Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 470
Har i lengre tid brukt kombinasjonen BsPlayer til alt som funker på den, og resten har jeg stappa inn i Vlc player.

Nå lurer jeg på om noen har et bra trips til en player som har:
Spolefunksjon/pause funksjon som bsplayer. (spole med bilde og lyd/bilde for bilde),
Fungere på vista og helst xp,
helst logiske snarveier på tastaturet,
og aller viktigst, GRATIS!!!

Vet det finnes masse programmer der ute, men gidder ikke prøve dem alle.
Derfor spørr jeg dere om råd og tips.
Sist endret av MicroWar; 30. desember 2007 kl. 03:46.
Selv, bruker jeg GOM Player som funker helt utmerket til det meste av film. Det eneste er at den ikke spiller dvd. Om du skal ha en som kan det, ville jeg brukt VLC. GOM player funker med alle videoformater. Den har greie snarveier på tastaturet (Enter er fullscreen, space er start/stopp etc.) og den ser helt grei ut.
Det første jeg gjør om jeg skal se på noe som helst film, er å laste ned CCCP. Det er en pakke med så og si alt du trenger. Det følger med to mediaspillere, men imho er Media Player Classic best av de to (Zoom har bedre utseende, men MPC bedre ytelse og funksjonalitet). Jeg prøvde VLC istad, resultatet kan sees her. :P