Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 865
Jeg skal ut i jobb nå og har tatt it administrator nå, har og fagbrev i service elektronikk.
Hvile bemannings byråer vil folk anbefale her inne.
Noen som har erfaringer, gode eller dårlige?
Neutral Good
Mith's Avatar
Kommer vel litt an på hvor i landet du vil jobbe. Xtra personell i Oslo var veldig flinke og raske når jeg brukte dem for ett par år siden.
Det er Bergens området jeg tenker, hvordan er de på lønn?
Jeg jobber via xtra på et callsenter (support) i drammen. Tjener ok, bedre enn de i fra bjørgfjell. VI har alle nogenlunde samme bakgrunn.
Var en kollega som fikk Jobb via Manpower i Bergen. Han hadde tidligere jobbet for X-tra Personell på Østlandet. Tror han var veldig fornøyd, bra lønn og de hjalp han med flyttinga (fant hybler til ham etc).

Tror Manpower er en del bedre enn X-tra Personell, ihvertfall etter de erfaringene jeg har herfra.

Det beste er vel uansett å ta kontakt med alle sammen og se hva de kommer opp med?
Sist endret av Loppe; 28. juli 2010 kl. 12:52. Grunn: Skrivelief
Jeg er også veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått ifra dem. Virker som et ok sted å være innom, for å skaffe seg fast jobb/erfaring.