Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1531
Jeg driver med en del nedlasting av filmer og programmer.
til nå har jeg bare brukt Limewire og Bearshare.
er det noen som har noen gode forslag til ny prgrammer som laster raskt?
Du kan jo alltids forsøke deg på en torrent klient. uTorrent blir visst anbefalt av de fleste.
Et annet alternativ er jo DC++, mener det ligger en guide til DC++ under FAQs.



Skjønner du ikke noe av disse er det vel tilbake på KaZaA med deg
Du kan vel ikke bruke KaZaA nå lenger. Det er farlig det:P
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/23/461641.html
om man skal satse på torrents er Azureus også ok å bruke.
Limewire PRO er et veldig godt alternativ, og du trenger vel strengt tatt ikke både Limewire og Bearshare? Skaff deg en torrent-klient i tillegg, så er du i boks. Da får du tak i det meste! Har for øvrig hørt veldig mye bra om eMule? Jeg fikk ikke testet det helt selv, men er det noen med erfaringer derfra? Er visst enorme mengder delte filer der...
DC++ og Azureus er å anbefale.
Begge er enkle i bruk, men Azureus har en tendens til å bruke en del ressurser.
Limewire og Bearshare bruker jo samme nettverket.. ikke rare forskjellen dær..

ellers så kan du jo bruke exeem som (hviss jeg ikke husker helt feil) ble laget av innehaverne til suprnova.org etter at den ble lagt ned..

Last ned


så vetjegikke men bittorrent funker vell..

Last ned

åe jah Azureus er absoludt hvert å bruke..
bruk Azureus så kan du jo gå på mininova.org og laste ned Limewire pro i samme slengen
Sist endret av PAO87; 23. mars 2006 kl. 21:09.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
PAO87: limewire bruker vel bare et bestemt nettverk? mener på at bearshare bruker stort sett alle p2p-nettverk.

jeg finner iallfall mest musikk med bearshare. men så jeg sær musikksmak også da

anbefaler imidlertidig azureus: http://sourceforge.net/projects/azureus/ som bittorent-klient og www.thepiratebay.org og www.torrentspy.com som trackers
Sist endret av thomasf; 23. mars 2006 kl. 21:26.
Sitat av Proxick
PAO87: limewire bruker vel bare et bestemt nettverk? mener på at bearshare bruker stort sett alle p2p-nettverk.
Vis hele sitatet...

Det står på Wikipedia at både Limewire og Bearshare baserer seg på Gnutella nettverket

Om bearshare
Om limewire
Om gnutella
Sist endret av PAO87; 23. mars 2006 kl. 21:57.
jeg anbefaler deg å bruke ABC.
det er så lett å bruke, selv med øynene igjen...
Trådstarter
21 0
nå har jeg lastet ned Azureus.
dette høres kanskje dumt ut men hvor kan jeg få tak i torrents?
søk etter hva du vil på isohunt.com heller www.thepiratebay.org
bare å søke på forumet..
http://home25.inet.tele.dk/bt/ er en ovesikt omer nordiske torrentsider...
jeg vil anbefale torrent..www.ThePirateBay.org eller www.TorrentSpy.com har mye bra utvalg
Bittorrent laster raskt men begrensede muligheter, finner ikke allverdens torrenter.
Kazaa og kloner er bra til nedlasting av musikk, enkelt brukergrensesnitt. Er vel limewire som brukes nå om dagen (napster noen? . DC++ er den beste synes jeg, men avhenger av at du sharer og noe mer avansert.
Jeg har vært igjenom en haug av forskjellige nedlastings programmer, det beste er nok DC++ (www.revconnect.com)

Ellers, hvis du bruker torrents, så funker klienten uTorrent konge.