Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2958
Hvis du ikke kjenner til goatse-fenomenet kan du jo legge til hva den handler om siden jeg ikke skjønte en dritt av tittelen.
Den har med at islam prøver å ta over verden og filmen viser diverse videoklipp, bilder, skriftsteder og avisutklipp av overskrifter.

Må si den var sterk og jeg likte den ikke, vil heller ikke kommentere den noe særlig.
Veldig subjektiv film, ikke rart den er omdiskutert. Finnes mange slike filmer ute på nettet om både islam, kristendommen, scientology osv. Denne filmen blir for ensrettet og kan påvirke myke hoder som er lettpåvirkelige.

http://www.youtube.com/watch?v=JQXh20OuhIc - Film som forteller at ikke alle muslimer er ekstremister som ønsker å overta verden, men kun har en religiøs tro om at det finnes mer etter livet.

http://www.youtube.com/watch?v=WWyJJQbFago - En veldig bra film om hvor lik våre to "verdener" i vest og øst egentlig er. Vi kjemper, vi lider og vi har drømmer.
Da ble filmen fjernet fra liveleak som følge av drapstrusler. Ser ikke folk at dette er en direkte trussel mot ytringsfriheten? Det eneste denne filmen inneholder er EGNE uttalelser og meninger fra muslimer. Ser ikke helt problemet med den?
Sitat av raven007
Da ble filmen fjernet fra liveleak som følge av drapstrusler. Ser ikke folk at dette er en direkte trussel mot ytringsfriheten? Det eneste denne filmen inneholder er EGNE uttalelser og meninger fra muslimer. Ser ikke helt problemet med den?
Vis hele sitatet...
Idioten som laga den sa at man må utrydde islamistene.. Det er forskjell på ytringsfrihet og trusler.
Alt i filmen er sant! Så kommer "men'et".

De har bare trukket frem det verste i islam. Alle er ikke terrorister selv om noen vil ha det til det. Det KAN sammenlignes med nazisme, når de vil utrydde jøder, homser og den vestlige kultur og overta verden.

Skremmende likt nazistenes tankegang!
Så filmen i går. Dette var dårlig! Kan ikke forstå at den har særlig fornærmende kraft, annet enn evt. mot folk med hentesleik.
Litt ot:
Var også noe sånt på halvseint i går btw...
Sitat av AudunlS
Alt i filmen er sant! Så kommer "men'et".

De har bare trukket frem det verste i islam. Alle er ikke terrorister selv om noen vil ha det til det. Det KAN sammenlignes med nazisme, når de vil utrydde jøder, homser og den vestlige kultur og overta verden.

Skremmende likt nazistenes tankegang!
Vis hele sitatet...
Problemet er bare at han prøver å få det som cirka 1 % av Nederlands muslimske befolkning faktisk mener, er den samlede byrde for hele det islamske samfunn og dermed burde de utryddes. Det er der propaganden kommer inn.
Ligger den noen annen plass?
Kunne tenkt meg å sett dette.
Broren min lasta den ned før den forsvant.. Kan be han legge den opp et sted i morra.
Menne jødene har mye skyld i krig i midtøsten og driver fremdeles på. Gidder ikke å begynne å snakke om Israel, i og med at jeg bare blir kalt en nazist eller terrorist -.-
Sist endret av Lulz; 29. mars 2008 kl. 17:18.
Sitat av Lulz
Smart jentunge... 3 år gammel og vet det meste om jødene ^^
Vis hele sitatet...
Hold kjeft. Du har i tidligere tråder markert deg som en rasistjævel og har ingen rett til å spre om det med enda mer drittsnakk.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Lulz
Menne jødene har mye skyld i krig i midtøsten og driver fremdeles på. Gidder ikke å begynne å snakke om Israel, i og med at jeg bare blir kalt en nazist eller terrorist -.-
Vis hele sitatet...
Nå vil jeg ikke ta standpunkt til hva Israel har eller ikke har skyld i, men Jøder != Israel, bare så det er sagt.
Sist endret av Tias; 29. mars 2008 kl. 17:17.
Sitat av DonTomaso
Hold kjeft. Du har i tidligere tråder markert deg som en rasistjævel og har ingen rett til å spre om det med enda mer drittsnakk.
Vis hele sitatet...

