Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 547
Hatt det sånn før og det gikk over men sykt ubehagelig. Tar aldri makka men fikk plutselig masse og sovet lite, spist lite men er hydrert.

Noen andre som får denne følelsen og hva kan hjelpe mot hypokonder-noiaen?

Det var siste gang jeg rører den ekle driten der
De gangene jeg har vært våken lenge på Amfetamin har jeg ofte fått uforklarlige smerter rundt omkring i kroppen og begynt å stresse med det.

Ofte kan man drikke mye, men allikevel være dehydrert fordi man pisser det rett ut igjen. Spesielt om man ikke har spist nok, da salt gjør at du holder på vannet du drikker. Du har ikke fått i deg nok mat, og mangler dermed salt, og i tillegg har du nok svettet en del og mistet en del salter på den måten.

Amfetamin trekker sammen blodårene og gjør at blodsirkulasjonen blir dårligere (derav makkapikk) og kan være en årsak til smertene.

Har du runket masse eller sittet mye i samme stilling? Har du urinert veldig mye?

Få i deg et godt og varmt måltid med noe krydder og salt og drikk vann, før du avslutter med en kopp te eller varm honningmelk. Varm opp kroppen slik at sirkulasjonen forbedres.
Om du har Aspirin er det blodfortynnende og smertestillende.

Og sørg for noen timer med soving i det minste.

Det går over
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 11:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for utfyllende svar!

Så ikke noe å ha veldig noia for?

Ikke runka mye, men har vært sykt intenst og digg. Noen ganger slapp og sjelden gang hard. Sliter ikke med ereksjon til vanlig, men kjenner det mer på makka. Nesten litt for mye.

Skal få i meg noe salt når jeg får opp appetiten. Tok siste stripene for en time siden.

Fy og faen for et jævlig dop. Never again. Sist gang var under pandemien og mega-depresjon som de fleste fikk.

Takk igjen 🙏
Sitat av Mickey Znourke Vis innlegg
Takk for utfyllende svar!

Så ikke noe å ha veldig noia for?

Ikke runka mye, men har vært sykt intenst og digg. Noen ganger slapp og sjelden gang hard. Sliter ikke med ereksjon til vanlig, men kjenner det mer på makka. Nesten litt for mye.

Skal få i meg noe salt når jeg får opp appetiten. Tok siste stripene for en time siden.

Fy og faen for et jævlig dop. Never again. Sist gang var under pandemien og mega-depresjon som de fleste fikk.

Takk igjen ��
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig!

Nei, du trenger ikke å ha noia Så lenge det ikke er påfallende vondt og du vurderer legevakt liksom.

Du sier du skal spis!e når apetitten kommer tilbake. Jeg vil argumentere for at du bør spise noe med en gang, tving i deg noe som er enkelt. Frukt, havregrøt med sukker/honning, melk, smør og litt salt. Frokostblanding, knekkebrød (med noe å drikke da tørr mat kan være litt vrient å få i seg). Drit i apetitten og spis NÅ, så vil du føle deg bedre med en gang og unngå skikkelig kjip nedtur og lavt blodsukker.
Alle som har stuket på makka har opplevd merkelige smerter, ofte grunnet sittestilling, mangel på næring/væske og spesielt mangel på søvn - uten søvn får ikke kroppen reparert seg skikkelig og man blir ekstra sensitiv.

Hva er grunnen til at du synes det er så jævlig?

Hvor mye har du tatt over hvor lang tid?

Har du noe å roe ned med? Typ Sobril eller Valium? Det kan hjelpe med å roe ned hvis du synes det er skikkelig jævlig. Bare vær forsiktig med jevnlig bruk.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 11:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk igjen ��

Jævlig fordi jeg synes det bare er så ekkelt i lengden og at jeg ikke klarer å ha en pose hjemme uten at jeg må snorte bort hele på noen dager. Men oppturen er jo konge da, bare håper ikke nedturen kommer til å vare i lang tid ettrrpå? Kanskje ingen nedtur i det hele tatt?

Har kvetiapin /seroquel, men bør kanskje vente litt med de?

Nå føler jeg mest overtrøtt...litt nerver pga søvnmangel og skrukken haha.

Fikk i meg en couscoussalat og spekemat!
Sitat av Mickey Znourke Vis innlegg
Takk igjen ��

Jævlig fordi jeg synes det bare er så ekkelt i lengden og at jeg ikke klarer å ha en pose hjemme uten at jeg må snorte bort hele på noen dager. Men oppturen er jo konge da, bare håper ikke nedturen kommer til å vare i lang tid ettrrpå? Kanskje ingen nedtur i det hele tatt?

Har kvetiapin /seroquel, men bør kanskje vente litt med de?

Nå føler jeg mest overtrøtt...litt nerver pga søvnmangel og skrukken haha.

Fikk i meg en couscoussalat og spekemat!
Vis hele sitatet...
Godt å høre at du fikk spist litt, og sunn mat i tillegg! Gi det en time så lover jeg deg at du føler deg litt bedre.

Hvor mye Amfetamin har du brukt denne gangen og hvor mange døgn har du holdt på?

Seroquel er i min mening etter å ha lest mye om det og brukt det mye noe skikkelig herk. Hvis du uansett er litt trøtt ville jeg droppet det. Kun i nødstilfeller hvor man MÅ skru av rusen og sove, f.eks hvis noen holder på å bli psykotiske.

Nå vet jeg ikke hvor erfaren du er, men nedturen kommer an på hvor mye du har brukt.
Holdt på i flere dager uten ordentlig søvn og lite mat? Da har du en saftig nedtur å se frem til.

Holdt på i et døgn med moderate doser? Da bør du være relativt good etter mat og søvn, bare litt slapp og litt sug etter mer speed.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 12:18.
Har prøvd flere ganger, men alltid med store mellomrom og i i store bolker.

Så holdt på i fire dager med økt toleranse og lite søvn. Kanskje 3-4 timer. Ingenting i natt så skal legge meg snart.

Skrukken er fortsatt sensitiv når jeg logger på siden men ikke når jeg sitter.

Er liksom den muskelen man strammer når man ler så det er sykt ubehagelig nå som jeg er overtrøtt og ler av alt. Får klaus av det og håper det går over snart.

Hadde du hatt lignende følelse i samme området?

Ligger på 100 i puls. Siste stripa var vel for 4 timer siden ish.

Sykt kult at du tok deg tid til å gi gode svar og være litt mental støtte. Sender masse karmapoeng tilbake <3