er et fint alternativ til en keylogger.

Du kan velge om du skal få "loggene" på epost eller ftp. Du kan også velge om du bare vil ha log fra forskjellige "IM" programmer, bilder, og internett.

Men så kommer problemet! Problemet er at antivirusprogrammet fanger det opp. Men klarer du installere og kanskje legge det inn under "exeptions" elns. Så skal dette gå bra!

Dette er jo bare et alternativ vist du har fysisk tilgang til offeret ditt!
Sitat av VanXo
Ardamax Keylogger er et fint alternativ til en keylogger.

Du kan velge om du skal få "loggene" på epost eller ftp. Du kan også velge om du bare vil ha log fra forskjellige "IM" programmer, bilder, og internett.

Men så kommer problemet! Problemet er at antivirusprogrammet fanger det opp. Men klarer du installere og kanskje legge det inn under "exeptions" elns. Så skal dette gå bra!

Dette er jo bare et alternativ vist du har fysisk tilgang til offeret ditt!
Vis hele sitatet...

Kan du gi meg en sikker kilde der jeg kan laste det ned? Så er du grei
Noen linker her som er brukenes?
Nå fikk jeg lyst til å bruke keylogger :-)))
Du kan jo bruke 3xt4cys trojan guide som et utgangspunkt.
Sist endret av penetration; 8. oktober 2008 kl. 15:48.
Download:
Last ned Ardamax Keylogger her.

Litt help her


Jeg kan desverre ikke finne den tutorialen jeg var ute etter. Men jeg skal se om jeg finner den senere!


For å finne "serial" er det bare å bruke google!
Tror kanskje det ligger på serial.ws men er ikke sikker.
Det er en stund siden jeg har brukt Ardamax!

Bare spørr vist det er noe!
Sitat av VivaLatrina
genialt evelen2, sørlendinger er smarte

edit: dette er jo xml-filer, så det burde jo fint gå an å lage en php snutt som fjerner <> taggene og formaterer teksten riktig. bare en tanke, you do the hard work
Vis hele sitatet...
Eller bare kopiere xml filene til din lokale msn-loggmappe, og bruke "logghistorikk" i din egen msn, da vises de normalt.
VanXo: det kom opp at det var spyware å drit i den nedlastings linken din..
Sitat av ToreTust
VanXo: det kom opp at det var spyware å drit i den nedlastings linken din..
Vis hele sitatet...
Rart det når du laster ned en keylogger ? Sikkert gjenkjent som fy-vare av virusprogrammet ditt..
Sitat av ToreTust
VanXo: det kom opp at det var spyware å drit i den nedlastings linken din..
Vis hele sitatet...
Du finner ikke en version du kan stole mer på enn den fra produsenten selv.