Er da rart at jeg mener det jeg mener? Beklager at jeg ikke liker dreping...
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Filmanmeldelse:

Fitna åpner med et vers om at muslimer oppfordres til å utøve terror mot alle fiendene av Islam. Det ironiske er at filmen kommer fra en person som sannsynligvis selv er kristen, og som selv bekjenner seg til en bok som er fyllt opp med draps- og lemlestelsesoppfordringer (Bibelen).

Deretter viser filmen noen bilder av flyene som krasjer inn i WTC, for å konstruere en sammenheng mellom Islam og noe alle kan være enige om at er forferdelig. Helt primitiv propaganda hittil, med andre ord.

Neste avsnitt: Utdrag fra taler fra mindre intelligente muslimske ledere, som kun et fåtall muslimer vedkjenner seg. Disse sier standard-ting, som at Vesten må ødelegges, at strupene til vestlige skal kuttes, osv.

Så ser vi et lite barn på 3 år, som snakker om at jøder er aper. Javel, greit; hvis du spørr en norsk 3-åring om Bergensere, så vil barnet sannsynligvis svare at de er skrytete og bråkete. Så hittil ser jeg klarer jeg ikke helt å se noe annet enn en oppkonstruert konflikt.

Deretter følger flere klipp som viser forferdelige handlinger utført av Islamister. Det kommer som perler på en snor, før filmen slutter med å trekke paraleller mellom nazismen, kommunismen og Islam. Til slutt hører vi en tikkende lyd, som insinurer at Islam er en tikkende bombe.

Jeg har sannsynligvis aldri brukt 16 minutter og 48 sekunder på en så dårlig måte før, i hele mitt liv. Filmen er en dårlig produsert propaganda-smørje, som ikke vekker en eneste intelligent tanke. I tillegg er den drepende kjedelig. Terningkast 1.
Sist endret av Stormen; 29. mars 2008 kl. 17:32.
Sitat av Stormen
Filmanmeldelse:

Fitna åpner med et vers om at muslimer oppfordres til å utøve terror mot alle fiendene av Islam. Det ironiske er at filmen kommer fra en person som sannsynligvis selv er kristen, og som selv bekjenner seg til en bok som er fyllt opp med draps- og lemlestelsesoppfordringer (Bibelen).

Deretter viser filmen noen bilder av flyene som krasjer inn i WTC, for å konstruere en sammenheng mellom Islam og noe alle kan være enige om at er forferdelig. Helt primitiv propaganda hittil, med andre ord.

Neste avsnitt: Utdrag fra taler fra mindre intelligente muslimske ledere, som kun et fåtall muslimer vedkjenner seg. Disse sier standard-ting, som at Vesten må ødelegges, at strupene til vestlige skal kuttes, osv.

Så ser vi et lite barn på 3 år, som snakker om at jøder er aper. Javel, greit; hvis du spørr en norsk 3-åring om Bergensere, så vil barnet sannsynligvis svare at de er skrytete og bråkete. Så hittil ser jeg klarer jeg ikke helt å se noe annet enn en oppkonstruert konflikt.

Deretter følger flere klipp som viser forferdelige handlinger utført av Islamister. Det kommer som perler på en snor, før filmen slutter med å trekke paraleller mellom nazismen, kommunismen og Islam. Til slutt hører vi en tikkende lyd, som insinurer at Islam er en tikkende bombe.

Jeg har sannsynligvis aldri brukt 16 minutter og 48 sekunder på en så dårlig måte før, i hele mitt liv. Filmen er en dårlig produsert propaganda-smørje, som ikke vekker en eneste intelligent tanke. I tillegg er den drepende kjedelig. Terningkast 1.
Vis hele sitatet...

