Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 698
Heisann, skal nå til og instalere windows vista 64bit, men jeg lurte på om vanlige windows drivere som jeg finner på compal sin side til datan min, funker på 64 bit også?

De har så langt ikke no Vista 64 bit drivere.

På forhånd, takk!

En ting til, jeg har delt opp hardisken min i to partisjoner på 50 GB, men når jeg starter Vista instalasjonen får jeg ikke velge hvor jeg skal instalere den virker det som. Hmm.
Sitat av torsken
men jeg lurte på om vanlige windows drivere som jeg finner på compal sin side til datan min, funker på 64 bit også?
Vis hele sitatet...
Nei, må ha egne 64bit drivere.
Hmm, da lurer jeg på hva jeg gjør.

Hva med det partisjonsproblemet, kan jeg ikke velge partisjon?
Jeg vil nå anbefale deg å bare glemme Vista, er fortsatt buggy som fy og få programmer som støtter 64bit uansett.

Angående partisjonsgreiene er det nok du som har hoppet over noe i installasjonen, skal gå an å velge.
Jeg har lagt inn Vista 64bit og har problemer med med å installere noen programmer.

Hos meg funka det ikke å legge inn Vista på D-stajonene fordi den var formatert som NTFN og ikke FAT32 som C-stasjonen var.
Takker, jeg lasta ned 32 bit Vista før jeg gikk og la meg igår, så den er ferdig nå, driver og brenner den og skal instalere den.

Hvilken Crack\Aktivering metode foretrekker dere hvis den ikke er lovlig?'
Kms buiness edition lokal server greia? eller er det noen andre som funker ordentlig? som stille bios klokka til 2099?

Da er Vista instalert, skal prøve activation snart.
Jeg har brukt den hvor man stiller klokka. Den funker utmerket, men tror ikke man kan laste ned alle oppdateringer osv? Kan gi deg oppskriften, hvis du trenger den, torsken.
Hvordan er det med kompitabilitet i forhold til programmer som kjøres på Vista 64? Er det lite som kan kjøres pga det er 64-bit eller at det er Vista?
Det er vel flest programmer som fungerer med 32-bit versjonen etter som jeg har skjønt (heng meg om jeg tar feil:P).

Men det er fortsatt masse drivere som enda ikke er kompitabelt med Vista i det hele tatt.