Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  165 59380
Red Bull and so on
Antibac og Pokal øl funker bra
er ikke spritens mann selv men drakk en flaske eller 2 på roskilde i år

mengde sprit i glass, en eller annen brus og masse isbiter
kaldt og godt?

hvor mye sprit i forhold til blande vann må du finne ut selv, mere blande vann - mindre sprit smak
varm\lunken drink med sprit smak er heller ikke særlig godt heller
1/3 sprit
1/3 sprite/7up
1/3 burn

veldig grei om man ikke vil bruke mange hundre på blandevann ;P

edit:typo
Sist endret av bragilicious; 25. juli 2010 kl. 17:02.
Folk har så forskjellig smak at så og si hva som helst kan brukes som blandevann Jeg er ikke no kjempefan av vodka, men om det er det eneste å drikke så funker det å blande med ting som energidrikker, sweppes, fanta, sprite og andre ting jeg ikke kommer på i farta. Når alkoholen har begynt å virke inn så er jeg ikke fult så kresen lenger og jeg kan fort ende opp med rare blandinger Men rein vodka smaker alltid grusomt spør du meg.
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Men rein vodka smaker alltid grusomt spør du meg.
Vis hele sitatet...
syns vodka bare smaker bedre og bedre jo fullere jeg blir blir som vann til slutt xD
2/3 sprit og 1/3 burn funker fett. Smaker kanskje ikke så godt på den første drammen, men etter den.. Herlig!
▼ ... over en måned senere ... ▼
sambuca rett fra flaska hehehehe. Det e saka ja.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg lurte på om noen vet om noen gode shots?
For rundt 1 år siden var jeg badass på shotting, men nå sliter jeg med den første...

Så jeg trenger tips til en god, men effektiv shot!
Drakk b52 i polen for mange herrens år siden. Den er god...(etter hva jeg kan huske)
http://en.wikipedia.org/wiki/B-52_(cocktail)
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Kommer jo helt ann på spriten, men det jeg pleier og kjøre på med er en bacardi apple med 7-up og drink mix. Og passe blandet så funker det fjell!

Bruk 7-up og ikke Sprite, iogmed at det er mere sukker i sprite.
Saft av ulike slag, anbefaler ripssaft + sprite + sprit =
Sist endret av tarjei1994; 16. juli 2011 kl. 18:54.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Nå er det lenge siden jeg har hatt spritfyll, faktisk over 1 år.. Så tenkte kanskje helga er fin for det..! Anyway.. Hva er best å blande med sprit? Er ikke så altfor begeistret for selve spritsmaken...
Hørt at battery duger...
Vis hele sitatet...
Redbull er min anbefaling. Masse coffein også, så bør være mykt og holde seg våken utover natta. Men etter min menig finnes bedre alt. enn sprit. Er jo så mye man kan velge som gir bedre og morsommere rus. Men jeg skal ikke reklamere for noen ting som ikke er lovelig så man får finne ut av det selv.

Men uansett er Redbull og sprit en sikker vinner
Så mye bacardir razz du vil ha , litt grønn mickyfinn å resten sprite.
Dette synst jeg skjuler så å si hele spritsmaken da jeg ikke liker den desverret..
Smaker fantastisk etter mitt hodet !
Mickey finn er jo 50% sukker da....
Sukkerlake med 22% liksom.
smaker digg , å skjuler sprit smaken