Var jo kjedelig ja... Sett alt før...
En må huske på at det er en forskjell imellom islamister og muslimer, for min del kan vi gjerne kvitte oss med islamistene i Europa.. Muslimer= den vanlige muslim, Islamister= De som gjerne vil sprenge hodet av vesten. Stormen, du sier at filmen konstruerer en sammenheng mellom 9/11 og islam, men har ikke en muslimsk terrororgaisjasjon tatt på seg skylden for angrepet. Du påstår også at konflikten som blir portrettert i filmen er oppkunstruert, men for meg virker bombene på togstasjonen i Madrid veldig virkelige...
Sitat av Drachir
En må huske på at det er en forskjell imellom islamister og muslimer, for min del kan vi gjerne kvitte oss med islamistene i Europa.. Muslimer= den vanlige muslim, Islamister= De som gjerne vil sprenge hodet av vesten. Stormen, du sier at filmen konstruerer en sammenheng mellom 9/11 og islam, men har ikke en muslimsk terrororgaisjasjon tatt på seg skylden for angrepet. Du påstår også at konflikten som blir portrettert i filmen er oppkunstruert, men for meg virker bombene på togstasjonen i Madrid veldig virkelige...
Vis hele sitatet...
Problemet er at det blir så forbanna lavpanne å bruke koblingen mellom 9/11 og islam til å dømme 1 milliard mennesker som terrorister. Jeg vet at filmen naturligvis ikke sier dette i klartekst, men det er jo ingen som ikke forstår filmens budskap; Islam er farlig og må bekjempes.

Jeg husker like godt som hvermansen saken fra Sverige der pastoren i knutby, Helge Fossnes, drpte og voldtok i Jesu navn. Bare ett av mange eksepler på at det skjer nok av faenskap utført av folk med ulike religioner. Men, av en eller annen grunn er det bare når handlingene blir utført av muslimer at enkelte folk demoniserer alle representanter for religionen for noe enkelte maniacs har gjort.

Det er rart at hver gang det er en muslim som gjør noe galt legger man vekt på at han er muslim, mens hver gang noen fra andre grupper gjør noe blir ikke dette nevnt...
Sitat av DonTomaso
Hold kjeft. Du har i tidligere tråder markert deg som en rasistjævel og har ingen rett til å spre om det med enda mer drittsnakk.
Vis hele sitatet...
hva med de som hyler og skriker om muslimene er ikke de tilsvarende "rasistjævler" ?

interessant hvor mange lag med indoktrinering som lar seg avdekke når noen kommer med kritikk mot jødene.
Jeg ble rett og slett lei meg av å se Fitna. Det er ganske enkelt tragisk at et budskap som dette blir gitt så mye oppmerksomhet. Noe av det verste er når filmen forsøker å skape et bilde av at alle muslimer er en trussel, og trekker frem statistikk om hvor mange muslimer det er i Europa som en del av dette argumentet. Det er så provoserende når mennesker som Wilders forsøker å viske ut forskjellene mellom de klart definerte begrepene muslim og islamist.

Som det allerede er blitt påpekt; en muslim er en som tilhører religionen islam, mens en islamist er en som mener at den eneste riktige måten å styre en nasjon og et folk, er etter sharia. Blant islamister har man naturligvis varierende grader av ekstremisme. Det spenner fra reformistene blant Muslimbrødrene i Egypt, som vil innføre sharia gjennom demokratiske valg, til fundamentalister som ikke bare vil innføre sharia med makt i eget land, men også i resten av verden.

Det er ingen tvil om at det er en pågående verdikonflikt mellom demokratiske og islamistiske ledere, og en kulturkonflikt mellom det vestlige liberale livssynet og fundamentalistisk islamisme. Men når Geert Wilders sprer sitt forenklede, fordummende hatbudskap, mener jeg dette er minst like konfliktskapende som uttalesler fra fundamentalistiske imamer, og en like stor trussel for det liberale demokratiet han mener vi må kjempe for, både direkte og indirekte.

Det hadde vært så deilig hvis en som Geert Wilders, som er tydelig engasjert i debatten om islamisme i Europa og verden forøvrig, tillot seg selv en litt mer forsonende tone. Dersom flere vestlige politikere gikk inn for å se på hva man kan gjøre for å skape bedre dialog med moderate muslimer, istedenfor å nøre opp under overdramatiserte fiendemyter, og forsterke hatet og polariseringen, tror jeg man kunne se langt mer positive resultater enn Fitna vil skape.

Jeg vet ærlig talt ikke hva Wilders forventer å få ut av å presentere disse koran-sitatene og vise halshuggelser og løse hoder. Ønsker han å skape debatt? Ønsker han å provosere? Jeg tror at det eneste som kommer ut av en hatdeklarsjon som dette er enda mer hat og sinne.
Sitat av eskilf
Idioten som laga den sa at man må utrydde islamistene.. Det er forskjell på ytringsfrihet og trusler.
Vis hele sitatet...
Etter det jeg greier å huske sto det skrevet noe som at man må utrydde islamiseringen. Det er en vesentlig forskjell på de ordene.
Filmen var overdrevet. Ikke alle muslimer er voldelige, men en god del. Og det med 11. sep... Var ikke det jødenes og Bush' verk? Veldig mye diskusjoner om det...


Han som har laget filmen ser ut til å ha jødisk bakrunn, siden han tar med alt hat muslimer har mot jøder, noe som er forståelig etter hva Israel har gjort mot Palestina, Libanon, og andre arabiske og muslimske land.


Hvorfor har ingen laget film om Amerikanere? Eller jøder? Sprenge Japanske byer med atom våpen, drepe tusenvis av sivile i krig, drive moderne krigføring mot land som omtrent ikke kan forsvare seg, bruke mindre typer av atom våpen i Vietnam, osv er greit? Egentlig har ikke muslimer og islamister gjort så mye annet enn å drepe sine egne kvinner, og sprenge seg selv i sine egne land. De er veldig flink med trusler og ta liv av turister, men det kan ikke sammenlignes med all drap på sivile som Amerika har skyld i, eller hva?


Og forresten... Visste dere at Konsentrasjons leirer var brukt av amerikanere og engelskmenn før tyskere?
Sist endret av Lulz; 30. mars 2008 kl. 21:27.
Lulz, visste du forresten at de fleste land har gjort ett eller annet forferdelig bare du graver litt, Norge har jo forsåvidt vikingferder og mange kriger mot Sverige og Danmark. Ingen land er snille, men noen er litt slemmere enn andre...
Som en kritisk, dog propagandafylt og partisk film mot muslimske ekstermister, var den middelmådig. Da han sier at "dette er Islam, alle muslimer er slik, avskaff dem" får jeg like lyst til å sette Fatwa på ham som det muslimene gjør.

Den er laget for å provosere, og det gjør den også.
Sitat av Lulz
Filmen var overdrevet. Ikke alle muslimer er voldelige, men en god del.
Vis hele sitatet...
Her tar du del i nøyaktig den samme generaliseringen Wilders gjør i Fitna. Hva skal det bety at "en god del" av alle muslimer er voldelige? Hvor mange av de 1 milliard muslimene i verden vil du si er en god del, hvis du skal gjøre et grovt anslag?
Sitat av Dynge
Her tar du del i nøyaktig den samme generaliseringen Wilders gjør i Fitna. Hva skal det bety at "en god del" av alle muslimer er voldelige? Hvor mange av de 1 milliard muslimene i verden vil du si er en god del, hvis du skal gjøre et grovt anslag?
Vis hele sitatet...
Vel.. De lever i land hvor det er krig, der de dreper kvinner, driver med omskjæring, tar liv av mennesker som er annerledes, osv osv... Så jeg tror det blir en god del ja...

Men hadde vi hatt samme religion og samfunn, så hadde vi nok vært veldig like.
Sist endret av Lulz; 31. mars 2008 kl. 08:16.
Sitat av Lulz


Hvorfor har ingen laget film om Amerikanere?
Vis hele sitatet...
Michael Moore


Sitat av Lulz
Eller jøder?
Vis hele sitatet...
Leni Riefenstahl (med forbehold om typo)
Sitat av Lunicks
Michael Moore



Leni Riefenstahl (med forbehold om typo)
Vis hele sitatet...

Hvorfor poster ingen dem på forumet? Akkurat som bare Islam og muslimer har skyld i alt...
Sitat av Lulz
Vel.. De lever i land hvor det er krig, der de dreper kvinner, driver med omskjæring, tar liv av mennesker som er annerledes, osv osv... Så jeg tror det blir en god del ja...
Vis hele sitatet...
Du generaliserer igjen. Medias bilde er at alle muslimske land er full i krig, men dette er feil. I de få landende der majoriteten av befolkningen er muslimer og det er krig i landet, er det sporadisk krigføring i noen steder av landet, og mest små konfrontasjoner.

Omskjæring er ikke farlig eller inhumant, med mindre gjort mot kvinner.

Dreper alle muslimer kvinner? Selv om mange muslimer er opptatt av ære, og har andre synspunkter på dette enn vi har, betyr ikke det at alle muslimer myrder kvinner.

Sitat av Lulz
Hvorfor poster ingen dem på forumet? Akkurat som bare Islam og muslimer har skyld i alt...
Vis hele sitatet...
Fordi Leni Riefenstahl var nazist.


Du burde virkelig revurdere dine synspunkter.
Vidar Kleppe (som akkurat ble gjenvalgt som leder for det ironisk navngitte partiet Demokratene) anbefaler alle å se denne filmen. Det sier egentlig nok for meg. Partiet linket fredag til filmen fra sine hjemmesider, og viste den på storskjerm på landsmøtet i helgen (kilde). Da slipper du å lure på hvilket parti du skal stemme neste gang, Lulz.

Vi får en større og større andel av muslimer her i landet. Det er ikke bra, sier Kleppe.
Vis hele sitatet...
Herregud.
Sist endret av capo420; 31. mars 2008 kl. 10:13.
Sitat av Lunicks
Du generaliserer igjen. Medias bilde er at alle muslimske land er full i krig, men dette er feil. I de få landende der majoriteten av befolkningen er muslimer og det er krig i landet, er det sporadisk krigføring i noen steder av landet, og mest små konfrontasjoner.

Omskjæring er ikke farlig eller inhumant, med mindre gjort mot kvinner.

Dreper alle muslimer kvinner? Selv om mange muslimer er opptatt av ære, og har andre synspunkter på dette enn vi har, betyr ikke det at alle muslimer myrder kvinner.



Fordi Leni Riefenstahl var nazist.


Du burde virkelig revurdere dine synspunkter.
Vis hele sitatet...

Kanskje litt hardt å ta i med "full av krig", men det er krig og uro der nede, og man kan ikke være trygg. Og omtrent alle muslimer (mannlige så klart) ser ned på kvinner, og har sikkert ikke noe problem med å drepe en kvinne. Omskjæring er ikke inhumant? Omskjæring, selv på bare gutter er omtrent slik som på disse syke "bme" videoene som du finner på nettet... Så lenge det er en kniv og kjønnsorganer inni i bildet og grunnen ikke har noe ved sykdom eller nødvendighet, så er det sykt. Og muslimer utfører omskjæring på kvinner også.

Jeg liker ikke omskjæring i det hele tatt, med mindre det er behov for det... F.eks trang forhud, sykdom, osv...

I USA omskjærer de gutter for å forhindre dem i å starte å onanere, siden det ble sett på en synd... Muslimer og jøder gjør det fordi en profet eller en gud sa det...
Sist endret av Lulz; 31. mars 2008 kl. 18:21.
Sitat av Lulz
Kanskje litt hardt å ta i med "full av krig", men det er krig og uro der nede, og man kan ikke være trygg. Og omtrent alle muslimer (mannlige så klart) ser ned på kvinner, og har sikkert ikke noe problem med å drepe en kvinne.
Vis hele sitatet...
Du er en utømmelig forbanna kilde til visdom, du. Hvor henter du alle disse "faktaene" fra?

Og omskjæring er ikke inhumant, om enn unødvendig.
Sitat av Lunicks
Du er en utømmelig forbanna kilde til visdom, du. Hvor henter du alle disse "faktaene" fra?

Og omskjæring er ikke inhumant, om enn unødvendig.
Vis hele sitatet...
Hadde du likt at noen hadde kappa av deg forhuden bare på grunn av at en profet ba om det? Og noen ganger gjør de det på tenåringer, og ikke bare å nyfødte barn...
Sitat av DonTomaso
Hold kjeft. Du har i tidligere tråder markert deg som en rasistjævel og har ingen rett til å spre om det med enda mer drittsnakk.
Vis hele sitatet...
Dette er da ingen barnehage, og folk burde vel få si hva de mener, synes jeg.

Sitat av Lulz
Var jo kjedelig ja... Sett alt før...
Vis hele sitatet...
Tingen er att denne filmen ikke er for de som har sett eller lest om det før, filmen er hovedsaklig laget for å vekke og informere folk i Nederland og andre europeiske land om konsekvenser av stor muslimsk innvandring og islamifisering av samfunnet.

Sitat av Lunicks
Og omskjæring er ikke inhumant, om enn unødvendig.
Vis hele sitatet...
Er en grunn til at det blir omtalt som "kjønnslemlestelse", både hos gutter men i hovedsak hos jenter. I Danmark så har de obligatorisk underlivssjekk av jenter og om jentene har blitt kjønnslemlestet så får foreldrene trekk i trygd/sosialpenger osv, og det fungerer til sin hensikt. Når det var snakk om å prøve det i Norge så ble det avvist som nedverdigene for jenter, noe som et par leger stusset over og valgte å undersøke det og de slo fast at det ikke var nedverdigene for barna. Du kan lese om kjønnslemlestelse her: http://www.rights.no/publisher/publi...rtikkel&side=1

På fredag vedtok FNs menneskerettighetsråd en resolusjon som krever at FNs spesialrapportør for ytringsfrihet skal rapportere om ”tilfeller der ytringsfriheten misbrukes til å diskriminere på grunn av rase eller religion”. Nærmere bestemt: til å rette kritikk mot islam.
Vis hele sitatet...
http://www.rights.no/publisher/publi...5&tekstid=1707
Sist endret av Thrillseeker; 2. april 2008 kl. 02:39.
Sitat av Thrillseeker
Dette er da ingen barnehage, og folk burde vel få si hva de mener, synes jeg.
Vis hele sitatet...
Enig i at folk skal få si sin mening. Min mening er at rasistpakk skal holde kjeft.
Sitat av DonTomaso
Enig i at folk skal få si sin mening. Min mening er at rasistpakk skal holde kjeft.
Vis hele sitatet...
Voks opp...


Uansett... Å omskjære en kvinne blir det samme som å fjerne kukhuet på en mann... Så det er mye verre at kvinner blir omskjært, men det er likevel galt å gjøre det på menn også.
Det er ikke noe tvil om at dette bare er en til "hat og frykt kampanje". Men man må vel fortsatt ikke se bort ifra de veldig reèlle problemene som den påpeker. Mener ikke dette kun gjelder Islam, men heller alle religioner. "Religion is the art of fucking up your environments". Man kan jo tro og håpe at mennesket til slutt vil innse sin ignoranse og begynne å tenke selv. Sannheten burde jo seire siden den nå en gang er sann, men mennesker er ikke alltid spesielt rasjonelle.

Jeg for min del skal iallefall prøve å være så rasjonell som mulig, og ved dette forhåpnetligvis slippe å måtte bli religiøs i fremtiden.
Sitat av Lulz
Å omskjære en kvinne blir det samme som å fjerne kukhuet på en mann
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekket fjernes bare forhuden.
Sitat av dynamite
Sist jeg sjekket fjernes bare forhuden.
Vis hele sitatet...
Sist jeg skjekket hadde ikke jenter forhud.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av dynamite
Sist jeg sjekket fjernes bare forhuden.
Vis hele sitatet...

Tror ikke du vet hva som innebærer å omskjære en kvinne. Selv om det er ille det de gjør med unge gutter, så kan det ikke sammenlignes med hva de gjør med kvinner.


Her er en video av 2 personer som blir henrettet:


http://rds.yahoo.com/_ylt=A0SO8ZnlPi...vid=1093600330


Vet ikke hva de er "tiltalt" for, men uansett hva det er, så er det ingen som fortjener en slik død.
Sist endret av Stian91; 14. mai 2008 kl. 21:42.
Sitat av max-mekka
Sist jeg skjekket hadde ikke jenter forhud.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lulz
Uansett... Å omskjære en kvinne blir det samme som å fjerne kukhuet på en mann
Vis hele sitatet...
Var du borte fra norsktimene på barneskolen, max-mekka?
Sitat av Stian91
Her er en video av 2 personer som blir henrettet:
http://rds.yahoo.com/_ylt=A0SO8ZnlPi...vid=1093600330
Vet ikke hva de er "tiltalt" for, men uansett hva det er, så er det ingen som fortjener en slik død.
Vis hele sitatet...
Jesus... det var like før jeg kastet opp!